MR SPEED Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 De går an....men er ingen favoritt. Hva med Burnout Paradise da Maxi, jeg elsker den exstreme hotrod fy faen det var fart på den å med nitro da Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Me want TG billet kø te å bli lagt ut no xD Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Me want TG billet kø te å bli lagt ut no xD Me 2! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Første desember i dag ja, ikke lenge til jul nå! Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Kommer til å bli en utrolig treg måned 1 Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Se etter bruker Skrujernet du, og post nr 7056. Der skal ps4 selges Har jo forhåndsbestilt hos Komplett. Orker ikke å kjøpe den til en dyrere penge selv om det betyr at jeg får den tidligere. Det haster ikke så veldig, skjønner du. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Kommer til å bli en utrolig treg måned Nja, bursdag, jueaften OG ferie til Gran Canaria... Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Bursdag 4 dager før jul, etter det går det jo kjapt Men det er jo 3 uker til, DET går tregt når man teller ned til jul Ingen julestemning i fjor så må prøve å få litt i år... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Bursdag 4 dager før jul, etter det går det jo kjapt Men det er jo 3 uker til, DET går tregt når man teller ned til jul Ingen julestemning i fjor så må prøve å få litt i år... High five! 5 dager før jul her! 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Inn døra og rett på soffaen. 2 dager utendørs i naturen . Hengekøye er nice og angrer ikke at jeg starta med å bruke det i fjor Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Inn døra og rett på soffaen. 2 dager utendørs i naturen . Hengekøye er nice og angrer ikke at jeg starta med å bruke det i fjor Enig, det SÅ mye bedre enn telt! Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Regn 1 desember, første gang jeg har sett det, var 7 pluss grader kl 4 i natt, kanskje global oppvarming funker, hehe, men det mangler bare at det blir -40 og 5 meter snø i januar/februar så har jeg sett det meste. Endret 1. desember 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Da er jeg i kø til TG billett Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Enig, det SÅ mye bedre enn telt! Japp, men er bare egnet i skogsterreng . Jeg har en "ordentlig" hengekøye for turbruk som jeg har ett underteppe på. Varmt og godt selv når det blåste som verst i dag tidlig. Har vel 3 forskjellige tarps og alt mulig av nødvendig utstyr. Får ikke tak i slikt her på berget, men finner det i USA og i England. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hva med Burnout Paradise da Maxi, jeg elsker den exstreme hotrod fy faen det var fart på den å med nitro da Husker ikke om jeg har den faktisk. Det er GT5 og GTA 5 jeg spiller mest uansett. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hva ønsker folk seg til jul da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 En spoiler er nok å foretrekke for å ikke gjøre innlegget så langt... Penger Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hva ønsker folk seg til jul da? En god tid sammen med familie og venner! Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 I år blir det bare meg og fruen, siden hun skal jobbe på juleaften (14-22). Så i år blir det en trist jul, men reiser hjem i romjulen, og har en jule feiring da, så ser frem til god mat med nær familie og god mat. Må ta med det, at vi (jeg og fruen), skal få en god og kjekk jul. Men litt trist, siden hun skal jobbe. Men skal klare å kose oss for det om 1 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 En spoiler er nok å foretrekke for å ikke gjøre innlegget så langt... Penger åhr, så kjedelig å ønske seg penger da Kommer du ikke på noe annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå