Maxi1234 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Mor morn Pms1 har blitt rene proffen nå da Hehe..du sier noe. Noen som trenger inspirasjon til vannkjøling? http://i.imgur.com/VR7dXVa.jpg Ikke pent i det heeeele tatt. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Mor morn Pms1 har blitt rene proffen nå da Rooooolig nå Er bare en intresse, som jeg kunne tenkt meg å jobbe med Hehe..du sier noe. Så så kompis Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Så så kompis Hehe...du ser jo ut til å trives med matlaging. Den nye kommende Hellstrøm? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Rooooolig nå Er bare en intresse, som jeg kunne tenkt meg å jobbe med Så så kompis Ikke koke book eller da Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hehe...du ser jo ut til å trives med matlaging. Den nye kommende Hellstrøm? Ja trivest veldig med det, men orker ikke å sette meg på skolebenken igjen. Bare slit det, men hadde et kjøkken gitt meg sjangsen, så hadde jeg hoppet på den Ikke koke book eller da Joda, har noen av de Og napper alltid med meg slike gratis hefter, du får på de forskjellige matvare butikkene Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Ja trivest veldig med det, men orker ikke å sette meg på skolebenken igjen. Bare slit det, men hadde et kjøkken gitt meg sjangsen, så hadde jeg hoppet på den Skjønner den, kompis. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Ja trivest veldig med det, men orker ikke å sette meg på skolebenken igjen. Bare slit det, men hadde et kjøkken gitt meg sjangsen, så hadde jeg hoppet på den Joda, har noen av de Og napper alltid med meg slike gratis hefter, du får på de forskjellige matvare butikkene Exe å vært kokk hadde blitt bedre for ryggen din da, litt usikker for det da Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jaja... snart 2 dager på skauen. Lover godt for helsa detta og må vel kjøpe litt øl også. Litt verre den turen jeg skal i løpet av vinteren på 20mil med pulk. De "gale" har det godt som man sier . Ser virkelig frem til snøen ligger ordentlig på bakken Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Skjønner den, kompis. Ha lite penger i 2-4år, frister veldig lite Exe å vært kokk hadde blitt bedre for ryggen din da, litt usikker for det da Det er det ikke, men det er hjelpemidler, som gjør at det går greit. Men da kreves det innsatse fra arbeidsgiver, og det er ikke mange som giddet. For det koster, og da er det enklere å ta inn en som ikke har krav. Jaja... snart 2 dager på skauen. Lover godt for helsa detta og må vel kjøpe litt øl også. Litt verre den turen jeg skal i løpet av vinteren på 20mil med pulk. De "gale" har det godt som man sier . Ser virkelig frem til snøen ligger ordentlig på bakken Ahh, du er/har vært på fjellet ja Er nok kjekt å og greit. Såpass ja. 20mil med pulk, det kreves litt. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Har vært på fjellet å gått på ski allerede ja . Trener meg sakte opp og har en del nytt utstyr denne vintersesongen som skal testes. Ja, 20mil med pulk krever sitt og det er ikke bare å gå inn i en varm hytte når kvelden kommer heller. Må ha med telt på den turen sia man ikke har så mange andre muligheter. Når den tid kommer så kan det hende jeg gir ut en link til en side med statusoppdateringer for ferden, men det er en del måneder frem i tid enda. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Exe å vært kokk hadde blitt bedre for ryggen din da, litt usikker for det da Feil. Å stå på et kjøkken hele dagen er ikke behagelig for en vond rygg. Ha lite penger i 2-4år, frister veldig lite Den skjønner jeg også veldig godt...hehe. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 De som postet Afroman videoen, og Ylvis: http://www.dailymotion.com/video/x175t0s_because-i-m-white_fun http://www.dailymotion.com/video/x16owtq_what-the-black-says_fun Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Bestilt meg en PS4 nå, men forventer ikke å få den før på nyåret en gang. Den tid den sorg. Dukker den opp biligere enn det jeg har bestitl den for så kansellerer jeg, men får se. Helg og i morgen er det naturen som kaller. Indrefilet av storfe skal være med samt en del annet godt Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Følg med i morgen, da Black Friday og greier! Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 mja... følger litt med på amerikanske butikker jeg vet om i tilfelle jeg ser noe jeg trenger der. Noe dukker kanskje opp, men har det meste Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Huh? Plenty av norske butikker som kjører salg i dag... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Noen som kan prøve å liste opp flere enn disse som jeg allerede har gått igjennom? Komplett, MPX, Cdon, Dustin, Multicom, Elkjøp og Lefdal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Fant ut at Hw hadde en artikkel om det Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Komplett har rotet mye de 2 siste dagene men klarte heldigvis sende meg min PS4, kunne Sony bare ordnet opp i PSN problemene nå så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå