Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe...du ser jo ut til å trives med matlaging. Den nye kommende Hellstrøm? ;)

Ja trivest veldig med det, men orker ikke å sette meg på skolebenken igjen. Bare slit det, men hadde et kjøkken gitt meg sjangsen, så hadde jeg hoppet på den :)

Ikke koke book eller da :p

Joda, har noen av de ;) Og napper alltid med meg slike gratis hefter, du får på de forskjellige matvare butikkene :)

Lenke til kommentar

Ja trivest veldig med det, men orker ikke å sette meg på skolebenken igjen. Bare slit det, men hadde et kjøkken gitt meg sjangsen, så hadde jeg hoppet på den :)

Joda, har noen av de ;) Og napper alltid med meg slike gratis hefter, du får på de forskjellige matvare butikkene :)

Exe å vært kokk hadde blitt bedre for ryggen din da, litt usikker for det da

Lenke til kommentar

Skjønner den, kompis. :)

Ha lite penger i 2-4år, frister veldig lite ;)

Exe å vært kokk hadde blitt bedre for ryggen din da, litt usikker for det da

Det er det ikke, men det er hjelpemidler, som gjør at det går greit. Men da kreves det innsatse fra arbeidsgiver, og det er ikke mange som giddet. For det koster, og da er det enklere å ta inn en som ikke har krav.

Jaja... snart 2 dager på skauen. Lover godt for helsa detta og må vel kjøpe litt øl også. Litt verre den turen jeg skal i løpet av vinteren på 20mil med pulk. De "gale" har det godt som man sier :p . Ser virkelig frem til snøen ligger ordentlig på bakken :D

Ahh, du er/har vært på fjellet ja :) Er nok kjekt å og greit. Såpass ja. 20mil med pulk, det kreves litt.

Lenke til kommentar

Har vært på fjellet å gått på ski allerede ja ;) . Trener meg sakte opp og har en del nytt utstyr denne vintersesongen som skal testes.

Ja, 20mil med pulk krever sitt og det er ikke bare å gå inn i en varm hytte når kvelden kommer heller. Må ha med telt på den turen sia man ikke har så mange andre muligheter. Når den tid kommer så kan det hende jeg gir ut en link til en side med statusoppdateringer for ferden, men det er en del måneder frem i tid enda.

Lenke til kommentar

Bestilt meg en PS4 nå, men forventer ikke å få den før på nyåret en gang. Den tid den sorg. Dukker den opp biligere enn det jeg har bestitl den for så kansellerer jeg, men får se.

Helg og i morgen er det naturen som kaller. Indrefilet av storfe skal være med samt en del annet godt :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Noen som kan prøve å liste opp flere enn disse som jeg allerede har gått igjennom?

Komplett, MPX, Cdon, Dustin, Multicom, Elkjøp og Lefdal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...