meg0709 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Dobbel ISDN var tingen...hehe. Vi hadde aldri ISDN, vi gikk rett ifra modem til noe ala bredbånds greie, dvs vi hang vel litt etter men når jeg var på den aldern så hadde vi ikke så mye bruk for internet uansett, hehe, men det skøyt fart med den nye internett tingen vi fikk i hus. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Kan ikke klage. Derja, Altibox er toppers, vettu Bruker vel både Altibox sin DNS og den CRAPPY modem/router saken du får med? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Du også, ja... Vi hadde aldri ISDN, vi gikk rett ifra modem til noe ala bredbånds greie, dvs vi hang vel litt etter men når jeg var på den aldern så hadde vi ikke så mye bruk for internet uansett, hehe, men det skøyt fart med den nye internett tingen vi fikk i hus. Jeg heller hadde ikke det..hehe. Hadde kun vanlig analog linje inntil jeg fikk bredbånd. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Fikk en herlig epost i dag Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Derja, Altibox er toppers, vettu Bruker vel både Altibox sin DNS og den CRAPPY modem/router saken du får med? Både DNS og hjemmesentralen, men CPL7 er helt konge, null problemer med den og 40/40 trådløst over hele huset. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Både DNS og hjemmesentralen, men CPL7 er helt konge, null problemer med den og 40/40 trådløst over hele huset. Prøvd å endre DNS til: First: 8.8.8.8 Secondary: 8.8.4.4 ? Nja, den vi hadde kom ikke ned i kjelleren fra 1. etasje en gang Oppsettet som er her nå, er noe annet... Men igjen, det forventer man for 7-8K xD Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Fikk en herlig epost i dag Det nærmer seg lanseringen av PlayStation 4! Vi ser at du har vært tidlig ute med din forhåndsbestilling av PS4, og er en av de heldige som får maskinen levert fra oss før jul. For å unngå forsinkelser ber vi deg kontakte oss dersom du har forandret adresse etter at du bestilte konsollen. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, jeg kjenner jeg får aidssvulster i magen av (eldre) folk som ikke vil lære en dritt, fordi "alt var bedre før" og "alt nytt er farlig". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Prøvd å endre DNS til: First: 8.8.8.8 Secondary: 8.8.4.4 Bytt om på de, lavere ping på 8.8.8.4 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Dersom du har brukbar Router, og du setter DNS der, så velger den DNSen med laveste ping Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Det nærmer seg lanseringen av PlayStation 4! Vi ser at du har vært tidlig ute med din forhåndsbestilling av PS4, og er en av de heldige som får maskinen levert fra oss før jul. For å unngå forsinkelser ber vi deg kontakte oss dersom du har forandret adresse etter at du bestilte konsollen. Hadde vært kjekt å fått en slik en i innboksen Må nok vente til neste år, jeg Forhåndsbestilte i september, så jeg regnet egentlig ikke med å få den på lanseringsdatoen, så. Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Oppsettet som er her nå, er noe annet... Men igjen, det forventer man for 7-8K xD Overkill much? Endret 25. november 2013 av idontknow984 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Klar for et par gigabit xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Vurderte selv å gå for en Mikrotik ruter, men endte opp med å kjøre pfsense på serveren i Esxi. Gigabit er forresten ganske kjipt, gleder meg til 10 gbit blir fornuftig priset... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Det nærmer seg lanseringen av PlayStation 4! Vi ser at du har vært tidlig ute med din forhåndsbestilling av PS4, og er en av de heldige som får maskinen levert fra oss før jul. For å unngå forsinkelser ber vi deg kontakte oss dersom du har forandret adresse etter at du bestilte konsollen. IcedInsanity, Når pre ordret du ps4 hos gamezone da, jeg pre ordret ps4 03.03.2013 Endret 26. november 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det klarer du vettu. Alle kan feile...til og med Hellstrøm...hehe. Ja jeg regner med at det går greit Det jeg gleder meg mest til, er faktisk kålerabistappen, siden den blir sprekk full av fløte ja, fort gjort å gjøre feil. Har selv spist rakfisk og lutefisk i helga som var. God mat det . Fort gjort å svi fårikalen ved å bruke for mye varme. Men man lærer da til neste gang forhåpentligvis. Pinnekjøttet er såre enkelt. Legg de til bløtt dagen føre og ha de i en kjele med noe som hever de opp fra bunnen ved lagingen. litt veske i bunn mener jeg. Er jo ikke vær dag det lages Hadde faktisk ikke så høy varme (iallefall som jeg fikk med meg ), mulig at jeg husker feil. At jeg begynte for hadt, men det går ingenting. For det var 2 sorter kjøtt oppi, og det ene smakte ikke så godt. Ei så det godt ut heller. Sort var det kjøtte der, så det ble bare til at jeg så på kjøttet, og spsite potetene heller Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Ja jeg regner med at det går greit Det jeg gleder meg mest til, er faktisk kålerabistappen, siden den blir sprekk full av fløte Kålrabistappe er godt. Har aldri smakt med mye fløte da, men...hehe. Er sikkert godt det også. Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Skolenettet er ikke så verst det heller. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 På den gamle skolen hadde vi sånn 70 mbps ned, synd det var sånn 2-300 i ping 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå