MR SPEED Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Går det an å glemme det? Jeg tullet bare der du Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Artig med QI lader. Testa det på GS3en og det fungerer bra. Greit å bare legge telefonen på plata å la den lade når behovet skulle være der. N7 fungerer på den samme plata. God aften Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Artig med QI lader. Testa det på GS3en og det fungerer bra. Greit å bare legge telefonen på plata å la den lade når behovet skulle være der. N7 fungerer på den samme plata. God aften Kan note 2 lades fra en sånn lader type Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Aner rett og slett ikke... måtte legge til en del på GS3en, men det var ikke store biten da det tok 2 sek. Ja, du må ha en reciver for Note II samt ladeplata. Koster jo litt for setupen, men greit å slippe å koble til ladekabelen når man sitter i soffaen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Tror jeg må få kjøpt Qi lader til N5 så jeg slipper å ødelegge min fjerde micro usb kabel i år Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Den Gillette ProGlide Styler frister kjøpe Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Tror jeg må få kjøpt Qi lader til N5 så jeg slipper å ødelegge min fjerde micro usb kabel i år Hehe... har ikke klart å kverke en eneste m-usb kabel i år jeg. Har originalkabelen til S3en enda og den er enda i bruk. Men må si det er praktiskt med en QI lader. Bare legger telefonen på plata så får den strøm. Må kanskje kjøpe en til eller en større en for å lade S3 og N7 samtidig Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Tror jeg må få kjøpt Qi lader til N5 så jeg slipper å ødelegge min fjerde micro usb kabel i år Åsen greier du ødelegge micro usb kabel å 4 stykker oxo???? 2 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 BMen her går det i ribbe, medisterkaker og julepølse/medister pølse som det kalles. Mmmmmm...snaddermat. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Oh yes. Endret 24. november 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Har akkurat vært hos svigermor og spist skinkesteik...hehe. Er ikke feil det heller. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Pinnekjøtt (Blir jeg som skal lage det i år, skummelt er ikke det?) Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Pinnekjøtt (Blir jeg som skal lage det i år, skummelt er ikke det?) Du har jo kokke-erfaring du nå, kompis? Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Du har jo kokke-erfaring du nå, kompis? Ja begynner å få litt Men har ikke laget pinnekjøtt før, men det skal være såre enkelt. Klarte faktisk å svi fårikål siste gang Usikker på hvordan det gikk til da, da jeg hade svak varme. Men skal snakke med en kok, og høre Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Noen her som kan databaser? Faen at det skal være så jævlig vanskelig å lage en errormelding som faktisk hjelper folk.. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Så, det er derfor ingen error meldinger hjelper folk, siden det er så vanskelig å lage en som hjelper mer enn den forvirrer, hehe. 2 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Ja begynner å få litt Men har ikke laget pinnekjøtt før, men det skal være såre enkelt. Klarte faktisk å svi fårikål siste gang Usikker på hvordan det gikk til da, da jeg hade svak varme. Men skal snakke med en kok, og høre Det klarer du vettu. Alle kan feile...til og med Hellstrøm...hehe. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 ja, fort gjort å gjøre feil. Har selv spist rakfisk og lutefisk i helga som var. God mat det . Fort gjort å svi fårikalen ved å bruke for mye varme. Men man lærer da til neste gang forhåpentligvis. Pinnekjøttet er såre enkelt. Legg de til bløtt dagen føre og ha de i en kjele med noe som hever de opp fra bunnen ved lagingen. litt veske i bunn mener jeg. Er jo ikke vær dag det lages Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Wow..litt av en hastighet. Til og med JEG har høyere fart..hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå