Maxi1234 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Du og de gå turene dine Maxi ha ha Er ikke de fine da? Splittet personlighet? Da har man et problem. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 2kr per stykk, søren at jeg ikke visste det før, lol. Kjøpte en gang 5 jalla tastatur for 1kr på komplett, var bra jeg gjorde det, fatterns tastatur gikk dukken like etterpå så ga bort ett til han, men har jo fortsatt 4stk liggende, lol. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Fleishcy er like ond som alltid. Når han ikke er her sitter han å tenker ut onskapsfulle ting å gjøre Ha ha takk for den Bilde: 2013-11-20 20.41.45.jpg Du jobbet hardt med de eskene med alle tastaturene i da fra posten til deg da Er ikke de fine da? Da har man et problem. De er gratis, fint det da 2kr per stykk, søren at jeg ikke visste det før, lol. Kjøpte en gang 5 jalla tastatur for 1kr på komplett, var bra jeg gjorde det, fatterns tastatur gikk dukken like etterpå så ga bort ett til han, men har jo fortsatt 4stk liggende, lol. Åsen type tastatur er det da?? Endret 20. november 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 2kr per stykk, søren at jeg ikke visste det før, lol. Kjøpte en gang 5 jalla tastatur for 1kr på komplett, var bra jeg gjorde det, fatterns tastatur gikk dukken like etterpå så ga bort ett til han, men har jo fortsatt 4stk liggende, lol. De er faktisk helt OK, Ha ha takk for den Du jobbet hardt med de eskene med alle tastaturene i da fra posten til deg da De er gratis, fint det da Fikk dem kjørt fra pick up point i Oslo Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Bilde: 2013-11-20 20.41.45.jpg Hvorfor har du så mange og hvor kjøpte du de til den prisen da om jeg tørr spørre? @Fleishy: Bare hyggelig . Da var min Netflix acc. startet opp igjen etter noen måneder uten abb. Kommet en del siden sist så kan da slappe av med det igjen Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hvorfor har du så mange og hvor kjøpte du de til den prisen da om jeg tørr spørre? @Fleishy: Bare hyggelig . Da var min Netflix acc. startet opp igjen etter noen måneder uten abb. Kommet en del siden sist så kan da slappe av med det igjen Bygger en del PCer osv... Tenkte å gi de til folk som ødelegger sitt, eller lignende, ta med på TG, der er det jo tastaturslakt Tips: På eBay får du billig 3mnd. Netflix, via. chromecast koder Du bruker Amerikansk Netflix? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 brukt det før... tror ikke jeg har det akkurat nå og gir litt beng i det sia jeg betaler med kort enkelt og greit. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Nja, jeg tenkte på ting som feks. mediahint Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 ja, ikke lett å holde styr på alt. Ble nekta å spille av DRM beskytta materiale nå av netflix. Hevder at dato og klokkeslett på min PC er feil, men er jo korrekt Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 ja, ikke lett å holde styr på alt. Ble nekta å spille av DRM beskytta materiale nå av netflix. Hevder at dato og klokkeslett på min PC er feil, men er jo korrekt Er ganske lett å fikse, har hatt den sikker 10 ganger siste 2-3 mnd. Fix: Trykk Windows+r, skriv %ProgramData% Gå til Microsoft, så PlayReady, slett mspr.hds, done! Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 sitti å gjort mye her nå . Til og med reinstalla Silverlight, men ikke noe som funker helt enda og samme fordømte feilmelding Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 sitti å gjort mye her nå . Til og med reinstalla Silverlight, men ikke noe som funker helt enda og samme fordømte feilmelding Du har prøvd det jeg sa? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 jupp... driver med feilsøking og går over hele skeiten Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Bruker du mediahint, eller noe annet? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Jeg er forelska i ei jente nå Endret 21. november 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg er forelska i ei jente nå Kan ikke si noe sånt og så deretter forsvinne! Fortell, fortell! 2 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Kan ikke si noe sånt og så deretter forsvinne! Fortell, fortell! Sikkert en film han har sett. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg er forelska i ei jente nå Haha, da er vi to. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Kan ikke si noe sånt og så deretter forsvinne! Fortell, fortell! Er bare et bilde av kate upton esquire, da jeg så ho fly flate pen den jenta var ble rent forelsket i ansikte på ho da Haha, da er vi to. Som sagt ho var pen tenkte jeg Endret 21. november 2013 av Fleischmann 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå