Maxi1234 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hvis jeg går på personangrep mot meg selv, blir jeg selv bannet da? Kan vi ikke alle prøve? Alle går nå til personangrep på SEG SELV...hehe. Det blir aldri fred her i skjiten da ha ha Nei, ikke så lenge det finnes tullinger. Jeg trodde tullingene blei igjen på ITavisen, men tok feil. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Kan vi ikke alle prøve? Alle går nå til personangrep på SEG SELV...hehe. Nei, ikke så lenge det finnes tullinger. Jeg trodde tullingene blei igjen på ITavisen, men tok feil. tullingene=trolla Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 tullingene=trolla Går ikke det for det samme? Troll er jo tullinger...og omvendt...hehe. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Ha ha den var bra, du fortjener en oskar for den Pms1 Hvor er Oscar'en min henn? Nei, ikke så lenge det finnes tullinger. Jeg trodde tullingene blei igjen på ITavisen, men tok feil. Syns og det Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 DETTE er en fin forklaring på slike irriterende troll som burde vært bannet for livstid. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg blir gal i hue av å vente, , jeg skriver i ps4 tråden jeg ikke er misunnelig på noen har fått ps4 uke fortlig. Nei er ikke misunnelig på de som har fått ps4 da, men må vente faen en uke da, synderen er Elkjøp da de har sent ut ps4 litt fortlig da ha ha drar av meg håret snart av å vente da venter venter ja ja en uke faen Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Så, skjedde det noe her idag eller er disse "person angrepene" gammelt nytt? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hvis jeg går på personangrep mot meg selv, blir jeg selv bannet da? Det er vel heller selvironi... Så, skjedde det noe her idag eller er disse "person angrepene" gammelt nytt? I går. Innleggene er slettet. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Troll er jo morro i 2 sek også blir de bare jæklig irriterende. Nå er det deilig å slappe av og vente på at maten blir ferdig. Lutefisk er god mat det . Irriterer meg litt over at jeg klarte å miste en forlenger i hue på meg selv i dag. Har jo ett fint merke i ansiktet etter den Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Håper Ducky Shine 3 kommer i posten snart Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hvor er Oscar'en min henn? Syns og det Du kan hente den der han assap3 fikk gå turen sinn fra Maxi du Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Wow, når skjedde dette? Ble innleggene slettet fra forrige side? Selvfølgelig er jo Kurio involvert... Håper Ducky Shine 3 kommer i posten snart Har ikke du sånn 50 tastaturer fra før? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Du kan hente den der han assap3 fikk gå turen sinn fra Maxi du Du skal ikke kimse av den premien der. Var en fin gåtur jeg ga bort...hehe. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Wow, når skjedde dette? Ble innleggene slettet fra forrige side? Selvfølgelig er jo Kurio involvert... Har ikke du sånn 50 tastaturer fra før? Noe sånnt Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Du skal ikke kimse av den premien der. Var en fin gåtur jeg ga bort...hehe. Du og de gå turene dine Maxi ha ha Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Noe sånnt Hva er det du driver med gutt, samler du på de eller. har du bilde av alle 50 Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Det er vel heller selvironi... Splittet personlighet? Du kan hente den der han assap3 fikk gå turen sinn fra Maxi du Nå er du bare ond Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Hva er det du driver med gutt, samler du på de eller. har du bilde av alle 50 Var et tilbud der dem kostet 2,- per stykk Kjøpte 44 av dem, men har noen andre liggende rundt i tillegg, tror faktisk jeg skal beholde en av hver type jeg kjøper Endret 20. november 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Splittet personlighet? Nå er du bare ond Pms1 nei jeg splitter pine ond ha ha Var et tilbud der dem kostet 2,- per stykk Kjøpte 44 av dem, men har noen andre liggende rundt i tillegg, tror faktisk jeg skal beholde en av hver type jeg kjøper Ble av bildene da, jeg venter Endret 20. november 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Fleishcy er like ond som alltid. Når han ikke er her sitter han å tenker ut onskapsfulle ting å gjøre 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå