w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) har ikke sett noe til kromskallen i dag? @assap, du finner den sikkert når du har fått den nye Endret 26. september 2012 av itaSalat Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Har dere ikke fått med dere den tråden her da, jeg har Den brystfagre tråden - Post dine beste puppebilder https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1179355 Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 har ikke sett noe til kromskallen i dag? @assap, du finner den sikkert når du har fått den nye Hehe..jepp,er jo vel bare typisk det Klart vi har fått med oss den tråden jokingnutria..bor i den tråden jeg Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Glemte å sette på SLI broa etter støvrengjøring i kabinettet og nå finner jeg den ikke...må vel bestille en da. Har muligens en eller 2 ekstra av de liggende her en plass Deler til data er noe man får en del av ettervært Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Ser de har det på Digital Impuls så stikker innom der i morgen..trodde jeg hadde noen liggende selv men finner ingen,fant et par Cross fire broer men det hjelper lite Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Hehe... hjelper lite det. Men som du sier så har du Digital Impuls i møllergata som har slikt. Kjapt og enkelt det Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Men du assap, den retail komplett "butikken" som ligger i Oslo, er det en butikk i den forstand at man kan gå dit å ta på ting også kjøpe over disk eller kan man bestille derifra? Eller er det bare ett pick up point hvor det er enkelte ting man kan ta på? Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Jepp,jobber ikke langt unna heller så greit nok. Bra du er bedre i armen Rolf,man vet jo aldri hva det kan være. Er bare utstilling meg0709. Det står noen pcer man kan prøve med 3D vision surround og tver og litt annet,tror man kan bestille der og så henter man det på pick up point dagen etterpå. Endret 26. september 2012 av assap2 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Jepp... ting går fremover... på mandag hadde jeg vondt i en skulder etter at jeg hadde flydd over styret da jeg måtte svinge unna en sau i bra fart ned hafjell... tar meg ikke for med henda jeg gitt har jeg oppdaga Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Hehe..skulle jeg likt å se,stakkars sauen ble vel skremt halvt ihjel. Setter på en film som er god å sovne til...GOD NATT. Endret 26. september 2012 av assap2 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Han som kom etter bare så noe som rulla nedover samt en sykkel som tok ett rundkast . Så fort jeg stoppa så var det bare å finne ut hvilken retning var opp igjen og hvor pokker sykkelen var for å kaste seg på den igjen gitt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Jeg gleder meg til det spillet her, det er litt lik trainz Simulator model tog på data. Det beste er jo marklin ho eller marklin z virklig digitale model tog men for dyrt. Help da må jeg slutte med tv spill da, er det flere her som som er liker model tog og virklige tog. Er et virklig damp tog som er verdens største og tyngste å lengste høyeste og breste Union Pacific Big Boy http://www.gamer.no/artikler/122712/et-moderne-transport-tycoon/ http://en.m.wikipedi...Pacific_Big_Boy Endret 26. september 2012 av jokingnutria Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Håper inderlig at pakka mi som skal til England snart forlater Norge... Er jo ikke fortolling på ting som skal ut av landet såvidt jeg kan skjønne og skal ut av landet for og så returnere igjen. Måtte jo til og med sende BEVIS på det til posten. Gir ikke fra meg personnummer ved det første heller til dem. Men det å svare på mail er meget vanskelig for de, men liker å ha ting skriftlig. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Håper inderlig at pakka mi som skal til England snart forlater Norge... Er jo ikke fortolling på ting som skal ut av landet såvidt jeg kan skjønne og skal ut av landet for og så returnere igjen. Måtte jo til og med sende BEVIS på det til posten. Gir ikke fra meg personnummer ved det første heller til dem. Men det å svare på mail er meget vanskelig for de, men liker å ha ting skriftlig. Da sier jeg lykke til med posten, for de i posten noen ganger trenger få hard spark i reva for våkne opp. Exe da jeg venter 2 spill, da blir den sent til post huset i stedet for post kassen. Og pakka får lett plass i poste kassen Endret 26. september 2012 av jokingnutria Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Krangla i en flere uker om en pakke som jeg fikk fra utlandet... firkanta idioter. Importerte noe fra England og USA. Brukte UPS begge gangen sist nå og fikk det lynkjapt. Ikke fått noe mva krav fra de heller så bra er det. De leker ikke speditører . Den pakka inneholder en start motor til bilen. Den gamle jeg bruker midlertidig funker nå, men merka da bilen sto parkert på fjellet og med kalde tempuraturer var den vist litt morsom gitt. Så jeg håper inderlig at den kommer seg til England for å bli reparert og kommer tilbake til Norge før vinteren. Kjenner jeg posten rett må jeg vel "krangle" når den kommer tilbake vis den i det hele tatt klarer å forlate Norge. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Rolf_X det frister og ringe tele2 helper deg for deg Endret 27. september 2012 av jokingnutria Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Å herre, gi meg styrke. Lenke til kommentar
Vår Herre Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Å herre, gi meg styrke.Si meg hva du trenger styrke til, min sønn. Og jeg vil gi deg styrke. 3 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Hahahahahaha. Epic move, du skal ha for den. Endret 27. september 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Rolf_X det frister og ringe tele2 helper deg for deg tror lite hjelper på de... i følge dem virker de som at de er "uransakelige" og gjør ingenting galt. Ikke svart meg på mail enda og pakka har ikke lea på seg enda. Vært i Oslo sia 21.09.12... Sender de en mail til utpå dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå