Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp,jobber ikke langt unna heller så greit nok.

Bra du er bedre i armen Rolf,man vet jo aldri hva det kan være.

Er bare utstilling meg0709.

Det står noen pcer man kan prøve med 3D vision surround og tver og litt annet,tror man kan bestille der og så henter man det på pick up point dagen etterpå.

Endret av assap2
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til det spillet her, det er litt lik trainz Simulator model tog på data. Det beste er jo marklin ho eller marklin z virklig digitale model tog men for dyrt. Help da må jeg slutte med tv spill da, er det flere her som som er liker model tog og virklige tog. Er et virklig damp tog som er verdens største og tyngste å lengste høyeste og breste Union Pacific Big Boy

http://www.gamer.no/artikler/122712/et-moderne-transport-tycoon/

http://en.m.wikipedi...Pacific_Big_Boy

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Håper inderlig at pakka mi som skal til England snart forlater Norge... Er jo ikke fortolling på ting som skal ut av landet såvidt jeg kan skjønne og skal ut av landet for og så returnere igjen. Måtte jo til og med sende BEVIS på det til posten. Gir ikke fra meg personnummer ved det første heller til dem. Men det å svare på mail er meget vanskelig for de, men liker å ha ting skriftlig.

Lenke til kommentar

Håper inderlig at pakka mi som skal til England snart forlater Norge... Er jo ikke fortolling på ting som skal ut av landet såvidt jeg kan skjønne og skal ut av landet for og så returnere igjen. Måtte jo til og med sende BEVIS på det til posten. Gir ikke fra meg personnummer ved det første heller til dem. Men det å svare på mail er meget vanskelig for de, men liker å ha ting skriftlig.

Da sier jeg lykke til med posten, for de i posten noen ganger trenger få hard spark i reva for våkne opp. Exe da jeg venter 2 spill, da blir den sent til post huset i stedet for post kassen. Og pakka får lett plass i poste kassen :nei: Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Krangla i en flere uker om en pakke som jeg fikk fra utlandet... firkanta idioter. Importerte noe fra England og USA. Brukte UPS begge gangen sist nå og fikk det lynkjapt. Ikke fått noe mva krav fra de heller så bra er det. De leker ikke speditører :).

Den pakka inneholder en start motor til bilen. Den gamle jeg bruker midlertidig funker nå, men merka da bilen sto parkert på fjellet og med kalde tempuraturer var den vist litt morsom gitt. Så jeg håper inderlig at den kommer seg til England for å bli reparert og kommer tilbake til Norge før vinteren. Kjenner jeg posten rett må jeg vel "krangle" når den kommer tilbake vis den i det hele tatt klarer å forlate Norge.

Lenke til kommentar

Rolf_X det frister og ringe tele2 helper deg for deg :p

tror lite hjelper på de... i følge dem virker de som at de er "uransakelige" og gjør ingenting galt. Ikke svart meg på mail enda og pakka har ikke lea på seg enda. Vært i Oslo sia 21.09.12... Sender de en mail til utpå dagen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...