Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Skal ikke kjøpe den med én gang likevel, så det plager ikke meg. Innen jeg har kjøpt den, er det problemet fikset. ;)

Såpass lenge til altså? :)

Wow, kl er mange gitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såpass lenge til altså? :)

Wow, kl er mange gitt.

Good natt krom, skal sove deilig :p

Går ikke lange tida før det er fiksa. ;) Jeg har slutta å kjøpe ting med én gang det kommer ut...for å slippe barnesykdommene.

Ikke sikkert du er så uheldig da

Er det noen som har litt god peiling på bluetooth?

Spør han WhatWorld true han kan det du

Lenke til kommentar

Hva er problemet?

Handsfree, den kan pares med det meste. Så lenge du kan skrive den koden, om det er nettbrett eller om det er mobil.

Er det mulig, å koble handsfree'en, til en pc, og en bluetooth transmiter til en annen pc, og koble de sammen, via et program?

Jeg venter på en BT transmiter, og en BT handsfree. Begge krever kode, for å bli koblet sammen med noe. Jeg kunne tenkt meg å koble de 2, sammen.

Lenke til kommentar

Handsfree, den kan pares med det meste. Så lenge du kan skrive den koden, om det er nettbrett eller om det er mobil.

Er det mulig, å koble handsfree'en, til en pc, og en bluetooth transmiter til en annen pc, og koble de sammen, via et program?

Jeg venter på en BT transmiter, og en BT handsfree. Begge krever kode, for å bli koblet sammen med noe. Jeg kunne tenkt meg å koble de 2, sammen.

Bruke PCene som passthrough med andre ord?

Lenke til kommentar

Bruke PCene som passthrough med andre ord?

Ikke helt med hva du mener nå. Det jeg vil, er at jeg når jeg skrur på BT transmiteren, så skal den koble seg til handsfree'en. Slik at jeg slipper å bruke pc, nettbrett eller mobil som passthrough.

Men siden begge deler, krever kode. Så tenker jeg/lurer jeg på, om det finnes et program. Som gjør at jeg kan ta kontroll over de 2 dingsene, og gjøre det slik. At de kan kobles sammen.

Lenke til kommentar

Deilig med vanlig cola igjen da, :green: for jeg sluttet med zero da for den aspartam er vist kreftfremkallende da. :cry: ja ja får jeg det da får jeg det ha ha Bestemt meg igjen minske cola bruken 5 til 6 liter pr dag for mye da få i meg mer vann 2 glass da Aspartam er et kunstig, ikke-karbohydrat-type intenst søtningsstoff. Aspartams systematiske navn er aspartyl-fenylalanin-1-metyl ester.

Lenke til kommentar

Ikke helt med hva du mener nå. Det jeg vil, er at jeg når jeg skrur på BT transmiteren, så skal den koble seg til handsfree'en. Slik at jeg slipper å bruke pc, nettbrett eller mobil som passthrough.

Men siden begge deler, krever kode. Så tenker jeg/lurer jeg på, om det finnes et program. Som gjør at jeg kan ta kontroll over de 2 dingsene, og gjøre det slik. At de kan kobles sammen.

Skjønner, tror ikke det er mulig, da begge enhetene måtte ha hatt minne, slik at de kunne huske hverandre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...