Gjest Slettet+412 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Nei nei nei....må ikke høre på læreren din. Musikk først, skole sist...hehe. Men men...har blitt lite musikk her også. Er i ferd med å slå sjefen konkurs, og det kommer først av alt. Artig at læreren driver med musikk selv så han burde jo forstå. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Artig at læreren driver med musikk selv så han burde jo forstå. Hehe..ja, men han er jo lærer av yrke. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Nei nei nei....må ikke høre på læreren din. Musikk først, skole sist...hehe. Men men...har blitt lite musikk her også. Er i ferd med å slå sjefen konkurs, og det kommer først av alt. Så det er du som dealer musikk til @sj3f ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Så det er du som dealer musikk til @sj3f ? Lol wtf Endret 16. november 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Så det er du som dealer musikk til @sj3f ? lolw00t Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Lol wtf Faen da, du må få slengt opp noe musikk. D: Jeg trenger noe liknende som dette her Jan... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Faen da, du må få slengt opp noe musikk. D: Jeg trenger noe liknende som dette her Jan... Lol, kan lage collab med Veela om du vil. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Da er det på tide med litt GTA 5. Skal snart spille litt GTA V igjen da, trur ble lei eller måtte ha 5 min fra det da å se noe star wars da å star wars clone wars da Er faen ikke morra di, æsj Ikke noe custom-greier nei? Nei nei skriv i stedet jada gutten min eller mamma er glad i dag........ Og ikke(( Er faen ikke morra di, æsj)) Hehe..han ene blei skremt når jeg sendte Mercenaries etter ham, gitt. Faen var du rusa eller??? bølle ha ha, fra spøk til ikke spøk hva kjede da var han i veien for bilen din Hmm... har ikke spilt GTA V på over en måned. Vært såpass opptatt med alt mulig annet og med jobb at PS3en har stått å støvet ned frakoblet sia sist. I dag har jeg ikke "orken" til å gidde å koble den opp igjen, men kanskje i morgen. Har drivi å montert blokkvarmer og komfortsett i dag samt skifta olje. Nok dritt å gjøre til tider. Jobber du mye Rolf, nei da synes jeg du tar GTAV pause i morgen Her lar vi ikke PS3 støve ned uansett. Ikke her eller Maxi Hehe... ser og skjønner den . Trenger bare å koble HDMI kabelen til TVen sia jeg hadde den påkoblet en annen Tv sist jeg benyttet meg av den. Oppdatert nettbrettet til android 4.4 i dag. Ikke så store endringer som er synlige, men alltid artig med noe nytt . Har du kopla deg opp da, drep noen purke jevler for meg da Rolf da Har ikke bruk for så rask mobil jeg da. Bruker den jo nesten ikke til noe annet enn å ringe og sende meldinger uansett. Samme her holder med Note2 for meg lenge, ringe hva er det da??? nei de ringer meg å jeg gi faen i å svare da ps da mener jeg tlf tigging mld nei nesten sluttet med det da Kjøpte BF4 på lansering, har kun spilt det 1 gang siden jeg fikk det Elsker skole <3 Er det bra Lami, liker du spillet godt eller Du må jo prioritere. Musikk først, skole til sist. Nei utdannelse først da mener jeg skole da Haha, i følge læreren så var det skole først og musikk sist. Riktig Nei nei nei....må ikke høre på læreren din. Musikk først, skole sist...hehe. Men men...har blitt lite musikk her også. Er i ferd med å slå sjefen konkurs, og det kommer først av alt. Jo jo jo høre på læreren da Faen da, du må få slengt opp noe musikk. D: Jeg trenger noe liknende som dette her Jan... Enig der du Krom må få ræva si i gir da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Helvete til sitéringer as. Krom må ikke noe som helst, joking. Jeg tar den tiden jeg trenger. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Helvete til sitéringer as. Krom må ikke noe som helst, joking. Jeg tar den tiden jeg trenger. Har sitte på ps3 i helle dag og sett star wars clone wars da, så jeg måte sitere litt exe da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Du måtte det ja? Hmmm.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Du måtte det ja? Hmmm.. Ja Hadde brukeren min av, så en gang om du var på da Endret 17. november 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Jasså ja.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Jasså ja.. Du er så sur for da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Kabinett-tråden gikk til helvete pga. p-matte prat, shit. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Dere ITavisen-folk er verdensmestere i å spore av tråder med off topic. Tråden er forresten åpnet igjen nå. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hehe, vi er så. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Så det er du som dealer musikk til @sj3f ? Hysj....hehe. Faen var du rusa eller??? bølle ha ha, fra spøk til ikke spøk hva kjede da var han i veien for bilen din. Just for fun....hehe. Artig å se de jobber litt for å overleve. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hysj....hehe. Just for fun....hehe. Artig å se de jobber litt for å overleve. See her maxi du PS4 'Blue Light of Death Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) See her maxi du PS4 'Blue Light of Death Skal ikke kjøpe den med én gang likevel, så det plager ikke meg. Innen jeg har kjøpt den, er det problemet fikset. Endret 17. november 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå