Gjest Slettet+412 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Er dere ferdige med å anklage andre medlemmer for homofili bare fordi dem tar turen ut på kino og ser en film? Endret 16. november 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Snart mamma Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hva ønsker dere til jul da da Kebab og cola. Du da? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Kebab og cola. Du da? star wars clone wars season 5 å Talk Dirty To Me Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Er dere ferdige med å anklage andre medlemmer for homofili bare fordi dem tar turen ut på kino og ser en film? Søten jeg anklaget deg ikke bare tullet med deg, exe da jeg skrev til en ps3 venn Lick it up deven han ble sur dritt sur da ha ha Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Da er det på tide med litt GTA 5. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Snart mamma Er faen ikke morra di, æsj Kebab og cola. Du da? Ikke noe custom-greier nei? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hehe..han ene blei skremt når jeg sendte Mercenaries etter ham, gitt. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hmm... har ikke spilt GTA V på over en måned. Vært såpass opptatt med alt mulig annet og med jobb at PS3en har stått å støvet ned frakoblet sia sist. I dag har jeg ikke "orken" til å gidde å koble den opp igjen, men kanskje i morgen. Har drivi å montert blokkvarmer og komfortsett i dag samt skifta olje. Nok dritt å gjøre til tider. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Her lar vi ikke PS3 støve ned uansett. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hehe... ser og skjønner den . Trenger bare å koble HDMI kabelen til TVen sia jeg hadde den påkoblet en annen Tv sist jeg benyttet meg av den. Oppdatert nettbrettet til android 4.4 i dag. Ikke så store endringer som er synlige, men alltid artig med noe nytt . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Oppdatert nettbrettet til android 4.4 i dag. Ikke så store endringer som er synlige, men alltid artig med noe nytt . Behovet for synlige endringer er ikke så stort lengre i dag, det meste er jo tross alt "under the hood" endringer som er med på å gjøre opplevelsen bedre, ART er et godt eksempel for de som ikke bruker root apps. Har selv testet og forskjellen er merkbar, men jeg overlever desverre ikke uten root apps og de blir jo selvfølgelig ødelagt av ART Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 jupp. Er jo noen visuelle endring og ytelsen virker god. Art har jeg ikke testa enda, men kanskje senere. Alltid artig å leke seg litt med ADB for å laste oppdateringer på den måten. Imaget ligger ute på sia til Google så det er jo ikke vanskelig å få tak i heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Har selv blitt mer interessert i å builde CM fra kildekoden, du får en liten seiersfølelse Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Har ikke bruk for så rask mobil jeg da. Bruker den jo nesten ikke til noe annet enn å ringe og sende meldinger uansett. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Kjøpte BF4 på lansering, har kun spilt det 1 gang siden jeg fikk det Elsker skole <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Kjøpte BF4 på lansering, har kun spilt det 1 gang siden jeg fikk det Elsker skole <3 Apropos skole, har faen ikke kommet noe særlig langt med musikken for å si det slikt. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Apropos skole, har faen ikke kommet noe særlig langt med musikken for å si det slikt. Du må jo prioritere. Musikk først, skole til sist. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Du må jo prioritere. Musikk først, skole til sist. Haha, i følge læreren så var det skole først og musikk sist. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Haha, i følge læreren så var det skole først og musikk sist. Nei nei nei....må ikke høre på læreren din. Musikk først, skole sist...hehe. Men men...har blitt lite musikk her også. Er i ferd med å slå sjefen konkurs, og det kommer først av alt. Endret 16. november 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå