Rolf_X Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Sykkel med tynne dekk, isbelagt asfalt og bil som kommer inn fra siden er en enda dårligere kombinasjon uten piggdekk + en gammel dame som kjefter på deg når du tryner. Gamle damer er ofte de "frekkeste" . Da er det nok på tide å innvestere i noen dekk med pigg da God morgen. Torsdag og nesten helg. Som denne uken har gått. Dagene bare raser avgårde Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Good morgen God morgen, endra bilde nå? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Gamle damer er ofte de "frekkeste" . Da er det nok på tide å innvestere i noen dekk med pigg da Sykkelen med pigg streiket og da var det eneste valget å bruke en annen sykkel Men nå må jeg jo få kjøpt nye dekk pga den sykkelen jeg har nå har jo 29" dekk Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 29" ja .Det ruller jo bra i det minste og piggdekk er lett å få tak i via nettet. Ikke alle utsalgssteder som har piggdekk til 29" da det er relativt "nytt" for noen butikker. Disse burde jo funke: http://bikeshop.no/Sykkel/Komponenter/Dekk/slanger/Dekk-pigg/Suomi-Tyres/Suomi-Tyres-Extreme-294-29-er-Piggdekk-294-pigg--54-622--32-TPI--990-gram-NOKIAN05-p0000006662 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Har mulighet til å få det til innkjøpspris av en i familien, men er ikke på lager enda. Skaper jo også litt spenning å sykle uten pigg på isen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Musikk på studiomonitorer funker knall. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) God morgen, endra bilde nå? Bilde er fra Iron Maiden TNT - Varmt & Hardt Vil du BLI medlem i den Harde flokken Og GI DIN Stemme og sjel Til heavyrocken http://www.youtube.com/watch?v=z0i5pYCZYLA&list=PL5EC816D9E0BCB471 Iron Maiden - The Number of the Beast twisted sister - you can't stop rock 'n roll KISS - I Wanna Rock N Roll All Night - 1996 Guns N' Roses - Welcome To The Jungle Metallica - Master Of Puppets live Seattle 1989 SEPULTURA TERRITORY (Donnington 94) AC/DC Let there be rock (1977, Unedited video version) Mötley Crüe - Girls, Girls, Girls Judas Priest - Painkiller W.A.S.P...Inside the Electric Circus Dl@ner - Lordi - Hard Rock Hallelujah Music Video IN MY DREAMS - WIG WAM Pantera - Domination (Live Video) Endret 14. november 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Bare rock jo... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Bare rock jo... Feil hard rock gutten min Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Feil hard rock gutten min Driter jeg i Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Driter jeg i Ja gå på dass da, å dritt da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Herrejesus... Kjempe voksent av deg, joking. ggwp,glhf Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Musikk på studiomonitorer funker knall. Det er bra vettu. Da er det bare å produsere mye musikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Det er bra vettu. Da er det bare å produsere mye musikk. Hehe, jepps! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hehe, jepps! Hvor langt har du kommet på den nye miksen da? Prøvd å lage noe selv helt fra bunnen ennå forresten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Hvor langt har du kommet på den nye miksen da? Prøvd å lage noe selv helt fra bunnen ennå forresten? Har ikke begynt på noe helt enda, kompis. Lurer på om jeg skal bare vente til Mac'en ankommer også begynne på noe Men foreløpig bruker jeg tiden på å finne inspirasjon, planlegge og forberede! Skal være laget fra bunnen av, bare vocals som ikke er noe selvlaget. Endret 14. november 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Har ikke begynt på noe helt enda, kompis. Lurer på om jeg skal bare vente til Mac'en ankommer også begynne på noe Men foreløpig bruker jeg tiden på å finne inspirasjon, planlegge og forberede! Skal være laget fra bunnen av, bare vocals som ikke er noe selvlaget. Nå er det jo ikke alle som liker å lage musikk helt fra bunnen av. Mange liker å mikse bare. Personlig liker jeg å starte fra bunnen med å lage trommespor, bass osv. Uansett er det gøy å lage musikk, da. Selv om jeg har vært litt slapp i det siste...hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Nå er det jo ikke alle som liker å lage musikk helt fra bunnen av. Mange liker å mikse bare. Personlig liker jeg å starte fra bunnen med å lage trommespor, bass osv. Uansett er det gøy å lage musikk, da. Selv om jeg har vært litt slapp i det siste...hehe. Jeg liker å jobbe med litt av hvert jeg hvertfall! Å remixe er like så greit dersom å komponere noe eget blir for vanskelig. Å lage egne trommespor, bass, etc er litt "gørr" så hender jeg kjører på med noen gode samples her og der. Musikk er alltids gøy! Spørs bare om man har noe særlig å utvikle på, hehe. Har nå vell vært så og si ganske slapp selv i det siste så skal bli godt å komme tilbake! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg liker å jobbe med litt av hvert jeg hvertfall! Å remixe er like så greit dersom å komponere noe eget blir for vanskelig. Å lage egne trommespor, bass, etc er litt "gørr" så hender jeg kjører på med noen gode samples her og der. Musikk er alltids gøy! Spørs bare om man har noe særlig å utvikle på, hehe. Har nå vell vært så og si ganske slapp selv i det siste så skal bli godt å komme tilbake! Helt enig med deg. Må jo gjøre det man liker best. Å lage alt selv syns jeg er artig, jeg. Å f.eks lage mine egne versjoner av kjente låter, syns jeg er gøy...spesiellt om jeg blir brukbart fornøyd selv. Jeg har en tendens til å kanskje være litt for selvkritisk når jeg lager musikk, men det er vel slik er innimellom...hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå