Kurio Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jan nå får du faen meg svare eller så blir det rage Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jan nå får du faen meg svare eller så blir det rage Kan svare deg på Facebook, brur <3 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Meanwhile i slumstrøket... Liker at du illustrerer det med linsa Mariusboy.. Endret 12. november 2013 av Kurio Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Kan svare deg på Facebook, brur <3 Litt poengløst å skrive om alt du kjøper / lager når det alltid er en hemmelighet som ingen får vite uansett? Bedre å bra kaste ut en link først som sist, hva. Endret 12. november 2013 av 10minutemail 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Litt poengløst å skrive om alt du kjøper / lager når det alltid er en hemmelighet som ingen får vite uansett? Bedre å bra kaste ut en link først som sist, hva. Haha, det var bare snakk om før eller siden at noen ville komme med en slik en Pfft, er ingen hemmelighet, er bare morsomt å dra det litt langt. Men joda, gå og google KRK du. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Jaa, noen må jo gjøre den jobben også! Googla KRK (trengte ikke gå for å gjøre det engang), men de har jo mange forskjellige høyttalere. Uansett, nice. Endret 12. november 2013 av 10minutemail Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Litt poengløst å skrive om alt du kjøper / lager når det alltid er en hemmelighet som ingen får vite uansett? Bedre å bra kaste ut en link først som sist, hva. Han fortalte meg at han har blitt forelsket i en 92er som ser forjævelig ut. That's it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jaa, noen må jo gjøre den jobben også! Googla KRK (trengte ikke gå for å gjøre det engang), men de har jo mange forskjellige høyttalere. Uansett, nice. Hehe, hadde håpet på at joking skulle gjøre det ettersom at han alltids maser. Kjøpte disse, kompis http://www.4sound.no/itempg.aspx?id=210&artno=326071 Takker! Han fortalte meg at han har blitt forelsket i en 92er som ser forjævelig ut. That's it. Pfft, det er deg det. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Han fortalte meg at han har blitt forelsket i en 92er som ser forjævelig ut. That's it. Det må jo være meg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Det må jo være meg.. Wait, wut? xD Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hehe, hadde håpet på at joking skulle gjøre det ettersom at han alltids maser. Kjøpte disse, kompis http://www.4sound.no/itempg.aspx?id=210&artno=326071 Takker! Pfft, det er deg det. Herlig, har ikke hørt de selv, men har sett på dem før og de skal jo være heftige greier. Grattis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Herlig, har ikke hørt de selv, men har sett på dem før og de skal jo være heftige greier. Grattis. Takk igjen du! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Wait, wut? xD Haha, neida, bare jeg som snakker dritt. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Kjøpte disse, kompis http://www.4sound.no/itempg.aspx?id=210&artno=326071 Sikkert gode de der. Litt kjedelig med monitorer til musikklytting, men når man skal lage musikk er jo det viktigste at de er så korrekte og ufargede i lydsignaturen som mulig Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Min Nexus 5 kom idag. Må være det beste jeg noen gang har holdt i. Ytelse som utklasser alt av konkurrenter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Haha, neida, bare jeg som snakker dritt. Haha, tenkte meg som så Sikkert gode de der. Litt kjedelig med monitorer til musikklytting, men når man skal lage musikk er jo det viktigste at de er så korrekte og ufargede i lydsignaturen som mulig Er gode dem ja! Funker kjempe til musikklytting og skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Sikkert gode de der. Litt kjedelig med monitorer til musikklytting, men når man skal lage musikk er jo det viktigste at de er så korrekte og ufargede i lydsignaturen som mulig Funker bra med mye annet også. Man må bare lære seg å lytte og mikse med de man har, slik at det låter bra på et vanlig anlegg. Selv bruker jeg bare Logitech X-530 når jeg mikser, men har lært hvordan det skal låte på disse for å få det greit på et anlegg. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Mikser du på X-530? Stakkars menneske Heheh.. Hadde X-230 for mange år siden. Helt greie PChøyttalere, men ikke noe særlig mer enn det. Du har ikke tenkt til å skaffe deg noen nye da? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Mikser du på X-530? Stakkars menneske Heheh.. Hadde X-230 for mange år siden. Helt greie PChøyttalere, men ikke noe særlig mer enn det. Du har ikke tenkt til å skaffe deg noen nye da? Har ikke NOE problem med å mikse på de. Man må bare ha et trent øre, så går det helt fint. Hadde noen Polk Audio monitorer før, men kan ikke påstå at det var noe bedre liksom. Etterpå kjører jeg miksen på stuehøytalerne for å forsikre at det låter greit. Og det gjør det i 99% av tilfellene. Men har man ikke et trent øre, kan det fort bli et problem på X-530. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Artig når man har såpass god "sans" at man klarer å dele oppe tracks i sangene ved hjelp av kun øret. Alt i fra synth til kicks, heh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå