Gjest Slettet+412 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Elita løfblad :dribble: husk ha den riktige hånden under dyna da natta ha ha Pfft, hendene under dyna. Liker å pakke meg godt inn :3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Forkjøla Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Snart kan jeg ta nedtelling til goood sakene da, snadder mat Endret 9. november 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Snart kan jeg ta nedtelling til goood sakene da, snadder mat Tikka masala, madafakka? What What ja Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Alle er ikke som deg. Tenk vi hadde vært like fy faen, alle skal skulle spise tikka Pfft, hendene under dyna. Liker å pakke meg godt inn :3 Fryser du da ???, nei du behøver ikke fryse bare spør lurer da Forkjøla Huff da så du skulker skolen mandag da ha ha God dag! Morn våken da du sto opp da, var du. Jeg nei lol What Tar tikkan i morgen Tikka masala, madafakka? What ja Nei der har du feil da, er noe Maxi liker nesten da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Pizza. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Eh, kebab? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Tenk vi hadde vært like fy faen, alle skal skulle spise tikka Hadde ikke det vært greit da? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Pizza. Feil Eh, kebab? Feil Burger Feil Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Hadde ikke det vært greit da? Den dagen du var tom for tikka og stakk til butikken, så var det ingen butikkar i mils omkrets som hadde tikka Fordi Komplett gløymde å sende med kodar til Splinter Cell Blacklist, Batman Origins og Assassin's Creed IV Black Flag, så sende dei 2 av kvar i posten... Så no har eg ein brukt kode av kvart spel og ein ubrukt... Kylling (gryte)? Kjøttkaker? mexicansk gryte? Endret 9. november 2013 av WhatWorld Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Hadde ikke det vært greit da? La oss si alle hadde spist Syltelabber, smalaføter, smalahove, pinnekjøtt tenk da ensformig det hadde vært da Maxi Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Den dagen du var tom for tikka og stakk til butikken, så var det ingen butikkar i mils omkrets som hadde tikka Fordi Komplett gløymde å sende med kodar til Splinter Cell Blacklist, Batman Origins og Assassin's Creed IV Black Flag, så sende dei 2 av kvar i posten... Så no har eg ein brukt kode av kvart spel og ein ubrukt... Kylling (gryte)? Kjøttkaker? mexicansk gryte? Gi de andre til meg? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Den dagen du var tom for tikka og stakk til butikken, så var det ingen butikkar i mils omkrets som hadde tikka Det hadde jo vært kjipt. La oss si alle hadde spist Syltelabber, smalaføter, smalahove, pinnekjøtt tenk da ensformig det hadde vært da Maxi Ikke om man likte det. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Gi de andre til meg? Hehe, tenkte eg kunne tjene litt peng på dei Har vurdert å selge dei til halv pris av kva dei kostar på Steam/Uplay... Det hadde jo vært kjipt. Det er akkurat det det hadde vore Komler! Det er fantastisk å kjøpe i varmmat disken på butikken! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Good natt alle her, det jeg spiste var fjordland Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Good natt alle her, det jeg spiste var fjordland Fjordland er helt ålreite greier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Eneste erfaringen jeg har med Fjordland maten er en gang når jeg skulle varme den opp i en alt for liten kjele, den ble lunket og smakte dritt Endret 9. november 2013 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå