sj3f Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 P-y matte FTW 5 stykker som har P-matte på hele skolen Uansett er det for sent å skifte Jeg kommer aldri til å velge realfag til neste år uansett, så skjønner egentlig ikke vitsen med at jeg valgte T-matte Åsen greide du det da sj3f, i timen..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 5 stykker som har P-matte på hele skolen Uansett er det for sent å skifte Jeg kommer aldri til å velge realfag til neste år uansett, så skjønner egentlig ikke vitsen med at jeg valgte T-matte P(-y) matte er standard på yrkesfag Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Er ingen storbruker av Corsair selv, men kjøpte Vengeance M65-musen i det den kom ut og har vert strålende fornøyd siden, resten av produktene kan jeg egentlig ikke si noe om. Du kan jo lese litt rundt på tester av headsettet, det scorer veldig høyt de fleste steder. Ville i hvert fall sett etter noe trådløst, er helt utrolig deilig å slippe kabelen som alltid er i veien. Ja, det at kabelen på dei fleste headsett er på venstre side er utruleg irriterande... kabelen vert jo liggande rett over halsen... Held på å ta ein kikk på MLG headsettet frå Turtle Beach... Turtle Beach Xp Seven. Vaknar opp, kikkar ut vindauge... alt er kvitt, alt er dekka med snø... akkurat det me ikkje hadde behov for no! Endret 7. november 2013 av WhatWorld Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Etter å ha testa minnemodular, tastatur og mus frå corsair, så kjøper eg aldri av eigen vilje corsair produkt att... Einaste positive frå corsair ser ut til å væra psu'ane. Er du gal? Med den nye "i" serien er det enda mer problemer med PSUene enn det allerede var Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 har heldigvis ikke hatt noen problemer med AX860 (Ikke i). Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Er du gal? Med den nye "i" serien er det enda mer problemer med PSUene enn det allerede var Nei, eg er ikkje gal. Det eg seier er at psu'en eg har frå corsair er det einaste produktet frå corsair eg ikkje har opplevd problem med... @Aleksanderro: Sjølv har eg TX850 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Har HX850W jeg. Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Spillexpo på lørdag. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ahhhh....sånn ja. Fikk du nummeret mitt igår? Jepp, det gjorde jeg Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jepp, det gjorde jeg Det er bra. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) 5 stykker som har P-matte på hele skolen Uansett er det for sent å skifte Jeg kommer aldri til å velge realfag til neste år uansett, så skjønner egentlig ikke vitsen med at jeg valgte T-matte i timen..... Sove plan for sj3f: mandag til torsdag du må legge deg 22:00, du må legge deg lørdag 02:00 men søndag. Du må legge deg 00:00 da, fleip gjerne med det men du hvil sikkert ha gode karakterer da må du dessverre legge deg tidligere da. Men flinkere du er lettere er det å få jobb data jobb Så sant man ikke trykker på alt mulig tull, er det ikke fare for virus. Men de fleste klarer jo ikke å la vær å trykke på alt mulig drit, og det straffer seg. Jeg gjør det aldri. Ja fryser bare tenke allt faen skapet som er der da, Får mareritt av bare lese det som står i itavisen ang FB. Nei over til Star Wars 2, er vel ikke bare musikk å litt spill nesten ingen film da???, du har vel sett star wars the trilogy, hvem filmer har du sett og liker da Maxi Endret 7. november 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Spillexpo på lørdag. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1548109&page=5 Skal dit alle dagene 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Har lyst å dra selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Klokken er mange gitt... Får vel jobbe litt med samfunn før jeg tar kvelden. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1548109&page=5 Skal dit alle dagene Kult.. kos deg Blir sikkert moro. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hvem filmer har du sett og liker da Maxi Jeg ser svært sjelden filmer, og husker ikke hvilken jeg så sist engang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Natta dere! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Jeg ser svært sjelden filmer, og husker ikke hvilken jeg så sist engang. Ikke pro filmer eller maxi, o å n er borte da i det ordet Ja ja du skriver i itblekka Maxi.......Hehe...gidder ikke å spamme, nei du spammer ikke forumet der da. For det er lang tid da 2 dager siden du var inne på itblekka da, kom deg inn å skrive noe da maxi plz Endret 8. november 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 why be a king, when you could be god Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Ikke pro filmer eller maxi, o å n er borte da i det ordet Nope, ikke det heller. Er ikke noe film-type...hehe. Ja ja du skriver i itblekka Maxi.......Hehe...gidder ikke å spamme, nei du spammer ikke forumet der da. For det er lang tid da 2 dager siden du var inne på itblekka da, kom deg inn å skrive noe da maxi plz Neeehh...for kjedelig der. Er nesten bare du og Rolf der. Og dere ser jeg jo her også i rimlige store mengder. why be a king, when you could be god Hehe..har lurt på det samme. Endret 8. november 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå