Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Powernap før leksene? det hørtes ikke smart ut, ender at man sover fra hele dritten Spesielt med de powernappene dine, du sover sikkert lenger da, enn du gjør en vanlig natt powerfap* Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Du skal ha 50% da av mac`n da sj3f, klar til innbrudd da Hehe, 60% powerfap* Oh, you bet Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hehe, 60% Oh, you bet Din rakker 60% nei nei for mye 35% holder da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg tar 100% og så deler dere resten, problem solved. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Din rakker 60% nei nei for mye 35% holder da La oss dele det likt... 55-55 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Jeg tar 100% og så deler dere resten, problem solved. Da stjeler sj3f jeg allt sammen, din tyv La oss dele det likt... 55-55 Så du prøver deg 5% extra da, tyv Endret 5. november 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 powerfap* Jass. La oss dele det likt... 55-55 Arrested Development, sj3f. ANNYONG! Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ja her må man vist modere seg ja. Men uansett, på tide å stenge grensene når man har sett hva som forgikk på en viss buss før idag, steng og hiv ut. Dette er så bak mål at jeg rett og slett blir jævlig oppgitt. Du skal stenge grenesen og kaste innvandrere fordi det er flest innvandrere som begår kriminalitet? Det er flest tenåringen som piratkopierer på internett, men det er fortsatt helt håpløst å stenge alle tenåringers tilgang til internett av den grunn. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jass. Arrested Development, sj3f. ANNYONG! Da hjelper jeg sj3f rømme da Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Men det er fortsatt helt håpløst å stenge alle tenåringers tilgang til internett av den grunn. Men det er slettes ikke umulig å stenge grensen for utlendinger. Da hjelper jeg sj3f rømme da Er dere ikke ferdig med det greiene ennå? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Da hjelper jeg sj3f rømme da Annyong. Men det er slettes ikke umulig å stenge grensen for utlendinger. Er dere ikke ferdig med det greiene ennå? Joking tror dette er hysteriskt morsomt, la han holde på. Sj3f derimot tror jeg gikk lei. Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Men det er slettes ikke umulig å stenge grensen for utlendinger. 1. Det er umulig, innvandrere vil komme seg inn uansett. 2. Jeg kommenterte ikke på muligheten av sitvasjonen min men rett og slett om det er greit. Du kan ikke straffe alle utlendinger fordi et fåtall av dem gjør noe galt. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Joking tror dette er hysteriskt morsomt, la han holde på. Hehe...ja, tydeligvis. Han har lett for å henge seg opp i én ting. 1. Det er umulig, innvandrere vil komme seg inn uansett. 2. Jeg kommenterte ikke på muligheten av sitvasjonen min men rett og slett om det er greit. Du kan ikke straffe alle utlendinger fordi et fåtall av dem gjør noe galt. 1. Norge skulle vært like strenge som de er i Australia. DET er skikkelig grensevakter. 2. Det er altfor mye utlendinger i Norge uansett om de gjør noe galt eller ikke. Det har gått helt over styr. Men Norge er jo så dumme at de skal prøve å redde hele verden aleine. Om det er et fåtall som gjør noe galt, kan vel diskuteres. Virker som om det er all driten som kommer hit. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hehe...ja, tydeligvis. Han har lett for å henge seg opp i én ting. Han ja! Noen her som har skaffet seg COD: Ghosts? Fikk 2'er av Pressfire (Story Mode) Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 En ting er å stenge grensene, en annen ting er å kunne kaste ut de som ikke skulle vært her! http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/trippeldrapssiktet-asylsoeker-fikk-avslag-for-tre-maaneder-siden-4151383.html Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 1. Norge skulle vært like strenge som de er i Australia. DET er skikkelig grensevakter. 2. Det er altfor mye utlendinger i Norge uansett om de gjør noe galt eller ikke. Det har gått helt over styr. Men Norge er jo så dumme at de skal prøve å redde hele verden aleine. Om det er et fåtall som gjør noe galt, kan vel diskuteres. Virker som om det er all driten som kommer hit. Hva får deg til å si at det er for mange utlendinger? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hva får deg til å si at det er for mange utlendinger? Alt over 1% er alt for mye. Og vi er langt over det. Det er snart vanskelig å se etnisk norske folk nå man går i Oslo, Drammen whatever. Og uansett hva man leser av nyheter i aviser og ser nyheter på TV, er utlendinger innblanda. Vil du at dem tar over Norge? 2 Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ellers er det ikke noe nytt, Krom skal ha seg Mac, og noen gleder seg til COD Ghost. Alt ved det vanlige Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Noen her som har skaffet seg COD: Ghosts? Jepp. Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Alt over 1% er alt for mye. Og vi er langt over det. Det er snart vanskelig å se etnisk norske folk nå man går i Oslo, Drammen whatever. Og uansett hva man leser av nyheter i aviser og ser nyheter på TV, er utlendinger innblanda. Vil du at dem tar over Norge? Ser ikke noe problem med over 1%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå