Gjest Slettet+412 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Litt sitering har vel aldri skadet noen? Hvem sa det var snakk om at det skadet? Lel Ja, da er det kanskje ikke så rart. Hehe, akkurat Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hvem sa det var snakk om at det skadet? Lel Hehe, akkurat Har mye penger jeg da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Du som må stjele en Mac her. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Du som må stjele en Mac her. Wut? ja skal selge den sier jeg jo lel lism Endret 4. november 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Du som må stjele en Mac her. Hvor tror du han får pengene fra da? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Hvor tror du han får pengene fra da? Du skal ha 50% da av mac`n da sj3f, klar til innbrudd da Endret 4. november 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hvor ble du av mon tro? Du skal ha 50% da av mac`n da sj3f, klar til innbrudd da gl hf Herlig med en powernap før leksene as, mmm. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 i have ghost home, help me Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Ghostbusters til unnsetning! Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Herlig med en powernap før leksene as, mmm. Powernap før leksene? det hørtes ikke smart ut, ender at man sover fra hele dritten Spesielt med de powernappene dine, du sover sikkert lenger da, enn du gjør en vanlig natt 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Ghostbusters til unnsetning! If there's something weird and it don't look good Who ya gonna call? GHOSTBUSTERS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Powernap før leksene? det hørtes ikke smart ut, ender at man sover fra hele dritten Spesielt med de powernappene dine, du sover sikkert lenger da, enn du gjør en vanlig natt Haha, sant. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Herlig med en powernap før leksene as, mmm. Sovet godt da, åsen går i natt da får du sove da krom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Haha, skal nok få sove i natt du. Tror det er på tide og legge seg nå, har dansingen i dag. Natta dere Endret 4. november 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Haha, skal nok få sove i natt du. Tror det er på tide og legge seg nå, har dansingen i dag. Natta dere Good natt da, Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Ja her må man vist modere seg ja. Men uansett, på tide å stenge grensene når man har sett hva som forgikk på en viss buss før idag, steng og hiv ut. Endret 5. november 2013 av meg0709 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ja her må man vist modere seg ja. Men uansett, på tide å stenge grensene når man har sett hva som forgikk på en viss buss før idag, steng og hiv ut. På tide å stenge grensene for all innvandring fordi èn psykopat drepte tre mennesker? Hvor har du logikken din fra? Skal vi kaste ut alle nordmenn fordi èn psykopat drepte 77 uskyldige? 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Min logikk? Nei, er vel noe import vare tenker jeg, ukjent opphav. Men jeg brukte ingen stygge ord denne gangen, ikke ufin heller og jeg kan mene det jeg vil, tåler du ikke det, så nei vel, da gjør du ikke det. Endret 5. november 2013 av meg0709 2 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 På tide å stenge grensene for all innvandring fordi èn psykopat drepte tre mennesker? Hvor har du logikken din fra? Skal vi kaste ut alle nordmenn fordi èn psykopat drepte 77 uskyldige? Nå har ikke jeg sett diskusjonen her....men må si meg litt enig med meg0709. Det er jo tross alt ikke bare én psykopat blant innvandrerne. Det skjer jo hele tida. Når man leser noe sinnsykt i avisene, er det i 80% av tilfellene utlendinger innblanda. Og det er for jævli at når de er så heldige å få komme inn i dette landet, at de ikke kan oppføre seg som folk. Når det gjelder utlendinger mener jeg at man bør pælme dem på hue og ræva ut, selv bare etter å ha stjålet en sjokolade. Det er tross alt VÅRT land. Men det er MIN mening, og det står jeg for. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå