WhatWorld Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 jokingnutria hæææææææ heter Fleiscmann jeg????? Ja det er jokingnutria ha ha lurte jeg deg ha ha Good morgen alle her Hehe, skjønte det på bruken av ord og smileys 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Oi, klokken er blitt mange gitt. Snart på tide og legge seg slik at man er opplagt til nynorsk kåseri... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Oi, klokken er blitt mange gitt. Snart på tide og legge seg slik at man er opplagt til nynorsk kåseri... Nei du er ikke heldig men uheldig da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Nei du er ikke heldig men uheldig da Konsekvensen for å ikke å jobbe i timene, hehe. Men jeg kan bare ikke fordra nynorsk, med all respekt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Oi, klokken er blitt mange gitt. Snart på tide og legge seg slik at man er opplagt til nynorsk kåseri... Den er good å gammel krom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Den er good å gammel krom Jadda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Natta Natta ja Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Morn morn! Kun jeg som har fri i morgen? Planleggingsdag Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Lol, jeg får så nok av såkalte admins som aldri tørr å ta en fight public, ellers blir man kicket, feiginger, viser bare hvor dårlig leder du er satans noob retard. Dette handler ikke om hw eller noe sånt eller noen her ifra for den del, hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Morn morn! Kun jeg som har fri i morgen? Planleggingsdag Om 2 uker, den fredagen der så har vi planleggingsdag. Men god dag, folkens! Var utrolig godt å få sove lenge og lade seg opp til nynorsk kåseri. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Morn morn! Kun jeg som har fri i morgen? Planleggingsdag Deilig å sove lenger, Lami nyt den lenge du kan Lol, jeg får så nok av såkalte admins som aldri tørr å ta en fight public, ellers blir man kicket, feiginger, viser bare hvor dårlig leder du er satans noob retard. Dette handler ikke om hw eller noe sånt eller noen her ifra for den del, hehe. Hvor er det hen da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Planleggingsdagen min går til musikkproduksjon og henge med sj3f som alltids. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=276303&page=715&do=findComment&comment=21099875 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Planleggingsdagen min går til musikkproduksjon og henge med sj3f som alltids. Hva med sj3f stjeler mac din hva gjør du, si han greier få den foran øyene på deg. Hva gjør du da https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=276303&page=715&do=findComment&comment=21099875 Du Tok noen raske, dårlige bilder. ta noen bra få see sene . bra bilder da Endret 3. november 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hva med sj3f stjeler mac din hva gjør du, si han greier få den foran øyene på deg. Hva gjør du da Ehm, hva slags spørsmål er det? Sj3f ville aldri gjort noe slikt for å si det sånn. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hva med sj3f stjeler mac din hva gjør du, si han greier få den foran øyene på deg. Hva gjør du da Du Tok noen raske, dårlige bilder. ta noen bra få see sene . bra bilder da Skal ta noen med DSLR senere (ikke i dag, men når mer enn en av PCene funker ) @Krommis Det TROR du, ja.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 @Krommis Det TROR du, ja.... Tror ikke, jeg vet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Ehm, hva slags spørsmål er det? Sj3f ville aldri gjort noe slikt for å si det sånn. En kleptoman er en kleptoman men sj3f trur jeg ikke er det da Endret 3. november 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå