MR SPEED Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 2013-10-31 12.56.00.jpg Tikka er smittsomt Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) 2013-10-31 12.56.00.jpg Du har hvertfall kjøpt riktig type Tikka, og riktig type kylling. Er det 680 gram har du nok til 2 esker Tikka. Når det gjelder Naanbrød, kjøper jeg denne. Men det er jo smak og behag. Endret 31. oktober 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Fikk lyst til å prøve Tikka selv nå. Hva sier du sj3f? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Virker som om de ikke spiser noe annet her i tråden, kanskje vi skulle prøvd ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Virker som om de ikke spiser noe annet her i tråden, kanskje vi skulle prøvd ja Haha, alt for mye tikka masala her as. Pizza i morgen, ferdig da *kasim bæææder* Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Du har hvertfall kjøpt riktig type Tikka, og riktig type kylling. Er det 680 gram har du nok til 2 esker Tikka. Når det gjelder Naanbrød, kjøper jeg denne. Men det er jo smak og behag. Feil er ikke til 2 tikka da, men 1 tikka Maxi går den til da 680 gram dele på 2 er=340 gram pr tikka. Nei nei på esken står det 400.gram da sorry jeg er slem der da Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Satan og.. klarte å tippe en vannflaske over Macen. Ber bare om at den overlever :/ Den får sitte på badgulvet et par dager for å varme seg opp igjen . Herregud, at det går an å være så klumsete. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Du kan jo kalle deg for DJ Anon eller noe i den duren Pizza i morgen, ferdig da *kasim bæææder* Blæster dei! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Feil er ikke til 2 tikka da, men 1 tikka Maxi går den til da 680 gram dele på 2 er=340 gram pr tikka. Nei nei på esken står det 400.gram da sorry jeg er slem der da De 60 gramma har ikke noe å si. Jeg bruker én slik pakke til 2 esker, og det er mer enn nok. Satan og.. klarte å tippe en vannflaske over Macen. Ber bare om at den overlever :/ Den får sitte på badgulvet et par dager for å varme seg opp igjen . Herregud, at det går an å være så klumsete. Ahhh...kjipt da. Holdt på å si: "Godt det bare var en Mac, da...." :tease: 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Du kan jo kalle deg for DJ Anon eller noe i den duren Blæster dei! Ja Blæster dei, fjott. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 De 60 gramma har ikke noe å si. Jeg bruker én slik pakke til 2 esker, og det er mer enn nok. Ahhh...kjipt da. Holdt på å si: "Godt det bare var en Mac, da...." :tease: Ha ha men trist for Kirev da Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Ahhh...kjipt da. Holdt på å si: "Godt det bare var en Mac, da...." :tease: Er irriterende, ja. Regner likevel med at det går greit siden jeg var såpass kjapp med å slå av maskinen, legge på et håndkle, ta av tastene og tørke den skikkelig. Kommer til å la den stå på badet en stund for å fordampe eventuelle vanndråper. Vet jo ikke om det har kommet seg på innsida av maskina, men det så egentlig ikke ut til at det kom under selve membranet på tastene. Endret 31. oktober 2013 av Kiriev Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Er irriterende, ja. Regner likevel med at det går greit siden jeg var såpass kjapp med å slå av maskinen, legge på et håndkle, ta av tastene og tørke den skikkelig. Kommer til å la den stå på badet en stund for å fordampe eventuelle vanndråper. Vet jo ikke om det har kommet seg på innsida av maskina, men det så egentlig ikke ut til at det kom under selve membranet på tastene. Det går sikkert bra. Men det er noe dritt når sånt skjer. Har aldri væske i nærheten av PC'er jeg. Untatt tastaturet til stasjonære, for den kan man jo bare bytte ut. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Det går sikkert bra. Men det er noe dritt når sånt skjer. Har aldri væske i nærheten av PC'er jeg. Untatt tastaturet til stasjonære, for den kan man jo bare bytte ut. Tro meg, jeg kommer til å være mer forsiktig i fremtiden. Skulle sette ned fatet med middag vet du, også kom jeg uheldigvis borti flaska. Sånn går det når man spiser ved siden av PCen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Satan og.. klarte å tippe en vannflaske over Macen. Ber bare om at den overlever :/ Den får sitte på badgulvet et par dager for å varme seg opp igjen . Herregud, at det går an å være så klumsete. Mye vann da Kiriev Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Litt over en halv desiliter kanskje..men rant jo utover hele maskina. Fikk opp en god del med håndduken, så jeg satser på at den overlever. Men det kan jo hende at den ikke gjør det. Får bare holde motet oppe heheh Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Tro meg, jeg kommer til å være mer forsiktig i fremtiden. Skulle sette ned fatet med middag vet du, også kom jeg uheldigvis borti flaska. Sånn går det når man spiser ved siden av PCen Det er veldig fort gjort...hehe. Det er derfor jeg aldri gjør det. Hadde jeg søla utover latopen, hadde jeg blitt så forbanna at jeg hadde kyla laptop'en i veggen, jeg vettu... Det er meg...hehe. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Det er veldig fort gjort...hehe. Det er derfor jeg aldri gjør det. Hadde jeg søla utover latopen, hadde jeg blitt så forbanna at jeg hadde kyla laptop'en i veggen, jeg vettu... Det er meg...hehe. Da er bare å kjøpe deg en mac da Maxi Endret 31. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Nexus 5 i Norge http://www.proshop.no/Products/ProductSearch.aspx?search=nexus%205 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå