Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Det kan være sj3f sitt. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Ser ut som et Akai-keyboard..... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 sj3f er det ditt keyboard du Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Ser ut som et Akai-keyboard..... Nope. Det kan være sj3f sitt. Driver ikke med musikk han. Yesterday på keyboard <3 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hæ? Mitt keyboard? Nei, det er det nok ikke Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Fremføring imorgen og jeg har nesten ikke gjort en dritt. Er i deep shit nå... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Nope. Driver ikke med musikk han. Yesterday på keyboard <3 Yesterday sier du Hæ? Mitt keyboard? Nei, det er det nok ikke Er det ikke ditt da, okej da sier vi er det. Den der ..( ).. så litt mistenkelig ut 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Driver ikke med musikk han. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Begynner å bli mange med keyboard her inne nå Selv har jeg ikke engang pakket ut mitt eget siden jeg flyttet hit Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Begynner å bli mange med keyboard her inne nå Selv har jeg ikke engang pakket ut mitt eget siden jeg flyttet hit Link til det Kiriev Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg har også ett keyboard, skriver på det nå, men tror kanskje jeg burde tenke på å finne ett nytt, begynner å bli slitt antar jeg, men det fungerer da enda. 1 Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Link til det Kiriev Er et M-Audio Oxygen 61 http://www.m-audio.com/products/en_us/Oxygen61.html Veldig fornøyd med keyboardet, men skulle ønske jeg hadde tid til å sette meg ned og bruke det mer. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Jeg har også ett keyboard, skriver på det nå, men tror kanskje jeg burde tenke på å finne ett nytt, begynner å bli slitt antar jeg, men det fungerer da enda. Har du Link, åsen type er det da Er et M-Audio Oxygen 61 http://www.m-audio.com/products/en_us/Oxygen61.html Veldig fornøyd med keyboardet, men skulle ønske jeg hadde tid til å sette meg ned og bruke det mer. Kan du ikke gjøre det om helgen da Endret 29. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Begynner å bli mange med keyboard her inne nå Selv har jeg ikke engang pakket ut mitt eget siden jeg flyttet hit Nja...er vi ikke bare 3 stykker da? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Nja...er vi ikke bare 3 stykker da? Men det dyreste keyboardet er dit Maxi da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Dyrt keyboard eller ei, vi er kule vi som har. Jeg har også ett keyboard, skriver på det nå, men tror kanskje jeg burde tenke på å finne ett nytt, begynner å bli slitt antar jeg, men det fungerer da enda. Haha, filco? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Men det dyreste keyboardet er dit Maxi da Nja...er ikke så sikker på det. Da jeg kjøpte det, kostet det 1995,-. Man får dyrere midi-bord enn det. Uansett har de som regel samme funksjoner. De dyrere har litt mer bare. Men man bruker som regel ikke de funksjonene uansett...hehe. Man bruker programmet til slikt. Men keyboardet til Krom er kanskje ikke bare midi-keyboard? Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Kan du ikke gjøre det om helgen da Helgen går som regel med til rydding, matlaging og på å forberede seg til neste uke Blir jo litt avslapping og, men da blir det som regel med ei pils foran TVen eller noe slikt. Also: Faen, jeg har lyst på et mekanisk tastatur. Synd at de er så dyre om man skal ha et skikkelig et som ikke bare er beregnet på spilling, men som faktisk ser OK ut. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Helgen går som regel med til rydding, matlaging og på å forberede seg til neste uke Blir jo litt avslapping og, men da blir det som regel med ei pils foran TVen eller noe slikt. Also: Faen, jeg har lyst på et mekanisk tastatur. Synd at de er så dyre om man skal ha et skikkelig et som ikke bare er beregnet på spilling, men som faktisk ser OK ut. Anbefaler deg Poker 2. Du kan få noen som ikke beregnet for ren spilling på www.maxfps.no. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Jepp. Har sett en del på maxfps, men det er ikke så veldig mange som har medietaster. Det trenger jeg egentlig. Frister litt med et Ducky Shine 3 eller noe slikt, men orker ikke å betale for bakgrunnsbelysning i tastene. Endret 29. oktober 2013 av Kiriev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå