Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Ser ut som et Akai-keyboard.....

Nope.

Det kan være sj3f sitt.

Driver ikke med musikk han.

Yesterday på keyboard <3

Lenke til kommentar

Jeg har også ett keyboard, skriver på det nå, men tror kanskje jeg burde tenke på å finne ett nytt, begynner å bli slitt antar jeg, men det fungerer da enda.

Har du Link, åsen type er det da

Er et M-Audio Oxygen 61

http://www.m-audio.com/products/en_us/Oxygen61.html

Veldig fornøyd med keyboardet, men skulle ønske jeg hadde tid til å sette meg ned og bruke det mer.

Kan du ikke gjøre det om helgen da :)

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Dyrt keyboard eller ei, vi er kule vi som har. :tease:

Jeg har også ett keyboard, skriver på det nå, men tror kanskje jeg burde tenke på å finne ett nytt, begynner å bli slitt antar jeg, men det fungerer da enda.

Haha, filco? :wee:

Lenke til kommentar

Men det dyreste keyboardet er dit Maxi da :cool:

Nja...er ikke så sikker på det. Da jeg kjøpte det, kostet det 1995,-. Man får dyrere midi-bord enn det. :)

Uansett har de som regel samme funksjoner. De dyrere har litt mer bare. Men man bruker som regel ikke de funksjonene uansett...hehe.

Man bruker programmet til slikt. :)

Men keyboardet til Krom er kanskje ikke bare midi-keyboard?

Lenke til kommentar

Kan du ikke gjøre det om helgen da :)

Helgen går som regel med til rydding, matlaging og på å forberede seg til neste uke :) Blir jo litt avslapping og, men da blir det som regel med ei pils foran TVen eller noe slikt.

Also: Faen, jeg har lyst på et mekanisk tastatur. Synd at de er så dyre om man skal ha et skikkelig et som ikke bare er beregnet på spilling, men som faktisk ser OK ut.

Lenke til kommentar

Helgen går som regel med til rydding, matlaging og på å forberede seg til neste uke :) Blir jo litt avslapping og, men da blir det som regel med ei pils foran TVen eller noe slikt.

Also: Faen, jeg har lyst på et mekanisk tastatur. Synd at de er så dyre om man skal ha et skikkelig et som ikke bare er beregnet på spilling, men som faktisk ser OK ut.

Anbefaler deg Poker 2. Du kan få noen som ikke beregnet for ren spilling på www.maxfps.no.

Lenke til kommentar

Jepp. Har sett en del på maxfps, men det er ikke så veldig mange som har medietaster. Det trenger jeg egentlig. Frister litt med et Ducky Shine 3 eller noe slikt, men orker ikke å betale for bakgrunnsbelysning i tastene.

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...