Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wtf? Sier Hellstrøm at man kan erstatte kyllingkjøtt med svinekjøtt? Det tror jeg nok ikke, du. Den kjøttdeigen du får kjøpt i butikken av skikkelig lav kvalitet, og han pleier ikke å bruke slik type kjøttdeig i maten sin. Rent kjøtt er et mye bedre alternativ når det gjelder næringsinnhold og med tanke på salt og tilsetningsstoffer.

Det står bak på esken at man kan bruke svinne kjøtt oxo da, og det er oxo kjøtt deig er laget av svinne kjøtt og det har jeg sett i butikken selv. Å det med spør han eyvind hellstrøm er ikke noe annet en han vet mere om mat en vi for han er jo utdannet der som du skal utdanne deg til data (er data du utdanner deg til)???? :)

Lenke til kommentar

Forstår ikke hva du mener. Hva er det Hellstrøm har sagt, ifølge deg? Har fulgt mye med på seriene hans, og er klar over hva han har bidratt med i den kulinariske verdenen.

Utdanner meg innenfor IT, ja :)

Han ikke sagt det, men jeg han kan mere om mat en oss da han er den beste kokken synes jeg da å da tenkte jeg nevne han da sorry feil

Lenke til kommentar

Å si at vanlig kjøttdeig er laget av svinekjøtt blir litt vagt. Om eg hadde fått valget, så hadde eg ikke valgt kjøttdeig uansett, både pga innholdet av fett, vann.. en har sikkert sett hvor mye væske som samler seg når en får kjøttdeigen opp i en viss temp når en steker.

1: Karbonandedeig

2: Kjøttdeig av svin

3: Kyllingkjøttdeig

3: Vanlig kjøttdeig (storfe)

in that order.

post-97018-0-99493600-1383055481_thumb.png

post-97018-0-85260100-1383055494_thumb.png

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Jeg kjenner ham, men ikke sånn veldig godt. Han jobba på samme fabrikk som meg. Men jeg kjenner faren hans bedre. Kjøpte en grei politiradio av han på slutten av 80-tallet (mens det ennå var ulovlig...hehe). Faren heter også Hans...men uten Olav. :p Opprinnelig tysker.

Kult. Følger du med på Robinson da? :p

Lenke til kommentar

Utenom den gangen du prøvde med svin, da :tease:

Har jeg prøvd det? Kan jeg ikke huske. Da er det en grunn til det, for da kan det ikke ha vært godt. :p

Kult. Følger du med på Robinson da? :p

Nei, jeg gjør ikke det. Syns ikke at det er et interessant program. :)

Godt med et lite avbrekk fra keyboardet. Må si det er kjekt!

Har du link til hvilken type det er? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Krom åsen går det med salget på pc din nå fått noen bud på den den???? :) pls svar

Nei over til Resident Evil - Deadly Silence.nds :green:

Går fryktelig dårligt as. Over 1000 visninger nå. Han karen som hadde tenkt å kjøpe gikk heller for en Komplett PC med dårligere ytelse, lol.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...