Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Litt spent på hvordan Nexus 5 blir. Er en telefon som frister littegranne, men har jo en telefon som fungerer enda her. Har Nexus 7 v2 så det får holde enn så lenge.

Den blir nok skummelt rask mtp at Galaxy Nexus lagger mindre enn S3 med custom rom.
Lenke til kommentar

Takk Fleischmann! :)

GameZone skriver bekreftet 29. Oktober? Blir det sendt da eller er det 31?

Hvem tror dere er raskest med post til Bergen, komplett eller GameZone? Har noen bestilt fra GameZone før?

Gamezone. står det 29 så blir det sent da, ikke 31 da.Er stor kunde hos gamezone :green:

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Den blir nok skummelt rask mtp at Galaxy Nexus lagger mindre enn S3 med custom rom.

Merker lite lagg på min GS3 med omega. Flyter bedre enn med det jeg brukte før den. Men Nexus7 v2 merker jeg er vesentlig vassere. Men min GS3 ser nesten ut som ny med lite bruksmerker annet enn sølvet rundt kameralinsen. Kan jo egentlig ikke skifte den ut før den stryker med :p

Lenke til kommentar

Like forbanna må det være kyllingkjøtt. ;)

Nei nei ikke sint da Maxi, det står bak på esken man kan bruke svinne kjøtt da og det er oxo kjøtt deig da spør han eyvind hellstrøm da han er jo veldig flink prisbelønt norsk gourmetkokk, for som jeg skriver svine kjøt deig er like bra som kylling da ja se bilde ;)

post-281153-0-11687500-1383037925_thumb.png

Lenke til kommentar

Nei nei ikke sint da Maxi, det står bak på esken man kan bruke svinne kjøtt da og det er oxo kjøtt deig da spør han eyvind hellstrøm da han er jo veldig flink prisbelønt norsk gourmetkokk, for som jeg skriver svine kjøt deig er like bra som kylling da ja se bilde ;)

Sånn jeg forstår det Maxi sier, så er det at han ikke vil prøve med Svin, fordi han mener det ødelegger maten ;)

Det blir som at man KAN putte hvitløk i det meste, men man gjør det ikke :p

Lenke til kommentar

Hehe..hvor får du at jeg er sint fra? :D Selv om Hellstrøm er prisbelønt og sier dette, er det ikke dermed sagt at jeg er enig med ham. Smaken er som baken. Du hadde garantert ikke likt ALL maten til Hellstrøm. Men du burde gjort det, for han er jo prisbelønt. :p Skjønner du tegninga?

Sånn jeg forstår det Maxi sier, så er det at han ikke vil prøve med Svin, fordi han mener det ødelegger maten ;)

Det blir som at man KAN putte hvitløk i det meste, men man gjør det ikke :p

Nettopp. Du har skjønt det. ;)

Lenke til kommentar

Hehe..hvor får du at jeg er sint fra? :D Selv om Hellstrøm er prisbelønt og sier dette, er det ikke dermed sagt at jeg er enig med ham. Smaken er som baken. Du hadde garantert ikke likt ALL maten til Hellstrøm. Men du burde gjort det, for han er jo prisbelønt. :p Skjønner du tegninga?

Nettopp. Du har skjønt det. ;)

Nei sånn kan du ikke si da, prøve først smake med svinne kjøtt deig etter på kan du si det da har du smakt det ikke før da :)

Lenke til kommentar

Wtf? Sier Hellstrøm at man kan erstatte kyllingkjøtt med svinekjøtt? Det tror jeg nok ikke, du. Den kjøttdeigen du får kjøpt i butikken av skikkelig lav kvalitet, og han pleier ikke å bruke slik type kjøttdeig i maten sin. Rent kjøtt er et mye bedre alternativ når det gjelder næringsinnhold og med tanke på salt og tilsetningsstoffer.

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

Wtf? Sier Hellstrøm at man kan erstatte kyllingkjøtt med svinekjøtt? Det tror jeg nok ikke, du. Den kjøttdeigen du får kjøpt i butikken av skikkelig lav kvalitet, og han pleier ikke å bruke slik type kjøttdeig i maten sin. Rent kjøtt er et mye bedre alternativ når det gjelder næringsinnhold og med tanke på salt og tilsetningsstoffer.

Akkurat. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...