w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 ring og klag litt, kanskje de skjerper seg? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Lol, så nettopp at Elprice er konkurs.. Hadde jeg ikke trodd Endret 25. september 2012 av Lami Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Elprice har jo vært konkurs i et og et halvt år nå. Lurer på hvor lang tid Lefdal skal bruke på å sende 2 produkter... Bestilte Galaxy Tab 2 og et minnekort på søndag klokken 20. Klokken 9 i dag så fikk jeg sporingsnummer. men det har enda ikke blitt sendt Endret 25. september 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 bestilte hovedkort i går og det er allerede et postkontor unna meg 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Synes det er tregt jeg, Pickup point FTW! Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Ta også flytt ut av byene å se hva som skjer da. 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Bare man flytter ut av de større byene så blir posten "sirup". DHL og UPS derimot leverer like bra uansett . Nå får jeg inderlig håpe at posten ser å får pakka mi ut av landet og til England i morra. Satans for noen "idioter" de er. Lenke til kommentar
Extreme-Z-2 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Hei god folk :-) Fant ut at jeg fikk komme meg på Diskusjon.no, men hadde et lite håp om att dem ville åpne forume på Itavisen, men det ser ikke ut som det skjer. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Kan ikke nintendo få den ut i dag da, ja wiiU f**n det tar lang tid. Sikkert andre som enig med meg da og andre som er uenig med meg da. Og det er 64 dager til release, hva er grunnen see linken http://www.nintendo.no/wiiu/spill/zombiu Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 tror jeg har brukt posten for siste gang vis jeg skal sende noe ut av landet. Sendte for en uke tilbake. Ligger i Oslo og blir ikke sendt videre. Får jo ikke det man betaler for når det gjelder de kara der. Angrer på at jeg ikke tok kontakt med ups nå Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Men Rolf, Posten gjer berre det dei kan best Haha, no har eg sett dette og! Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Ja... rote.. de lever for å rote . Bestilt meg en billig vann/støtsikker telefon som tur/backup enhet i dag... Endret 26. september 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Hehe...naboene dine lurer nok på hvor den lukta kommer fra,tror vel du har en familie fra India boende i huset ditt Hehe...jeg tror de har blitt vant til det, jeg. Bare man flytter ut av de større byene så blir posten "sirup". Må si meg fornøyd med posten her faktisk. Bestille jeg ene dagen, har jeg pakka neste dagen. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Ja... Men det er jo ikke så langt unna Drammen og det går raskt ditt . Hønefoss har jeg opplevd å være litt mer sirup når det kommer til leveringer fra posten Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Ja... rote.. de lever for å rote . Bestilt meg en billig vann/støtsikker telefon som tur/backup enhet i dag... Hehe, ja... Det er som "Posten (prøver å) gjør(e) ting de ikke kan" (Levere) Her går posten utruleg treigt og... men dei gonger dei leverer kjapt, så er det til feil adresse... Sjølv har eg ein gammal Nokia telefon som eg tar med på div. der eg er redd for å ha med G'Nexus'en... Veldig greit å ha på lager... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Se her piratjeger-virus låser alle filene på maskinen din Krever deg for løsepenger. http://www.hardware.no/artikler/piratjeger-virus-laser-alle-filene-pa-maskinen-din/113034 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Ja... rote.. de lever for å rote . Bestilt meg en billig vann/støtsikker telefon som tur/backup enhet i dag... Hehe, ja... Det er som "Posten (prøver å) gjør(e) ting de ikke kan" (Levere) Her går posten utruleg treigt og... men dei gonger dei leverer kjapt, så er det til feil adresse... Sjølv har eg ein gammal Nokia telefon som eg tar med på div. der eg er redd for å ha med G'Nexus'en... Veldig greit å ha på lager... Ja... kjekt med noe som tåler litt ekstra. Skal på "survivaltrip" med 2 dansker om noen uker. Lurer på hvordan de har det på dag 3 jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Dette går unna. Det er jo "bare" 3 dager siden jeg bestilte. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Dette går unna. Det er jo "bare" 3 dager siden jeg bestilte. Ja, slik stod det hjå meg og... men likevel tok det 4-5dagar til før eg kunne hente pakken på det lokale postkontoret Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Posten bruker heldigvis bare en dag til Trondheim... Og en dag til postkontor. Får håpe jeg rekker å hente den på fredag før vi skal på hytta og stappe den full av dritt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå