Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Blitt litt mye drittmat i det siste, burger på torsdag, kebab på fredag og pizza på lørdag :p, ellers hadde det blitt en babb ;)

Da anbefaler jeg deg noe fra prior, det er kylling karbonader spist ca på 3 uker ca 60 karbonader eller mer da. Kjøpte 12 pakker i dag grunnen er halv pris for prior karbonadene dam grunnen er att folk har spurt etter di men prior har ikke fått laget nok da men så nå da jeg var på rema var det 50% på de for prior har laget for mye da ..så de går som haka møkk da

post-281153-0-88754100-1382990173_thumb.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Knut: Ser du på Robinsonekspedisjonen? Kjenner du Hans Olaf..? Han er fra Hurum ihvertfall, og mener at du har skrevet noe om Hurum før eller noe sånt. :p

Jeg kjenner ham, men ikke sånn veldig godt. Han jobba på samme fabrikk som meg. Men jeg kjenner faren hans bedre. Kjøpte en grei politiradio av han på slutten av 80-tallet (mens det ennå var ulovlig...hehe). Faren heter også Hans...men uten Olav. :p Opprinnelig tysker.

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Jojo...det er jo sant...hehe. Prøver du å si at jeg ikke er ung??? :p:D

Hehe...ikke sant. Det er like sikkert som som å henge opp julestjerna, det. :D

Du må vente til jeg har kommet med min. Er ikke lov før det....hehe.

Jeg ser den. :)

Den er jo bare best. Om man bruker kyllingfilét i biter osv. :)

Du er som meg Maxi gammel i alder jeg er jo 43.år å du er noe den dur ca fra 47 til 55 år da :)

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ham, men ikke sånn veldig godt. Han jobba på samme fabrikk som meg. Men jeg kjenner faren hans bedre. Kjøpte en grei politiradio av han på slutten av 80-tallet (mens det ennå var ulovlig...hehe). Faren heter også Hans...men uten Olav. :p Opprinnelig tysker.

En tysker som satt å hørte på Norsk politiradio 80-tallet...? :p

Lenke til kommentar

Du er som meg Maxi gammel i alder jeg er jo 43.år å du er noe den dur ca fra 47 til 55 år da :)

Hallooooo...jeg er ikke over 50 ennå, da...hehe. :D

En tysker som satt å hørte på Norsk politiradio 80-tallet...? :p

Har bodd i Norge leeeenge før det da, så prater jo norsk...hehe.

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Knut: Ser du på Robinsonekspedisjonen? Kjenner du Hans Olaf..? Han er fra Hurum ihvertfall, og mener at du har skrevet noe om Hurum før eller noe sånt. :p

Hurums dype skoger :ph34r:

Var noe i den dur :p

Lenke til kommentar

Jojo...det er jo sant...hehe. Prøver du å si at jeg ikke er ung??? :p:D

Hehe...ikke sant. Det er like sikkert som som å henge opp julestjerna, det. :D

Du må vente til jeg har kommet med min. Er ikke lov før det....hehe.

Jeg ser den. :)

Den er jo bare best. Om man bruker kyllingfilét i biter osv. :)

Det blir gris neste gang da til tikka min da må teste vdet oxo :)

Slått deg Maxi med 31 poster :p

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Hva heter det keyboard ditt da, link :dribble::dribble:

Yamaha Tyros 4 er drømmen, men den koster jo bare 30k..... :p

Gammel er du da, har lest det på itavisen da men husker ikke nå er det 48.år du er :)

Legg på et par år, så. ;)

Det blir gris neste gang da til tikka min da må teste vdet oxo :)

Slått deg Maxi med 31 poster :p

Faen...du ødelegger jo Tikka'en, du. :p

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Yamaha Tyros 4 er drømmen, men den koster jo bare 30k..... :p

Legg på et par år, så. ;)

Faen...du ødelegger jo Tikka'en, du. :p

Har spist for mange kyllin karbonader på ca 3 uker ca 60 til 70 kylling karbonader da, vet ikke 100%. fornøyd da nesten 100% men ca 95% fornøyd og det står gris bak på da husker det står kylling og see der Maxi

1. Miks for Indisk Tikka Masala-marinade: 1. Tøm posen merket Miks for Indisk Tikka Masala-marinade i en bolle. Tilsett 0,5 dl olje og bland godt. 2.Skjær ca. 400 g kylling- eller svinekjøtt i passe biter og bland godt med marinaden. La bitene trekke i marinaden i minst 10 minutter.
  2. Basmatiris: 1.Kok opp 5 dl vann tilsatt 1 ts salt. 2.Tilsett risen og la den koke under lokk på svak varme i ca. 12 minutter. 3. Ta risen av varmen og la den hvile med lokket på i ca. 5 minutter. 4. Før servering, rør forsiktig om slik at krydderet fordeles i risen.
  3. Miks for Indisk Tikka Masala saus: 1. Stek kjøttet raskt med litt olje. Strø innholdet i posen merket Miks for Indisk Tikka Masala-saus over kjøttet og tilsett 2 dl vann og boksen med kokosmelk. 2. Bland lett sammen og la retten småkoke i ca. 5 minutter. TIPS: For å få en fyldigere saus kan noe av vannet erstattes med fløte.
  4. Toppkrydder: Ønsker du en mer krydret rett, kan du dosere toppkrydderet direkte i retten mot slutten av koketiden. Bruker du hele posen, får du en sterkt krydret rett. Alternativt kan du servere krydderet ved siden av, slik at hver enkelt kan strø ønsket mengde over den ferdige retten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...