iGlenn Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Mashup betyr at en sang består av flere sanger. Det kan være mer enn 2 sanger som gjøres om til 1 sang med andre ord. Ta en titt på f. eks, som består av ikke overraskende seks forskjellige sanger. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Du kødder...? Mashup er når man tar å kombinerer 2 tracks og gjør det om til 1. Gidder ikke å fordype meg noe særlig mer inn i det, kan fort bli om til en mosebok eller en bibel før man vet ordet av det. Nei jeg tuller ikke, er ikke alle som studerer å ser på de ordene på nettet da å troll språket å andre ord som ikke står i norsk språk da. Når det kommer ukjente ord jeg er vant til vanlige ord og ikke sms språket nei takk Første Julebrusen i år dere Endret 28. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Har du blitt svensk nå da he he, jag är inte svensk Blææææhhhh.. Som den godgutten jeg er så tenkte jeg at min første spillejobb kunne være gratis, np. Må aldri gjøre sånne jobber gratis. Knut? Når skal du bytte til juleavataren? Hmmm...LITT tidlig ennå...hehe. Vente til desember hvertfall. va er det du sier maxi, jo grafikken må jo være bra bedre en ps3 da jo jo du har rett på handlingen i spilla da. Syns GTA er kult som det er jeg. Grafikk er ikke alt. Ikke i slike spill hvertfall. Dammit! Du var før meg Hehe...jeg passet på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Må aldri gjøre sånne jobber gratis. Hvorfor ikke? Jeg er OP. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Blææææhhhh.. Må aldri gjøre sånne jobber gratis. Hmmm...LITT tidlig ennå...hehe. Vente til desember hvertfall. Syns GTA er kult som det er jeg. Grafikk er ikke alt. Ikke i slike spill hvertfall. Hehe...jeg passet på. Blææææhhhh.. til deg oxo ha ha Hvorfor ikke? Jeg er OP. Jo du får jo mat å brus da, du gjør det ikke helt gratis da nesten da Endret 28. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hvorfor ikke? Jeg er OP. Det er jo veldedighet, og ikke jobb...hehe. Der kunne du jo faktisk tjent penger. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Det er jo veldedighet, og ikke jobb...hehe. Der kunne du jo faktisk tjent penger. Krom Maxi er ny på geme da og han er ung oxo da Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Hmmm...LITT tidlig ennå...hehe. Vente til desember hvertfall. Ja, okei. Er tradisjon det, vet du. Når Knut bytter til juleavataren sin er jula snart der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Det er jo veldedighet, og ikke jobb...hehe. Der kunne du jo faktisk tjent penger. Pft. Ja, okei. Er tradisjon det, vet du. Når Knut bytter til juleavataren sin er jula snart der Få meg en juleavatar i år, hehe. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Pft. Få meg en juleavatar i år, hehe. 56 dager krom fra i dag Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Noen som har smakt denne?http://www.matvareguiden.no/bilder/9040.jpg Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Hvorfor ikke lage fra bunnen av? Lover deg at det blir veldig mye bedre, pluss at man blir glad av å spise noe man har lagt arbeid i Endret 28. oktober 2013 av Kiriev Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Det er jo veldedighet, og ikke jobb...hehe. Der kunne du jo faktisk tjent penger. Det er nok en av årsakene for at de valgte han istedet for å leie proff DJ, han spiller gratis. Og fordi det er sikkert gøy når en elev får holde på å leke seg De vil jo ha elever til å opptre.... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hvorfor ikke lage fra bunnen av? Lover deg at det blir veldig mye bedre, pluss at man blir glad av å spise noe man har lagt arbeid i Bært møbler, og ikke spist på noen timer Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Noen som har smakt denne?http://www.matvareguiden.no/bilder/9040.jpg Ja var ikke noe good, gjør som Maxi lage selv den her i bilde den er good Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Bært møbler, og ikke spist på noen timer Åja, skjønner den. Greit å få i seg noe kjapt da. Men til neste gang, mener jeg? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Bært møbler, og ikke spist på noen timer Hva med bestille deg en pizza da, eller en burger ute et sted Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Åja, skjønner den. Greit å få i seg noe kjapt da. Men til neste gang, mener jeg? Tenkte å prøve den på torsdag elns. Kanskje med Naan ved siden av Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hva med bestille deg en pizza da, eller en burger ute et stedBlitt litt mye drittmat i det siste, burger på torsdag, kebab på fredag og pizza på lørdag , ellers hadde det blitt en babb Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Krom Maxi er ny på geme da og han er ung oxo da Jojo...det er jo sant...hehe. Prøver du å si at jeg ikke er ung??? Ja, okei. Er tradisjon det, vet du. Når Knut bytter til juleavataren sin er jula snart der Hehe...ikke sant. Det er like sikkert som som å henge opp julestjerna, det. Få meg en juleavatar i år, hehe. Du må vente til jeg har kommet med min. Er ikke lov før det....hehe. Det er nok en av årsakene for at de valgte han istedet for å leie proff DJ, han spiller gratis. Og fordi det er sikkert gøy når en elev får holde på å leke seg De vil jo ha elever til å opptre.... Jeg ser den. Ja var ikke noe good, gjør som Maxi lage selv den her i bilde den er good Den er jo bare best. Om man bruker kyllingfilét i biter osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå