MR SPEED Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Nemlig. Bare leste det på itavisen, jeg så trolla og vanlige brukere + sikkert noen her i ITavisens Skjitprattråd, tenke det må jeg sende enten til Kiriev eller Maximalyd men så hva du maxi skriver om xbox one da ble det deg kunde ikke dy meg å sende siden da..... Kiriev eller Maximalyd se under Hva er inkludert i PS4-esken.PS4-systemet fokuserer på spilleren ved å skape de beste spillene og de mest fengslende opplevelsene. PlayStation®4-system Trådløs DUALSHOCK®4-kontroller Monoheadset Strømkabel HDMI-kabel USB-kabel PlayStation®Plus: 14 dager inkludert med alle PS4-systemer uten ekstra kostnader http://no.playstation.com/ps4/features/ Endret 28. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Bare leste det på itavisen, jeg så trolla og vanlige brukere + sikkert noen her i Kiriev eller Maximalyd se underHva er inkludert i PS4-esken.PS4-systemet fokuserer på spilleren ved å skape de beste spillene og de mest fengslende opplevelsene. PlayStation®4-system Trådløs DUALSHOCK®4-kontroller Monoheadset Strømkabel HDMI-kabel USB-kabel PlayStation®Plus: 14 dager inkludert med alle PS4-systemer uten ekstra kostnader http://no.playstation.com/ps4/features Leser nesten ikke ITAvisen lenger, jeg. Det er jo ikke annet enn troll der. Og krangling osv. Og Tore og Trond lar dem jo få holde på. Ja, jeg gleder meg til PS4. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) PS4 blir bra, håper grafikken på GTA 5 blir bedre enn på PS3... Endret 28. oktober 2013 av Kurio 2 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Grafikken er ikke nøye her. Her er det handlingen som står i fokus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Spillejobben i boks, DJ på juleballet 2k13! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Spillejobben i boks, DJ på juleballet 2k13! Gratis? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Spillejobben i boks, DJ på juleballet 2k13! Gratulere kompis Gratis? Har du blitt svensk nå da he he, jag är inte svensk Endret 28. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Gratis? Som den godgutten jeg er så tenkte jeg at min første spillejobb kunne være gratis, np. + Får pizza og shitloads med brus som betaling og evt. annet for arbeidet. Uansett, er kjekt å få vite at jeg skal få styre underholdningen for kvelden og levere skikkelig god musikk! Vil spille alt fra ønsker til noe av det jeg har laget. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Som den godgutten jeg er så tenkte jeg at min første spillejobb kunne være gratis, np. + Får pizza og shitloads med brus som betaling og evt. annet for arbeidet. Uansett, er kjekt å få vite at jeg skal få styre underholdningen for kvelden og levere skikkelig god musikk! Vil spille alt fra ønsker til noe av det jeg har laget. Får du spise så mye pizza du hvil da eller bare vanlig spising av pizza, ??? håper du får mange med deg mange kasser med brus med deg hjem eller er det bare drikke på skolen da??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Gratulere kompis Takk forresten Får du spise så mye pizza du hvil da eller bare vanlig spising av pizza, ??? håper du får mange med deg mange kasser med brus med deg hjem eller er det bare drikke på skolen da??? Får spise pizza før de andre ankommer festen, tar meg et par julebrus også blir det liv! Skal prøve å få til det beste juleballet dem noen gang har hatt. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Knut? Når skal du bytte til juleavataren? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Kan jo vente til desember før vi begynner å snakke om jul, men på tven og i butikker begynte de jo med jul for en måned siden. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 PS4 blir bra, håper grafikken på GTA 5 blir bedre enn på PS3... Jeg gleder meg til GTA6 jeg sikle Grafikken er ikke nøye her. Her er det handlingen som står i fokus. va er det du sier maxi, jo grafikken må jo være bra bedre en ps3 da jo jo du har rett på handlingen i spilla da. Exe bioshock 1 var var myyyye bedre en bioshock 2 da rapture digg spill de 2 da Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 1337. Dammit! Du var før meg Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 + Får pizza og shitloads med brus som betaling og evt. annet for arbeidet. Ehm, husket du å sette meg opp som din assistent? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Ehm, husket du å sette meg opp som din assistent? Jada, trenger sterke sj3f til å passe på. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Takk forresten Får spise pizza før de andre ankommer festen, tar meg et par julebrus også blir det liv! Skal prøve å få til det beste juleballet dem noen gang har hatt. Lenge da krom i tid exempel 30 min før de andre kommer eller 1 til 2 timer før andre elever kommer, husk å spise som faen da før de andre kommer da. For gratis mat må du ikke gå glipp av da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Lenge da krom i tid exempel 30 min før de andre kommer eller 1 til 2 timer før andre elever kommer, husk å spise som faen da før de andre kommer da. For gratis mat må du ikke gå glipp av da Skal spise som faen, det skal jeg love deg! Må være klar til å holde folket underholdt. Tenker å gjøre noe mashup shit for dem bare fordi jeg er OP. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Skal spise som faen, det skal jeg love deg! Må være klar til å holde folket underholdt. Tenker å gjøre noe mashup shit for dem bare fordi jeg er OP. De ordene står ikke i norsk bok du hva betyr mashup shit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 De ordene står ikke i norsk bok du hva betyr mashup shit Du kødder...? Mashup er når man tar å kombinerer 2 tracks og gjør det om til 1. Gidder ikke å fordype meg noe særlig mer inn i det, kan fort bli om til en mosebok eller en bibel før man vet ordet av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå