MR SPEED Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg kjørte så forsiktig på ham, at jeg bare la han pent i bakken...hehe. Har du video av det da du kjører krom ned hvis ja la meg se hvis nei lage en video og kjøre forsiktig på krom få se ???? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Har du video av det da du kjører krom ned hvis ja la meg se hvis nei lage en video og kjøre forsiktig på krom få se ???? Hehe...har ikke det. Og har lovet å ikke kjøre ham ned mer... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Spilte Metro 2033: Last Light, hehe. Men god dag! Hva er planene for dagen, folkens? Har du fått solgt pc din hvis ja gratuler, men er det nei mye koster den i pris Endret 27. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hehe...har ikke det. Og har lovet å ikke kjøre ham ned mer... Vi skal kjøre på andre i steden for :3 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Vi skal kjøre på andre i steden for :3 Nemlig...hehe... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Tar kvelden! Natta Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hehe, jeg sto jo på fortauet da du kjørte på meg? 500 kicks Nå vet jeg faen ikke hva 500 kicks er da 500 Awesome Free Kicks By Markus Hakala!http://www.youtube.com/watch?v=6uRIASNfe-c Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 God tur, kompis. Takk for det kompis Hadde det morro, selv om man måtte hente bøtter med vann, for å "trekke" i snoren, på toalettet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hehe...har ikke det. Og har lovet å ikke kjøre ham ned mer... Bare ha kamera klart i tilfelle du får en trang til å kjøre på han Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Jeg har sitte foran den 3dsXL, men ikke brukt noe særlig av 3d da har vært slå av 90%. Har brukt ca 5% av 3d da, men fra før av er det vanskelig og se hva det står da her . Men nå er det faen helt susete å se ja 3d på virker øya Endret 27. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Takk for det kompis Hadde det morro, selv om man måtte hente bøtter med vann, for å "trekke" i snoren, på toalettet Det var såpass primitivt, ja...hehe... Bare ha kamera klart i tilfelle du får en trang til å kjøre på han Får vel holde det jeg har lovet...hehe. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Denne var jo litt teit....hehe: De som får tak i Xbox One på denne siden av nyttår må oppgradere konsollen blant annet for å kunne spille uten nettilkobling. Hvis man vil spille og man IKKE har internett tilgjengelig...så MÅ man skaffe en linje for å oppdatere den....for å kunne spille uten nett... Logisk??? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 No shit. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Denne var jo litt teit....hehe: De som får tak i Xbox One på denne siden av nyttår må oppgradere konsollen blant annet for å kunne spille uten nettilkobling. Hvis man vil spille og man IKKE har internett tilgjengelig...så MÅ man skaffe en linje for å oppdatere den....for å kunne spille uten nett... Logisk??? Nå viser det seg at de som kjøper PlayStation 4 også må gjennom en oppdateringsprosess maxi Du oxo maxi morn her alle Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Nå viser det seg at de som kjøper PlayStation 4 også må gjennom en oppdateringsprosess maxi Du oxo maxi morn her alle Jo, men det er for funksjoner som man ikke MÅ ha for å spille offline eller online. DET er forskjellen. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Pluss at det kun er 300MB. Er jo ingen verdens ting. Går unna i bakgrunnen mens man leker seg i menyene, det Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Pluss at det kun er 300MB. Er jo ingen verdens ting. Går unna i bakgrunnen mens man leker seg i menyene, det Nemlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå