Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Keyboard :D

Skal jo nå ha Mac og da må det være eksternt. :p

Har du noen forslag? Har tittet på et som heter Alesis iOS2 og virker meget bra men dessverre så har dem ikke mer på lager... Så lurte på om jeg kanskje må velge et annet i stede.

La meg se det Keyboard du har kjøpt, du gjør meg jevla nysgjerrig der krom da :dribble: :dribble:

Lenke til kommentar

Skal tvinge bror min til å kjøpe den nye Nexusen, selv om den kommer ifra LG som ikke akkurat har vært, hva skal vi si, heldige med sine smart phones.

Han trenger ny tlf og jeg vil ha noe å leke meg med, jeg mener han kan leke seg med den. :innocent:

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Do it! Har ikke en dritt å si at den kommer fra LG når det er en Nexus (med mindre du tenker på byggekvalitet). Håper på lansering på mandag eller ihvertfall torsdag da det er de dagene som går igjen mest i ryktene.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke bekymra for selve tlfen eller "bygge kvaliteten", ting må ikke være nødt til å være lagd i hard stål for at det skal være bra.

Anyway, LG har jo ikke hatt særlig suksess med en del andre tlf, men denne er vel kanskje bedre, hvis de bare bygger den å lar google eller noen andre ta seg av software.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Det er jo nøyaktig slik Nexus programmet til Google fungerer. De skaffer rett og slett noen andre til å bygge produktet og så gjør de resten selv. De sparer mye penger på R&D ved å basere seg på en eksisterende mobil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Helt i bunnen ser du dato og tid.

Sånn, nå kan du se selv på innlegget ditt også :p

Morn! Har forumet stilt klokka?

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Tips:

1: Oppgrader til Win8.1 ;)

2: Dersom du ikke liker ModernUI, bruk et 3.partsprogram , og få tilbake startknappen

3: Ninite (dersom du ikke allerede vet om det)

4: Boot til desktop i Win8.1

5: Fences + Clover 3 :dribble:

Eller så kan du bare bruke 8.1 som det er rett og slett, som fungerer bedre, Clover 3 er det eneste postive her. :p

Endret av Kurio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...