Gjest Slettet+412 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Glemte også pysjen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Glemte også pysjen. Du må ikke skrive sånn der da, smil krom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 MTH? Om det er MTK så nei takk. Knut og Lami har sikkert en del peil. Jeg har like lite peiling på lyd som du Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Du må ikke skrive sånn der da, smil krom Sånn Aldri gledet meg så mye til en mandag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Sånn Aldri gledet meg så mye til en mandag. Hva er det til mandagen da krom???? plz svar Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Bare spør maxi, han har erfaring med å nappe løken med diverse numne kropps deler, haha. Forandring fryder vettu. :D Alltid prøve noe nytt og spennende. ja, han napper nok med en død høne Ånei, du...ingen døde høner. Prat for deg selv...hehe. Burde nesten være forbudt å diskutere bruktsalg i denne tråden siden det blir krangling hver eneste gang.. Det som er litt komisk er at det er gjengangere som holder på...hehe. MTH? Om det er MTK så nei takk. Knut og Lami har sikkert en del peil. Kommer ann på hva det er, det. Personlig liker jeg best interne siden det ofte fungerer best. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Interne lydkort er vel ikke særlig portable? Noe som virker veldig viktig for han. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Forandring fryder vettu. :D Alltid prøve noe nytt og spennende. Ånei, du...ingen døde høner. Prat for deg selv...hehe. Det som er litt komisk er at det er gjengangere som holder på...hehe. Kommer ann på hva det er, det. Personlig liker jeg best interne siden det ofte fungerer best. Ha ha ha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hva er det til mandagen da krom???? plz svar Keyboard Kommer ann på hva det er, det. Personlig liker jeg best interne siden det ofte fungerer best. Skal jo nå ha Mac og da må det være eksternt. Har du noen forslag? Har tittet på et som heter Alesis iOS2 og virker meget bra men dessverre så har dem ikke mer på lager... Så lurte på om jeg kanskje må velge et annet i stede. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Keyboard Skal jo nå ha Mac og da må det være eksternt. Har du noen forslag? Har tittet på et som heter Alesis iOS2 og virker meget bra men dessverre så har dem ikke mer på lager... Så lurte på om jeg kanskje må velge et annet i stede. til mac og pc Here er den krom til 899kr fort deg er 1 på lager krom Alesis iOS2 Endret 26. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Interne lydkort er vel ikke særlig portable? Noe som virker veldig viktig for han. Derfor bruker jeg stasjonær...hehe. Skal jo nå ha Mac og da må det være eksternt. Har du noen forslag? Har tittet på et som heter Alesis iOS2 og virker meget bra men dessverre så har dem ikke mer på lager... Så lurte på om jeg kanskje må velge et annet i stede. Er helt blank når det gjelder ting til Mac dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Er helt blank når det gjelder ting til Mac dessverre. Må ikke være til Mac. til mac og pc Here er den krom til 899kr fort deg er 1 på lager krom Alesis iOS2 Takk, joking! <3 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Må ikke være til Mac. Hvilken prisklasse da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 La oss si en høvding. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Må ikke være til Mac. Takk, joking! <3 Krom mac er ikke som pc da, da beste kameraten min bytta fra pc til mac. Og da han kjøpte macen så sa di i den butikken til han att filer fra office til pc ikke kunde copiers til mac da, men da gikk han gikk til en apple butikk å der sa de att få over filer fra pc til mac var lett over føre filene til mac. Og svar er du snill hart du laget deg en bruker der på http://mac1.no/forum/ da der er di eksperter da ikke her jo noen da jo ChilZone å andre som har mac her men som jeg sa der er di eksperter i mac1 forumet som exe her er mange som er flinke på pc ja windows da Endret 26. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Mac er PC, lol. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Mac er PC, lol. Du har rett der men jeg gir meg ikke der Endret 26. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Nye høytalere skal kjøpes! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Nye høytalere skal kjøpes! Åsen type link, https://play.spotify.com/track/3f61KjbWaWhNLChYX2VVT2 Endret 26. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Åsen type link, https://play.spotify.com/track/3f61KjbWaWhNLChYX2VVT2 Siden. 795, wow. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå