Gjest Slettet+412 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Da håper jeg ikke det er en venn av deg. :-P Det er ikke en venn av meg nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Moderatormelding Innlegg som inneholder personangrep har blitt slettet! Selv om dette er en «skjitprat» tråd, så gjelder retningslinjene for diskusjon.no fremdeles. Vil minne om at dette er ikke ITavisen.no, og oppførsel som dere er vant med der, gjelder ikke her. Generell dårlig oppførsel vil resultere i advarsler i og andre tiltak i fra vår side mot de brukerne dette gjelder. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Burde nesten være forbudt å diskutere bruktsalg i denne tråden siden det blir krangling hver eneste gang.. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Mye man kunne sagt sikkert, men enig i det du sier. Men er jo artig å se at folk ikke nødvendigvis er så voksne som de tror de er eller så voksne som enkelte får de til å tro de er. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Er jo egentlig snilt å påpeke at varen kanskje er en smule dyr når bruktprisen ligger over nypris. 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Men folk tåler ikke å høre at ting de er glad i, ikke nødvendigvis betyr så mye eller har like stor verdi for andre. Det er en viss forskjell på hva en realistisk pris for en kjøper er og hva selger forventer å få. Endret 26. oktober 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Geez, ikke noe keyboard å få i dag. Får nok bare ha litt is i magen og vente til mandag. Burde nesten være forbudt å diskutere bruktsalg i denne tråden siden det blir krangling hver eneste gang.. Skjønner ikke hvorfor et individ må bringe det opp gjentatte ganger. Er jo egentlig snilt å påpeke at varen kanskje er en smule dyr når bruktprisen ligger over nypris. Greit å påpeke det men en trenger ikke å bringe det opp såpass mange ganger. Da er det heller bare å skrive "Lykke til med salget" elns. Ikke deg altså. Men folk tåler ikke å høre at ting de er glad i, ikke nødvendigvis betyr så mye eller har like stor verdi for andre. Det er en viss forskjell på hva en realistisk pris for en kjøper er og hva selger forventer å få. Har nok hatt litt høye forventninger men vet jeg ikke vil få det jeg ønsket. Forresten, noen som har peil på eksterne lydkort her i Skjiten? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Det er greit nok at personer ikke behøver å ta opp igjen samma temaet hele tiden, men på den annen side så behøver ikke du eller andre for den del å gå helt av hengslene heller, det går an å overse ting, det er mest artig å erte de som er/blir sinte fort og jo sintere de blir jo artigere er det. Er nok en god 50/50 fordeling dette, noen sier noe og andre går av skaftet, hvis enten folk er stille eller ikke svarer de som prøver å fyre opp så blir alt en del bedre, mulig jeg tar feil så klart, men det funker dårlig å fyre seg opp hver gang. Endret 26. oktober 2013 av meg0709 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Sony er ett praktfullt selskap. Spesielt innenfor multimedia markedet. De har derimot svært dårlige produkter innenfor mobiltelefoni og nettbrett. Jeg oxo liker sony veldig godt, har nå Sony MDR-XB700 og de gamle minne er Sony mMDR DS3000 men siden løst til og kjøpe Sony MDR-DS6500, og har hatt 2 stk ps2 den vanlige å slim, 5 stk ps3, 1 ps1 vita psp å venter ps4 SONY Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Det som nok foråsaket det var useriøse henvendelser. Skjønner ikke hvorfor min annonse er så spesiell fra andres annonser utenom prisen som er helt lol. Jaja, uansett. La nå dette ligge og la heller meg tenke på salget. Wish gl 'n hf heller. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 713 visninger på 4 dager. Mange flere er det nå da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Dette her ass, lmfao Ye. Mange flere er det nå da Jepps. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Geez, ikke noe keyboard å få i dag. Får nok bare ha litt is i magen og vente til mandag. Skjønner ikke hvorfor et individ må bringe det opp gjentatte ganger. Greit å påpeke det men en trenger ikke å bringe det opp såpass mange ganger. Da er det heller bare å skrive "Lykke til med salget" elns. Ikke deg altså. Har nok hatt litt høye forventninger men vet jeg ikke vil få det jeg ønsket. Forresten, noen som har peil på eksterne lydkort her i Skjiten? MTH har greie på det med eksterne lydkort Endret 26. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 MTH har greie på det med eksterne lydkort MTH? Om det er MTK så nei takk. Knut og Lami har sikkert en del peil. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 MTH? Om det er MTK så nei takk. Knut og Lami har sikkert en del peil. http://forum.gitarnorge.no/topic/29673-anbefaling-av-ekstern-lydkort-til-mac/ Gå inn å lage deg en bruker på mac1 å spør der ikke vent, nei tikka nå Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) http://www.hltv.org/?pageid=286&streamid=93 CS:GO stream, tyske mousesport vs svenske nip. Er midt i runden. Ja, nå var jo den over, nip vant, møter navi seinere en gang idag tror jeg. Nå er de i gang igjen, samme link men nå er det nip vs navi. Endret 26. oktober 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Ninjas in Pyjamas <3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Ninjas in Pyjamas <3 Krom du glemte den her ( ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå