Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Moderatormelding

Innlegg som inneholder personangrep har blitt slettet! Selv om dette er en «skjitprat» tråd, så gjelder retningslinjene for diskusjon.no fremdeles. Vil minne om at dette er ikke ITavisen.no, og oppførsel som dere er vant med der, gjelder ikke her. Generell dårlig oppførsel vil resultere i advarsler i og andre tiltak i fra vår side mot de brukerne dette gjelder.

Lenke til kommentar

Men folk tåler ikke å høre at ting de er glad i, ikke nødvendigvis betyr så mye eller har like stor verdi for andre.

Det er en viss forskjell på hva en realistisk pris for en kjøper er og hva selger forventer å få.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Geez, ikke noe keyboard å få i dag. :hm: Får nok bare ha litt is i magen og vente til mandag.

Burde nesten være forbudt å diskutere bruktsalg i denne tråden siden det blir krangling hver eneste gang.. :p

Skjønner ikke hvorfor et individ må bringe det opp gjentatte ganger.

Er jo egentlig snilt å påpeke at varen kanskje er en smule dyr når bruktprisen ligger over nypris.

Greit å påpeke det men en trenger ikke å bringe det opp såpass mange ganger. Da er det heller bare å skrive "Lykke til med salget" elns. Ikke deg altså.

Men folk tåler ikke å høre at ting de er glad i, ikke nødvendigvis betyr så mye eller har like stor verdi for andre.

Det er en viss forskjell på hva en realistisk pris for en kjøper er og hva selger forventer å få.

Har nok hatt litt høye forventninger men vet jeg ikke vil få det jeg ønsket.

Forresten, noen som har peil på eksterne lydkort her i Skjiten?

Lenke til kommentar

Det er greit nok at personer ikke behøver å ta opp igjen samma temaet hele tiden, men på den annen side så behøver ikke du eller andre for den del å gå helt av hengslene heller, det går an å overse ting, det er mest artig å erte de som er/blir sinte fort og jo sintere de blir jo artigere er det.

Er nok en god 50/50 fordeling dette, noen sier noe og andre går av skaftet, hvis enten folk er stille eller ikke svarer de som prøver å fyre opp så blir alt en del bedre, mulig jeg tar feil så klart, men det funker dårlig å fyre seg opp hver gang.

Endret av meg0709
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det som nok foråsaket det var useriøse henvendelser. Skjønner ikke hvorfor min annonse er så spesiell fra andres annonser utenom prisen som er helt lol.

Jaja, uansett. La nå dette ligge og la heller meg tenke på salget. Wish gl 'n hf heller.

Lenke til kommentar

Geez, ikke noe keyboard å få i dag. :hm: Får nok bare ha litt is i magen og vente til mandag.

Skjønner ikke hvorfor et individ må bringe det opp gjentatte ganger.

Greit å påpeke det men en trenger ikke å bringe det opp såpass mange ganger. Da er det heller bare å skrive "Lykke til med salget" elns. Ikke deg altså.

Har nok hatt litt høye forventninger men vet jeg ikke vil få det jeg ønsket.

Forresten, noen som har peil på eksterne lydkort her i Skjiten?

MTH har greie på det med eksterne lydkort :green:

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...