Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Det er ikke vits å i være ironisk vettu. Du kan gjerne sette sammen en datamaskin med de samme spesfikasjonene, så kan du se hva utslagsprisen blir.

2x 560Ti og 2500K, nothing more to say.

Min andre bruker, damn. Men isåfall dette kom fra min kjeft.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Seriøst, kan vi aldri bli ferdig med det teamet?

Jævla MTK som aldri klarer å holde kjeft.

Nei, det er nok evigvarende dessverre, pff.

Dessverre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hvem idiot er det som selger pcen sin til 18.5k, brukt? Gadd ikke titte på linken en gang... Denne hører vel også hjemme i denne tråden her :https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1417707&view=&hl=&fromsearch=1

Edit : å pokker... Det er krom sin. Dette hadde jeg aldri forventet...

Oi.

Men hvis prisen er så jævlig? Si en pris som er rettferdig og god da, jesus.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Det var ikke meningen å gå så krast ut mot deg krom. Det beklager jeg. Men er du sikker på at du vil selge maskina? Et voldsomt verditap. Jeg kan gi deg et bud på 10k,fordi jeg er kul mot deg. Elektronikk synker veldig i pris. Du kan nok få solgt den for 14-15 til en Noob.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det var ikke meningen å gå så krast ut mot deg krom. Det beklager jeg. Men er du sikker på at du vil selge maskina? Et voldsomt verditap. Jeg kan gi deg et bud på 10k,fordi jeg er kul mot deg. Elektronikk synker veldig i pris. Du kan nok få solgt den for 14-15 til en Noob.

Den siste delen var ikke rettet mot deg, kompis. Bare så det er klart.

Men ja, hardware-marked er tøft men er villig til å prøve å få litt igjen for pengene. Har i tillegg oppgradert litt i etterkant også. Tusen takk for budet men har et bud på 15k som er jeg er villig til å ta.

Jeg er sikker kompis, 100% sikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...