Maxi1234 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Det er en treningssak.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Høres ut som om det er en liiiiiten vibrasjon fra vifta eller noe. Ikke helt uvanlig den lyden der. Det jeg også tenkte, men umulig å feilsøke når lyden forsvinner rett før du begynner å skru opp PC Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Bare å nappe i laksen nå, så kjennes det som om det er noen andre som gjør det for deg...hehe... Nice one Edit: Dobbelpost -.- Endret 26. oktober 2013 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Det er en treningssak.... Haha, jaja. Har alltid lurt på om dette "trikset" funker, finner det vel ut en dag, lol. Endret 26. oktober 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Bare å nappe i laksen nå, så kjennes det som om det er noen andre som gjør det for deg...hehe... Hva er det nå da? Tenkte jeg jeg skulle down load alle resident spillene fra psn til den nye ps3 men så ser jeg ikke resident evil 2 og ikke resident evil 3 nemesis ikke er der i down load listen min da sett 2 ganger på nesten 1000 filer, vet jo grunnen er da jo playstation pluss som er av sluttet da er ikke så farlig da for jeg har alle resident evil spillene i den andre ps3 og + i gb wii ps1 da. Grunnen til jeg ble så jevla sint er att re 2 og re3 blir borte etter pluss abnmanget er av sluttet så får man ikke ha spillet men må kjøpe resident evil 2 og resident evil 3 nemesis, Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Det jeg også tenkte, men umulig å feilsøke når lyden forsvinner rett før du begynner å skru opp PC Det blir til og med borte bare du omtrent tar på kabinettet...hehe. Haha, jaja. Har alltid lurt på om dette "trikset" funker, finner det vel ut en dag, lol. Det er vel bare én måte å finne ut det på. Tenkte jeg jeg skulle down load alle resident spillene fra psn til den nye ps3 men så ser jeg ikke resident evil 2 og ikke resident evil 3 nemesis ikke er der i down load listen min da sett 2 ganger på nesten 1000 filer, vet jo grunnen er da jo playstation pluss som er av sluttet da er ikke så farlig da for jeg har alle resident evil spillene i den andre ps3 og + i gb wii ps1 da. Grunnen til jeg ble så jevla sint er att re 2 og re3 blir borte etter pluss abnmanget er av sluttet så får man ikke ha spillet men må kjøpe resident evil 2 og resident evil 3 nemesis, Ahhh...ikke værre..hehe. Du har jo bare de spilla så lenge du er pluss-kunde..hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Nå blir det å ta turen ut og kjøpe keyboard! Og litt annet. :3 Endret 26. oktober 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Tviler på at dette "nummen-arm-runke"-trikset funker, går fort over og i tillegg så sliter man med motorikken i armen Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Nå blir det å ta turen ut og kjøpe keyboard! Og litt annet. :3 Kult. Tviler på at dette "nummen-arm-runke"-trikset funker, går fort over og i tillegg så sliter man med motorikken i armen Hvis du sliter med motorikken, har du ikke gjort det ofte nok. Når du har gjort det ofte nok, går det av seg selv...hehe. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Tviler på at dette "nummen-arm-runke"-trikset funker, går fort over og i tillegg så sliter man med motorikken i armen Rist i armen noen minutter for armen sover da for du har ikke følelse å du kan brekke en finger exe den fingren sover da, jeg våknet opp et need bøyd hånd led som som var nesten låst i den stillingen helt jevlig men etter jeg ristet armen noen minutter var det fint Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hvis du sliter med motorikken, har du ikke gjort det ofte nok. Når du har gjort det ofte nok, går det av seg selv...hehe. Vi har en med erfaring her altså. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Det er en treningssak.... Har du vært inn på Kondomeriet igjen nå da, Endret 26. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Vi har en med erfaring her altså. Klart det. Husk at du prater med en som har lang fartstid. Har du vært inn på Kondomeriet igjen nå da, Faen skal jeg dit å gjøre. Pingler går dit. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Ja, her var det liv ja . Greide å sette meg på beinet mitt mens jeg kobla ledninger på noe. Null følelse i foten så litt funky å gå da. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Bare spør maxi, han har erfaring med å nappe løken med diverse numne kropps deler, haha. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 ja, han napper nok med en død høne Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Bare spør maxi, han har erfaring med å nappe løken med diverse numne kropps deler, haha. Ha ha ha 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Tilbud, bare 18 500 kr! http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/32007 Lenke til kommentar
Glenn Jacobsen Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg sier det sony er noen jevla rashøl Sony er ett praktfullt selskap. Spesielt innenfor multimedia markedet. De har derimot svært dårlige produkter innenfor mobiltelefoni og nettbrett. 1 Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Tilbud, bare 18 500 kr! http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/32007 Det er ikke vits å i være ironisk vettu. Du kan gjerne sette sammen en datamaskin med de samme spesfikasjonene, så kan du se hva utslagsprisen blir. 2x 560Ti og 2500K, nothing more to say. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå