Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Høres ut som om det er en liiiiiten vibrasjon fra vifta eller noe. Ikke helt uvanlig den lyden der.

Det jeg også tenkte, men umulig å feilsøke når lyden forsvinner rett før du begynner å skru opp PC :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Bare å nappe i laksen nå, så kjennes det som om det er noen andre som gjør det for deg...hehe...

Nice one :p

Edit: Dobbelpost -.-

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Bare å nappe i laksen nå, så kjennes det som om det er noen andre som gjør det for deg...hehe...

Hva er det nå da?

Tenkte jeg jeg skulle down load alle resident spillene fra psn til den nye ps3 men så ser jeg ikke resident evil 2 og ikke resident evil 3 nemesis ikke er der i down load listen min da sett 2 ganger på nesten 1000 filer, vet jo grunnen er da jo playstation pluss som er av sluttet da er ikke så farlig da for jeg har alle resident evil spillene i den andre ps3 og + i gb wii ps1 da. Grunnen til jeg ble så jevla sint er att re 2 og re3 blir borte etter pluss abnmanget er av sluttet så får man ikke ha spillet men må kjøpe resident evil 2 og resident evil 3 nemesis, :)

Lenke til kommentar

Det jeg også tenkte, men umulig å feilsøke når lyden forsvinner rett før du begynner å skru opp PC :hrm:

Det blir til og med borte bare du omtrent tar på kabinettet...hehe. :)

Haha, jaja.

Har alltid lurt på om dette "trikset" funker, finner det vel ut en dag, lol.

Det er vel bare én måte å finne ut det på. :p

Tenkte jeg jeg skulle down load alle resident spillene fra psn til den nye ps3 men så ser jeg ikke resident evil 2 og ikke resident evil 3 nemesis ikke er der i down load listen min da sett 2 ganger på nesten 1000 filer, vet jo grunnen er da jo playstation pluss som er av sluttet da er ikke så farlig da for jeg har alle resident evil spillene i den andre ps3 og + i gb wii ps1 da. Grunnen til jeg ble så jevla sint er att re 2 og re3 blir borte etter pluss abnmanget er av sluttet så får man ikke ha spillet men må kjøpe resident evil 2 og resident evil 3 nemesis, :)

Ahhh...ikke værre..hehe. Du har jo bare de spilla så lenge du er pluss-kunde..hehe.

Lenke til kommentar

Nå blir det å ta turen ut og kjøpe keyboard! :D

Og litt annet. :3

Kult. :)

Tviler på at dette "nummen-arm-runke"-trikset funker, går fort over og i tillegg så sliter man med motorikken i armen :p

Hvis du sliter med motorikken, har du ikke gjort det ofte nok. :D Når du har gjort det ofte nok, går det av seg selv...hehe.

Lenke til kommentar

Tviler på at dette "nummen-arm-runke"-trikset funker, går fort over og i tillegg så sliter man med motorikken i armen :p

Rist i armen noen minutter for armen sover da for du har ikke følelse å du kan brekke en finger exe den fingren sover da, jeg våknet opp et need bøyd hånd led som som var nesten låst i den stillingen helt jevlig men etter jeg ristet armen noen minutter var det fint :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...