Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

:rofl:

Jeg blir oppriktig sint når jeg leser slike ting. Hvis du mener at 5K mindre er verdig MTK, så skjønner jeg ingenting. Du med 2x 560Ti og 2500K har ikke en PC med verdi på 5 høvdinger engang, så skal du drive charity når du skal selge PCen din da? At du må stappe lapper ned i en annens lomme slik at du kan bli kvitt med din datamaskin?

Jeg hadde en drøm, en drøm om en flott tråd. Jeg hadde en drøm og en visjon. En person har ødelagt dette, og det sårer meg dypt.

Jeg synes det også er litt småkleint å ha IKT bakgrunn på en skole-PC når du er VG1 boy med administratorrettigheter over din skole-PC som du er så stolt over. Jeg er imponert, du skal ikke skryte til IKT-læreren på VG2 da? Dem elsker slike små scriptie-kiddies som deg, tro meg MTK.

Mvh

Kurio

Som vil ha et bedre miljø i denne tråden der du skal slutte ned å rakke på alt hva Jan faen meg sier MTK, aka hater.

Endret av Kurio
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Jeg blir oppriktig sint når jeg leser slike ting. Hvis du mener at 5K mindre er verdig MTK, så skjønner jeg ingenting. Du med 2x 560Ti og 2500K har ikke en PC med verdi på 5 høvdinger engang, så skal du drive charity når du skal selge PCen din da? At du må stappe lapper ned i en annens lomme slik at du kan bli kvitt med din datamaskin?

Jeg hadde en drøm, en drøm om en flott tråd. Jeg hadde en drøm og en visjon. En person har ødelagt dette, og det sårer meg dypt.

Jeg synes det også er litt småkleint å ha IKT bakgrunn på en skole-PC når du er VG1 boy med administratorrettigheter over din skole-PC som du er så stolt over. Jeg er imponert, du skal ikke skryte til IKT-læreren på VG2 da? Dem elsker slike små scriptie-kiddies som deg, tro meg MTK.

Mvh

Kurio

Som vil ha et bedre miljø i denne tråden der du skal slutte ned å rakke på alt hva Jan faen meg sier MTK, aka hater.

I'm touched :')

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kromskallen og hans troll venner, må vel hente popcornet.

Still better than MTK, host og hark.

Men sånn ellers da, hvordan har dere hatt det i dag?

Lenke til kommentar

Skal ha Tikka akkurat NU, jeg. :)

Er ikke du lei tikka nå da etter så mange porsjoner da???, ca 300 pakker tikka da. Mente jeg leste et sted fjordland kjøtt kaker det går på nå da. Du spiser den her i bilde vel :dribble::dribble::dribble::dribble: ha ha good appetitt ikke forspise deg da

post-281153-0-97987800-1382731680_thumb.jpg

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...