Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Wtf? Er det ikke lov å løpe heller nå da uten at man skal bli mistenkeliggjort.

Stemmer ikke. De bruker Intel sin integrerte Iris-grafikk, men man kan oppgradere til 750M på 15".

Har nok noe med at jeg sikkert er halvt asiater. :p

Fra alvor til spøk så er det nok så mye hekkan stelt i stand der nede med ungdomsskolen som muligens sikkert er hvorfor dem stoppet meg akkurat der og da for å se hva som var på ferde. Men men, ubehageligt var det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men han skal selge PC-en sin og kjøpe en Mac som ikke drar noen spill.

Itavisens skjitprattråd.

Ser signaturen din.

Brikkene faller på plass. Nå forstår jeg hvorfor kommentarfeltet til ITavisen alltid gir meg kreft. Fanboys er noe ITavisen tydeligvis har mange av..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Itavisens skjitprattråd.

Ser signaturen din.

Brikkene faller på plass. Nå forstår jeg hvorfor kommentarfeltet til ITavisen alltid gir meg kreft. Fanboys er noe ITavisen tydeligvis har mange av..

Tror ikke du helt forstår poenget med denne tråden. Les den første posten, så skjønner du at denne tråden ble opprettet som et alternativ til forumet på ITavisen. De fleste her har en negativ holdning til ITavisen og hva den har blitt. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg besøker aldri ITavisen lengre, så det du sier om fanboyisme er for min del bare tull. :)

Endret av Kiriev
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Tror ikke du forstår poenget med denne tråden. Les den første posten, så skjønner du at denne tråden ble opprettet som et alternativ til forumet på ITavisen. De fleste her har en negativ holdning til ITavisen og hva den har blitt. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg besøker aldri ITavisen lengre, så det du sier om fanboyisme er bare tull.

Indeed.

Minutes till tonight... :3

Har så mye inspirasjon, gleder meg noe helt jævlig til å kunne slå meg løs og lage noe! :D

Lenke til kommentar

Indeed.

Minutes till tonight... :3

Har så mye inspirasjon, gleder meg noe helt jævlig til å kunne slå meg løs og lage noe! :D

Fra spøk til ikke spøk den dagen du får mac din ta bilder av den da, har testet en mac da. Han er på forumet da her uvant fra win xp som jeg hadde da og til mac var ikke det samme som nå jeg har win8 :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Fra spøk til ikke spøk den dagen du får mac din ta bilder av den da, har testet en mac da. Han er på forumet da her uvant fra win xp som jeg hadde da og til mac var ikke det samme som nå jeg har win8 :thumbup::thumbup:

Selvfølgelig, joking! :D

Blir kult å ta med seg Mac'en på skolen og vise nye mixer, etc. Evt. spille for klassen engang i blant, hadde vært kjempe kult! Skal signere kontrakt i morgen, gleder meg!

Lenke til kommentar

Tror ikke du helt forstår poenget med denne tråden. Les den første posten, så skjønner du at denne tråden ble opprettet som et alternativ til forumet på ITavisen. De fleste her har en negativ holdning til ITavisen og hva den har blitt. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg besøker aldri ITavisen lengre, så det du sier om fanboyisme er for min del bare tull. :)

Ah, det var bedre.

ITavisen gir meg kreft - men jeg er innom i ny og ne. Føler jeg rett og slett er for gammel, selv om jeg fortsatt er ung og dum(23).

Jeg hater fanboys like mye som 12 åring som har sluppet til på nett, og som på en eller annen måte spiller Battlefield istedet for COD. :hm:

Lenke til kommentar

Han har jo ikke spillejobber da. :p

Jeg har spillejobb i desember, kos.

Spille jobb alt nå, mange kr får du da :D

Selvfølgelig, joking! :D

Blir kult å ta med seg Mac'en på skolen og vise nye mixer, etc. Evt. spille for klassen engang i blant, hadde vært kjempe kult! Skal signere kontrakt i morgen, gleder meg!

Skal du signere kontrakt gratulere kompis, :green: men da sender jeg Maxi ditt oxo da får han hjelpe deg Krom :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Spille jobb alt nå, mange kr får du da :D

Skal du signere kontrakt gratulere kompis, :green: men da sender jeg Maxi ditt oxo da får han hjelpe deg Krom :p

Fikset meg en gratis spillejobb faktisk, insisterte på å gjøre det gratis for skolen på juleballet. Jeg er ikke noe gjerrig kar + min første spillejobb og ville gjerne gjøre det gratis. Skal spille ønsker fra elevene og noe selvprodusert.

Jo, tusen takk! :D

Lenke til kommentar

Han har jo ikke spillejobber da. :p

Jeg har spillejobb i desember, kos.

Har da spillt ute på Breiangen, jeg. Spillte for over 100 stk. Vi (jeg og en kompis) spillte for inngangspengene (80 kr), så fikk inn over 8000 kr på 4 timer. ;)

Og da brukte jeg PC'en. Fungerer heeelt utmerket. Like bra som Mac.

Men du skal kanskje bare være DJ? Vi spillte musikk live vi da. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har da spillt ute på Breiangen, jeg. Spillte for over 100 stk. Vi (jeg og en kompis) spillte for inngangspengene (80 kr), så fikk inn over 8000 kr på 4 timer. ;)

Og da brukte jeg PC'en. Fungerer heeelt utmerket. Like bra som Mac.

Men du skal kanskje bare være DJ? Vi spillte musikk live vi da. :)

Vent, du bruker ikke en stasjonær altså? xD

Haha, da tar jeg herved det innlegget tilbake igjen. Var ment som spøk, don't get mad bro :blush:

Jeg skal være DJ ja, tenkte å gjøre noe jalla mashup live for dem om jeg bare får solgt den jævla riggen :p

Lenke til kommentar

Haha, da tar jeg herved det innlegget tilbake igjen. Var ment som spøk, don't get mad bro :blush:

Jeg skal være DJ ja, tenkte å gjøre noe jalla mashup live for dem om jeg bare får solgt den jævla riggen :p

Ikke ute, da er det laptop jeg bruker. :) Hjemme til produksjon bruker jeg stasjonær.

Hehe...ingen fare. ;)

Hvis du skal være DJ, trenger du hvertfall ingen Mac. :) Du skal jo faktisk bare spille av musikk.

Lenke til kommentar

Krom får du mer hvis du selger pc din i deler en hele riggen din du

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...