Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

1 måned senere.

Gaming PC it is.

Hold kjeft.

Skal du selge PC'en din, krom?

Er ikke så keen på gaming lenger, kompis. :hm:

Ønsker heller å gå over til musikkproduksjon.

Den tid er omme med Kromskallen

Ghy.

Haha, tviler ikke lism lel gitt.

(Y)

Jaja, alle hatt en fin kveld? Hjulpet en bud med å bygge PC, jogget hjem fra han rundt 22:30-tiden og ble stoppet av politiet. Ble stoppet for å jogge, lmao.

Mest nervepirrende episode jeg har hatt med politiet så langt. Var redd for at han ikke ville tro meg da jeg svarte at jeg hadde bygget PC for en kompis, shit.

Hadde nok endt i kasjotten i natt om han ikke hadde trodd på meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Skift til Mac, er ikke så dumt...

Er ingen klare fordeler med Windass uansett. Kjører OSX selv i dual boot..

Dummeste er jo at jeg mister muligheten til å game men igjen så får jeg mulighet til å kunne bruke PC'en hvor nå enn jeg måtte ønske. + Har spillejobb så hadde vært fint med en Mac til den tid.

Lenke til kommentar

Hadde nok endt i kasjotten i natt om han ikke hadde trodd på meg.

Hahha.. hva faen skulle han gjøre det for? Du har da ikke gjort noe ulovlig. Hva var det han spurte om da? Høres litt merkelig ut å bare stoppe tilfeldige personer.

Lenke til kommentar

Dummeste er jo at jeg mister muligheten til å game men igjen så får jeg mulighet til å kunne bruke PC'en hvor nå enn jeg måtte ønske. + Har spillejobb så hadde vært fint med en Mac til den tid.

Kant fint spille i OSX og. Kan dessuten kjøre dual boot med f.eks Win 8.1. Ikke noe problem i det heletatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hahha.. hva faen skulle han gjøre det for? Du har da ikke gjort noe ulovlig. Hva var det han spurte om da? Høres litt merkelig ut å bare stoppe tilfeldige personer.

Spurte om hvorfor jeg løp, hvor jeg hadde vært og hva jeg hadde gjort i kveld. Dem trodde jeg løp fra et åsted elns, helvete.

Men han skal selge PC-en sin og kjøpe en Mac som ikke drar noen spill.

Herrejesus....

Lenke til kommentar

Men han skal selge PC-en sin og kjøpe en Mac som ikke drar noen spill.

Vet ikke hva Apple bruker for tiden, men er vell GT650M og en i7 under panser på de fleste Retina-modellene, noe som fungerer helt okei.

Altså du kan spille spillsjangere på medium med oppløsningen. Er helt okei. Blir varme tho.

Lenke til kommentar

Yay, fant ut nå at jeg har prøve i morgen.

Yay, fant ut jeg hadde fri i morgen :tease:

Spurte om hvorfor jeg løp, hvor jeg hadde vært og hva jeg hadde gjort i kveld. Dem trodde jeg løp fra et åsted elns, helvete.

#Vigå <3

Lenke til kommentar

Herrejesus....

Wtf? Er det ikke lov å løpe heller nå da uten at man skal bli mistenkeliggjort.

Vet ikke hva Apple bruker for tiden, men er vell GT650M og en i7 under panser på de fleste Retina-modellene.

Stemmer ikke. De bruker Intel sin integrerte Iris-grafikk, men man kan oppgradere til 750M på 15".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...