Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 1 måned senere. Gaming PC it is. 4 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Skal du selge PC'en din, krom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ja, for han er tydeligvis lei av gaming og skal gå over til musikkproduksjon Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 1 måned senere. Gaming PC it is. Haha, tviler ikke lism lel gitt. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Den tid er omme med Kromskallen Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Den tid er omme med Kromskallen OC MACen xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Yay, fant ut nå at jeg har prøve i morgen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ikke last ned «GTA V» til WindowsVirus utgir seg for å være en lekket PC-utgave. http://www.teknofil.no/artikler/em-ikke-em-last-ned-gta-v-til-windows/153335 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 1 måned senere. Gaming PC it is. Hold kjeft. Skal du selge PC'en din, krom? Er ikke så keen på gaming lenger, kompis. Ønsker heller å gå over til musikkproduksjon. Den tid er omme med Kromskallen Ghy. Haha, tviler ikke lism lel gitt. (Y) Jaja, alle hatt en fin kveld? Hjulpet en bud med å bygge PC, jogget hjem fra han rundt 22:30-tiden og ble stoppet av politiet. Ble stoppet for å jogge, lmao. Mest nervepirrende episode jeg har hatt med politiet så langt. Var redd for at han ikke ville tro meg da jeg svarte at jeg hadde bygget PC for en kompis, shit. Hadde nok endt i kasjotten i natt om han ikke hadde trodd på meg. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Skift til Mac, er ikke så dumt... Er ingen klare fordeler med Windass uansett. Kjører OSX selv i dual boot.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Skift til Mac, er ikke så dumt... Er ingen klare fordeler med Windass uansett. Kjører OSX selv i dual boot.. Dummeste er jo at jeg mister muligheten til å game men igjen så får jeg mulighet til å kunne bruke PC'en hvor nå enn jeg måtte ønske. + Har spillejobb så hadde vært fint med en Mac til den tid. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Hadde nok endt i kasjotten i natt om han ikke hadde trodd på meg. Hahha.. hva faen skulle han gjøre det for? Du har da ikke gjort noe ulovlig. Hva var det han spurte om da? Høres litt merkelig ut å bare stoppe tilfeldige personer. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Dummeste er jo at jeg mister muligheten til å game men igjen så får jeg mulighet til å kunne bruke PC'en hvor nå enn jeg måtte ønske. + Har spillejobb så hadde vært fint med en Mac til den tid. Kant fint spille i OSX og. Kan dessuten kjøre dual boot med f.eks Win 8.1. Ikke noe problem i det heletatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Men han skal selge PC-en sin og kjøpe en Mac som ikke drar noen spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hahha.. hva faen skulle han gjøre det for? Du har da ikke gjort noe ulovlig. Hva var det han spurte om da? Høres litt merkelig ut å bare stoppe tilfeldige personer. Spurte om hvorfor jeg løp, hvor jeg hadde vært og hva jeg hadde gjort i kveld. Dem trodde jeg løp fra et åsted elns, helvete. Men han skal selge PC-en sin og kjøpe en Mac som ikke drar noen spill. Herrejesus.... Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Men han skal selge PC-en sin og kjøpe en Mac som ikke drar noen spill. Vet ikke hva Apple bruker for tiden, men er vell GT650M og en i7 under panser på de fleste Retina-modellene, noe som fungerer helt okei. Altså du kan spille spillsjangere på medium med oppløsningen. Er helt okei. Blir varme tho. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Yay, fant ut nå at jeg har prøve i morgen. Yay, fant ut jeg hadde fri i morgen Spurte om hvorfor jeg løp, hvor jeg hadde vært og hva jeg hadde gjort i kveld. Dem trodde jeg løp fra et åsted elns, helvete. #Vigå <3 Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Spurte om hvorfor jeg løp, hvor jeg hadde vært og hva jeg hadde gjort i kveld. Dem trodde jeg løp fra et åsted elns, helvete. Herrejesus.... Wtf? Er det ikke lov å løpe heller nå da uten at man skal bli mistenkeliggjort. Vet ikke hva Apple bruker for tiden, men er vell GT650M og en i7 under panser på de fleste Retina-modellene. Stemmer ikke. De bruker Intel sin integrerte Iris-grafikk, men man kan oppgradere til 750M på 15". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå