sj3f Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Er slik de prater rundt stavanger kanten, litt bakvendt, bare tenk deg hva de sier når de hater noen. Når du sier det... høres det helt jævlig når vi fra Stavanger snakker? Hørte når en snakket på TV idag og da døde jeg nesten litt inni meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Aleks har også vane for å stå utafor her, begynner å bli en stund siden nå men. Haha Når du sier det... høres det helt jævlig når vi fra Stavanger snakker? Hørte når en snakket på TV idag og da døde jeg nesten litt inni meg. Ikke alle snakker like "kraftig" stvg-dialekt da. Har en i klassen som gjør det og det er helt forjævlig til tider. "adle mand", fyfaen. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ikke alle snakker like "kraftig" stvg-dialekt da. Har en i klassen som gjør det og det er helt forjævlig til tider. "adle mand", fyfaen. "Adle mand te vatnet, hærliga låndån så spennandes" Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg kan ta igjen på sj3f sende han masse silikon bomber av jenter, da ser jeg den type smillis fra sj3t da ha ha Loooooool! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 "Adle mand te vatnet, hærliga låndån så spennandes" Haha, fyfaen. Hold kjeft as, helt jævligt xD Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Om det høres jævlig ut? Veit da faen, jeg skjønner alle dialekter så og si når man prater, ikke alle ord jeg er like god på, men så klart noen are jo kraftigere/breiere dialekt enn andre. Men er nokså greit å skjønne dialekt når folk skriver også, men takk alle høye makter for at man holder seg til bokmål eller nynorsk på dette forumet og andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Bokmål er op. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Bokmål er op. Ehm... njunårsk versåsnel lism Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Må nesten rett og slett øve litt på framføring før jeg tar kvelden. Men natta til dere her på forumet hvertfall! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 sj3f Natta alle her Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 i5, 256GB SSD og 8GB RAM er planen ja! Og sørg for å kjøpe ekstern HDD. Det går mye plass når man skal holde på med musikk. Har 1TB her, og det er minimum, spør du meg. Mac er praktisk, vil ha mulighet til å jobbe med mixer hvor enn jeg måtte gå. Hadde vært heftig å kunne jobbe med musikk på skolen også med venner. Hva er det som hindrer deg i å bruke det på en laptop? Finnes like mye bra programmer til PC som til Mac. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Når du sier det... høres det helt jævlig når vi fra Stavanger snakker? Hørte når en snakket på TV idag og da døde jeg nesten litt inni meg. Vurderer bare selvmord det første minuttet av en samtale og så går det fint. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 sj3f Natta alle her Hahah Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=62Xgnx0oy-Q 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Prøver skylling nå til tikka, lenge har du skylling filene i marinaden Maxi er lørdagen jeg skal ha det ikke i dag Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Prøver skylling nå til tikka, lenge har du skylling filene i marinaden Maxi er lørdagen jeg skal ha det ikke i dag Skjær kyllingen i biter, og la det ligge i marinaden i 20 minutter minimum. Sørg for å kjøpe kondomer, og tre dem på snurrebassen (så du slipper søl i buksa) FØR du spiser. For når du smaker på herligheten, kommer du til å få orgasme. SÅ godt er det med kyllingbiter i Tikka'en. Endret 24. oktober 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 15" Mac it is. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2013 Har du kommet frem til det nå da? Ja vel Blir sikkert bra det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå