sj3f Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Jeg er ikke interessert i drive å tulle med software på mobilen min... derfor er lukka helt fint for meg og mange andre. Apple - It just works! I motsetning til Android... 2 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Andriod virker helt utmerket ut av boksen, samme som ios. Men, nå snør det. 1 Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Jeg er ikke interessert i drive å tulle med software på mobilen min... derfor er lukka helt fint for meg og mange andre. Apple - It just works! I motsetning til Android... Android virker da helt fantastisk ut av boksen. Kan du komme med noe som beviser den helt hinsides påstanden? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Hvordan folk kan bruke noe som er closed source er noe jeg ikke skjønner. For at jeg skal ta i bruk closed source må det eksistere ingen andre alternativer. Open source går ikke bare på det at ting kan modifiseres som man vil, men bare det at kildekoden er åpen betyr enormt mye sikkerhetsmessig. Man får enorme fordeler personværn- og sikkerhetsmessig, for alt dere vet kan telefonen sende masse info om deg til samsung eller nsa eller andre, dette er du sikker på at den ikke gjør ved open source, og i tillegg er det mye enklere og finne og patche sikkerhetshull på open source programvare. iThenrik rykker ikke garantien da, hvis man fikler med mobilen da Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Tror jeg må poppe litt popcorn, den kommentaren var bare for å se hvor mange som reagerte. No hate android. Edit: Ikke så mange som reagerte med å bli sinte så no need for popcorn :c Edit2: eller....? Endret 21. oktober 2013 av sj3f Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 AppleMaps, things take a whole new turn! Anyways, på Android kan du fjerne ALL reklame, flere gratis apps (bedre/samme kvalitet, sett på HTC One? ) MicoSD (dealbreaker for meg ) billigere. Det var det fra min side! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Tror jeg må poppe litt popcorn, den kommentaren var bare for å se hvor mange som reagerte. No hate android. Android i love Android yeah Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Android virker da helt fantastisk ut av boksen. Kan du komme med noe som beviser den helt hinsides påstanden? Egen erfaring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Med hvilke mobiler? Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 iThenrik rykker ikke garantien da, hvis man fikler med mobilen da Heller miste garantien enn personopplysninger om meg. Dessuten, raklamasjonsretten gjeleder fortsatt Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Med hvilke mobiler? Alle, og de suger. Tulla ro deg. Har så og si ingen erfaring med Android nesten, ville bare fyre folk litt opp her fordi jeg kjeder meg. Kan ikke folk bare få bruke det de liker av telefoner nå, mkay? Endret 21. oktober 2013 av sj3f Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Med hvilke mobiler? Note I I Alle, og de suger. Android du mener nå, da tar du feil de suger ikke. Android yeah Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Er det rart skjiten blir stengt når noen skal oppføre seg som drittunger? 2 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Er det rart skjiten blir stengt når noen skal oppføre seg som drittunger? Smalt fra rette ræva da.... 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Er det rart skjiten blir stengt når noen skal oppføre seg som drittunger? Er det meg du mener?? Lenke til kommentar
Glenn Jacobsen Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Dere får kose dere med underlegne telefoner.Mine Nexus telefoner er langt forran tilsvarende telefoner fra andre leverandører foruten Apple. Nexus 5 vil øke dette forspranget. Jeg syntes derimot Apple blir tregere med årene, de har altfor overdrevne animasjoner med sin iPhone 5S som får det til å virke svært tregt og minner meg egentlig om hastigheten på en iPhone 4 med iOS 6, som forøvrig var bra for sin tid, men inte lenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Når noen kommer med et skikkelig saklig innlegg så er det en helt annen sak enn om noen bare skriver noe random. Å ødelegge en diskusjon fordi du kjeder deg er idiotisk og viser bare at du vil spre kvalme. Jeg mene heller ikke at det er riktig om jeg er en dritt. Er det meg du mener??Nei, mente sj3f. Endret 21. oktober 2013 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Dere får kose dere med underlegne telefoner. Mine Nexus telefoner er langt forran tilsvarende telefoner fra andre leverandører foruten Apple. Nexus 5 vil øke dette forspranget. Jeg syntes derimot Apple blir tregere med årene, de har altfor overdrevne animasjoner med sin iPhone 5S som får det til å virke svært tregt og minner meg egentlig om hastigheten på en iPhone 4 med iOS 6, som forøvrig var bra for sin tid, men inte lenger. Vet du hva, jeg kunne ikke brydd meg så mye mindre. Du liker det, jeg liker noe annet. Sånn er det bare. Jeg trives med iOS, men faen ta meg vel? 1 Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Ikke mat trollet, rapporter og la mod ordne opp isteden Endret 21. oktober 2013 av iThenrik 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Vet du hva, jeg kunne ikke brydd meg så mye mindre. Du liker det, jeg liker noe annet. Sånn er det bare. Jeg trives med iOS, men faen ta meg vel? sj3f skjerp deg er du snill, eller sender jeg pm til mod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå