Kiriev Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2013 Skjønner den. Er aldri morsomt å være syk. Er bare irriterende når det kommer i veien for andre ting man skulle ha gjort. 2 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Jupp. Har vist hovne lymfeknuter så tipper ett virus. Woohoo. Så ikke gjøre en dritt dagen. Bare noe herk at det å spise/drikke føles som å svelge noe skarpt. Og ser vist vist tydelig at jeg har hevelser på halsen i ett speil. Deilig. Hoster ikke opp blodig slim i dag i det minste . Endret 20. oktober 2013 av Rolf_X Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Jupp. Har vist hovne lymfeknuter så tipper ett virus. Woohoo. Så ikke gjøre en dritt dagen. Bare noe herk at det å spise/drikke føles som å svelge noe skarpt. Og ser vist vist tydelig at jeg har hevelser på halsen i ett speil. Deilig. Hoster ikke opp blodig slim i dag i det minste . Da synes jeg duskal ringer legen din om time for å få noe mott den dritten da Endret 20. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
sevs Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Natta snart lel lel lel lel lel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Natta snart lel lel lel lel lel Æsj. Natta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Natta, LEL! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Natta, LEL! Du er ekkel så trenger ikke å skrive æsj engang. Æsj. Natta. Haha Natta, joking <3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Du er ekkel så trenger ikke å skrive æsj engang. Haha Natta, joking <3 Sa natta til dere jeg , jeg skal ikke sove men se ssseee Resident evil Apocalypse å kan hende jeg oxo ser på Resident Evil: Extinction å Resident Evil: Afterlife i samme slengen da Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Da synes jeg duskal ringer legen din om time for å få noe mott den dritten da går på antibiotika nå. For syk til å møte på jobb i dag så jeg tar en soffadag til. Sendte bare en melding om mitt problem til arbeidsgiver. Har jo knapt spist mat sia lørdag... klarer ikke å spise noe særlig så jeg ser frem til at jeg kan spise mat uten at det er vondt. Endret 21. oktober 2013 av Rolf_X Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 hmmmmm, Hva kan dette vere da ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Get op, folks. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Blir artig å se hvilke endringer som man "merker" i Android 4.4 når det kommer ut. Har Nexus 7 så skal jo da få det når det har blitt lansert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 hmmmmm, Hva kan dette vere da ? Untitled.jpeg NEXUS 5!!! 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Vi får vente å se . Det er jo enn så lenge ingen "offisiell" dato for den annet enn hva ryktene svirrer rundt seg med. Men blir jo artig å få nyeste android på nettbrettet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Trenger virkelig en ny mobil da min S3 er så og si døende. Antennene begynner å streike osv og den er ikke en Nexus Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Trenger virkelig en ny mobil da min S3 er så og si døende. Antennene begynner å streike osv og den er ikke en Nexus Da synes du kjøper deg en da MTK Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Hehe... min GS3 som jeg har hatt nå i over 1 år lever i beste velgående enda. Merker jo at Nexus 7 v2 er vassere så er jo litt fristende å oppgradere. Men har nok ellers å bruke penger på for øyeblikket og kan ikke bruke penger på alt mulig. Noe må spares også for de ganger det er kjekt med penger på bok. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Trenger virkelig en ny mobil da min S3 er så og si døende. Antennene begynner å streike osv og den er ikke en Nexus Lol, til og med min iPhone 3GS har holdt snart 4 år uten problemer Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Tror harddisken min dør snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå