Gjest Slettet+412 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 God dag ja. Lenge siden! Kan ikke været bli bra så jeg kan kjøpe mat? Hehe, er det dritt vær der opp i nord? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Midt Norge Det snør bittelitt, har tenkt å bestille en pizza og så hente (3 min å sykle). Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 God dag. Sabla deilig med en helv*** halsbetennelse. I det minste en god grunn til å holde soffaen frem til mandag. Kanskje koble til PS3en etterpå å ta litt GTA V... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 2500K og et jalla hk for 1500,- kr + frakt. Nawt bad, imo. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 God dag ja. God aften. Kanskje koble til PS3en etterpå å ta litt GTA V... Mista mye av peppen når de halverte awards på mission i online-delen, jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 2500K og et jalla hk for 1500,- kr + frakt. Nawt bad, imo. wut Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Lenge siden! Jepp, har vært mye strev de siste månedene, er ikke nok timer i døgnet til alt ...og alt står bra til med deg ? God aften. God aften Knut. Og god kveld til deg Rolf. Endret 19. oktober 2013 av assap2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Jepp, har vært mye strev de siste månedene, er ikke nok timer i døgnet til alt ...og alt står bra til med deg ? Hehe, hvertfall godt å se at du har tid til å komme deg innom av og til! Alt står til med meg ja. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 God aften Knut. Hva har så den mannen bedrevet tiden med? Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2013 God kveld, folkens Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Da lærte man et nytt navn Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Da lærte man et nytt navn Er jo bare å fjerne V og lese nicket bakvendt...hehe. Men nå visste jeg navnet fra før da. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) God dag ja. Morn jeg har sett deg i diskusjon.no her og der, åsen går det med akvariumene dine assap2 da, fått noe nytt 2500K og et jalla hk for 1500,- kr + frakt. Nawt bad, imo. Hva kakler du om God aften. Mista mye av peppen når de halverte awards på mission i online-delen, jeg. Singel player da wut Skjønte ikke en dritt selv nå hva krom mener God kveld, folkens Morn åsen går det Kiriev Endret 19. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Norah Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Hallo, poster jeg dette i riktig tråd? Skulle på jobbfest i dag, men sa til de andre i siste liten at jeg var syk og følte meg dårlig, og at jeg skulle heller møte de senere etter å ha slappet av i noen timer. Jeg vil ikke møte de i det hele tatt, men de forventer at jeg møter dem for middag kl 22. Noen tips om hva jeg kan si? Vi er en liten bedrift med 4-5 ansatte. Føler meg faktisk skikkelig dårlig pga av at jeg mistrives i jobben, og det er grunnen for at jeg ikke orker å møte. Endret 19. oktober 2013 av Norah Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Singel player da Nå kjøpte jeg faktisk spillet for å kunne spille online. Singelplayer runder man ganske fort. Hallo, poster jeg dette i riktig tråd? Skulle på jobbfest i dag, men sa til de andre i siste liten at jeg var syk og følte meg dårlig, og at jeg skulle heller møte de senere etter å ha slappet av i noen timer. Jeg vil ikke møte de i det hele tatt, men de forventer at jeg møter dem for middag kl 22. Noen tips om hva jeg kan si? Vi er en liten bedrift med 4-5 ansatte. Føler meg faktisk skikkelig dårlig pga av at jeg mistrives i jobben, og det er grunnen for at jeg ikke orker å møte. Må du ha noen unnskyldning? Det er ingen som kan tvinge deg på en jobbfest. Det holder med at du sier at "noe kom i veien" om du MÅ si noe. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hallo, poster jeg dette i riktig tråd? Skulle på jobbfest i dag, men sa til de andre i siste liten at jeg var syk og følte meg dårlig, og at jeg skulle heller møte de senere etter å ha slappet av i noen timer. Jeg vil ikke møte de i det hele tatt, men de forventer at jeg møter dem for middag kl 22. Noen tips om hva jeg kan si? Vi er en liten bedrift med 4-5 ansatte. Føler meg faktisk skikkelig dårlig pga av at jeg mistrives i jobben, og det er grunnen for at jeg ikke orker å møte. Hva med si du begynner å få omgangssyke da forstuet bein Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Forstuet bein Den er vel litt vanskelig å forklare på mandag når beinet er helt i orden? Lenke til kommentar
Norah Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hva med si du begynner å få omgangssyke da forstuet bein Må du ha noen unnskyldning? Det er ingen som kan tvinge deg på en jobbfest. Det holder med at du sier at "noe kom i veien" om du MÅ si noe. Takk for innspill Tror at jeg bare sier at jeg kommer til å være partypooper og vil ikke bli syk fra jobben på mandag. Har tenkt til å slutte asap - trenger bare ny jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå