Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Forskjell på fett- og smørsmak.

Det smaker ikke godt med for mye smør på skiva f eks.

Nei, det er jo sant, tenkte mer på de ostepølsene jeg har smakt, der de må ha brukt en slags mer lagret ost, siden den smakte en del, selv om det bare var en "tynn stripe" med ost inni!

Det meste får en bedre smak av å stekes i smør, i forhold til olje, syntes jeg :D (ikke overdrevent mye, da :p)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Da krysser jeg fingrene att den blir bra da :thumbs::thumbs::thumbs:

 

Joda, den skal bli bra den! Kan evt. dele ut noen prøvesmaker men har ikke fått lagt noen skikkelig drops og loops helt enda. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Sikker på at du ikke bare vil provosere? Du er veldig kjent for å være den typen kar som gjør alt i sin makt for irritere et medmenneske.

 

Våkne tidlig og game skal jeg, evt. jobbe med musikk.

Lenke til kommentar

Sikker på at du ikke bare vil provosere? Du er veldig kjent for å være den typen kar som gjør alt i sin makt for irritere et medmenneske.

 

Våkne tidlig og game skal jeg, evt. jobbe med musikk.

Ha ha ha dere 2 MTK Kromskallen minner faen for mye om beste kameraten å meg da, :thumbup: en gang så var det bestekameraten hadde tirret kødda med en han snakket med litt for mye: Så fikk beste kameraten min til bake i svar fra han som var dritt sur (du er faen født vil og fanget gærnen :grin: ) dere 2 MTH Kromskallen :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...