Maxi1234 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Jo Fjordland grove kjøtt kaker og toro lasagn, å den tikka du ser i bilde den smakte ikke særlig godt da Men lager du aldri mat fra bunnen av? Det er denne Tikka'en du må kjøpe. Litt mer jobb, for du må skjære op kyllingfiléter og marinere dem, før du steker dem. Også må du bruke kokosmelka som følger med, og koke risen for seg selv. Alt følger med. Det er den eneste GODE Tikka'en. Endret 18. oktober 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 Hva skal du gjøre om Toro slutter å produsere den da, Knut? Får vel prøve å lage den selv da kanskje? Sikkert kjempegodt det óg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Men lager du aldri mat fra bunnen av? Det er denne Tikka'en du må kjøpe. Litt mer jobb, for du må skjære op kyllingfiléter og marinere dem, før du steker dem. Også må du bruke kokosmelka som følger med, og koke risen for seg selv. Alt følger med. Det er den eneste GODE Tikka'en. Nei grunnen er epilepsien min, jo har smakt den tikka du skriver om mange ganger for mye nei for lite men bruker kjøtt deig i stedet da nå går tennene i vann slurp tikka hum Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hva skal du gjøre om Toro slutter å produsere den da, Knut? Får vel prøve å lage den selv da kanskje? Sikkert kjempegodt det óg. Det skjer ikke..hehe. Den er for populær. Man får aldri den smaken selv, det kan jeg garantere. Jeg er uansett litt lei nå etter å ha spist sikkert 300 pakker. Nei grunnen er epilepsien min, jo har smakt den tikka du skriver om mange ganger for mye nei for lite men bruker kjøtt deig i stedet da nå går tennene i vann slurp tikka hum Huff...det MÅ være kylling. Dette er ingen gryterett med kjøttdeig. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Det skjer ikke..hehe. Den er for populær. Man får aldri den smaken selv, det kan jeg garantere. Jeg er uansett litt lei nå etter å ha spist sikkert 300 pakker. Huff...det MÅ være kylling. Dette er ingen gryterett med kjøttdeig. Jeg steker aldri kjøtt deigen lenge exe den 500grams burgeren jeg stekte var litt råå inni da, og man må steke skylling lenge da . Men 2 fra prior i bilde er veldig gode da men de er stekt fra før men skal bare varmes de opp da, har 12 pakker av skylling karbonader her Endret 18. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg bruker aldri ferdigstekte ting. Går jo ikke lang tid å steke kyllingterninger. Jeg liker ferske råvarer. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Litt digg med ferdigstekte kyllingvinger/klubber og, for da kan du ete rett ut av boksen Gå til kjøpeskapet og grabbe en klubbe! Endret 18. oktober 2013 av Lami Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Er mer mat på kyllingklubber en hva det er på kylling vinger da, Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Liker å ta rå kyllinglår/vinger i frityrkokeren, jeg. Da blir de best. Saftige og gode, og med sprøtt skinn. 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Liker best pølse i frityr, jeg. Og pomfri. Sunt=nope.avi Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 ostegrill fra gilde Lenke til kommentar
sevs Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 ostepølse æææææææææææææsj har ikke smakt ostepølse på 5-6 år da, men sist jeg gjorde det smakte det smør. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 ostepølse æææææææææææææsj har ikke smakt ostepølse på 5-6 år da, men sist jeg gjorde det smakte det smør. Smør er jo digg, da Baconpølse <3 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 ostepølse æææææææææææææsj har ikke smakt ostepølse på 5-6 år da, men sist jeg gjorde det smakte det smør. Spiste det senest i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Liker du Nickey Romero? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Liker du Nickey Romero? Javiist! Hva da? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 ostepølse æææææææææææææsj har ikke smakt ostepølse på 5-6 år da, men sist jeg gjorde det smakte det smør. Den er virekklig god da, du må teste en gang da å smak på hum deilig smelter i munnen nesten da, den her smaker ost smeltet ost namn snadder mat . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Javiist! Hva da? Jobber med en remake av Toulouse Egendefinert utgave Endret 18. oktober 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Jobber med en remake av Toulouse Egendefinert utgave Hva gjør du da??? blir det hard bass som sist gang den var digg Endret 18. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hva gjør du da??? blir det hard bass som sist gang den var digg Det skal jeg love deg! Prøver å lage en såpass bra party beat at jeg kan få prøvespille den for folket på juleballe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå