Gjest Slettet+412 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Har ikke tid nå Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 maxi hva med torskehode da? Spiser da for faen ikke agn.... Skal ha vanlig norsk mat, jeg....eller..ikke nødvendigvis norsk, da. Men NORMAL mat...hehe... Når man har god varm mat så må man jo spise. Ikke når man spiller online...hehe... Har ikke tid nå Treiging. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Ikke når man spiller online...hehe... Treiging. Joda, det gjør man. Har selskap, lel. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Joda, det gjør man. Har selskap, lel. Hva heter ho da, eller er det sj3f der som sist gang film kveld da hva nå kose kveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Bursdagsselskap, lel. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Hva heter ho da, eller er det sj3f der som sist gang film kveld da hva nå kose kveld Sj3f var der ja Endret 12. oktober 2013 av sj3f Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Sj3f var det ja Ye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hvordan går det med deg da, Kurio? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hvordan går det med deg da, Kurio? Jævla bra, dd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Kjempe bra Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Rimelig stille i tråden her nå. Flere timer mellom hvert innlegg. Tiden hvor vi skreiv 10 sider om dagen er nok over. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Har ikke tid nå Fort deg da, du er senn ps enkelt gå inn og legge oss maxi og meg til da. Ta bilde med kamra i GTA V da så vi kan se det på social club da, ser du hvem det på bilde er da Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Rimelig stille i tråden her nå. Flere timer mellom hvert innlegg. Tiden hvor vi skreiv 10 sider om dagen er nok over. Ja, det pleier å gå litt i rykk og napp med aktiviteten her i tråden Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Krom nå minner du meg veldig mye om beste kameraten du, han sier ja at han skal sende meg exe en epost eller mld men det tar lang tid før jeg får den. Og sånn er du oxo he he, ja du lover legge oss til maxi å meg men det tar lang tid før du gjør det da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Rimelig stille i tråden her nå. Flere timer mellom hvert innlegg. Tiden hvor vi skreiv 10 sider om dagen er nok over. Slutten på en god era. Fort deg da, du er senn ps enkelt gå inn og legge oss maxi og meg til da. Ta bilde med kamra i GTA V da så vi kan se det på social club da, ser du hvem det på bilde er da Ikke stress meg da. Er aldri innom Social Club så forespørselen kan ligge litt. Har mottatt mail om det så, null stress lism. Krom nå minner du meg veldig mye om beste kameraten du, han sier ja at han skal sende meg exe en epost eller mld men det tar lang tid før jeg får den. Og sånn er du oxo he he, ja du lover legge oss til maxi å meg men det tar lang tid før du gjør det da Hadde det vært en tjeneste jeg benyttet meg mye av eller ofte så hadde jeg godtatt for lenge siden men dette er rett og slett en uinteressant tjeneste. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Gribben sende meg eposten din og mobil nr ditt, jeg sa det om fredagen din dust det er søndag 2 dager over tiden Slutten på en god era. Ikke stress meg da. Er aldri innom Social Club så forespørselen kan ligge litt. Har mottatt mail om det så, null stress lism. Hadde det vært en tjeneste jeg benyttet meg mye av eller ofte så hadde jeg godtatt for lenge siden men dette er rett og slett en uinteressant tjeneste. Den er grei da, Endret 13. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Ja, det pleier å gå litt i rykk og napp med aktiviteten her i tråden Det kan man trygt si. Slutten på en god era. Hehe..det var det da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Gribben sende meg eposten din og mobil nr ditt, jeg sa det om fredagen din dust det er søndag 2 dager over tiden Den er grei da, Gribben, wut? Hehe..det var det da. Ja Lenke til kommentar
sevs Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Dette er et forsøk på å laste opp et bilde. Forsøk feilet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå