Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg er glad i bilene mine jeg, Fleischmann....hehe. Vraker ikke dem. Du bare farger de røde Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Du bare farger de røde Jojo...men de blir ikke vraket. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ingen livstegn fra Kromer'n på en time... noen som vet om han har dæva? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Selvmord etter Maxi drepte han (det gir egentlig ikke mening ) Endret 10. oktober 2013 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Selvmord etter Maxi drepte han (det gir egentlig ikke mening ) Drepte ham jo ikke..falt bare i koma et lite øyeblikk. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ble vrak den oxo til slutt da, ps nei jeg har ødelagt dene bilen med vilje da ha ha. Den tok fyr og eksplodere den oxo med litt hjelp fra marskingun min da, men jeg har en bil som jeg har styla fult ut da. Jeg kan kjøre nesten feil fritt da uten at det er total eksplosjon da eller total vraka biler da, men det er ikke noe moro da elske ta en exe semitrailer og gi ful faen kjøre i ræva på politi å vanlige biler dritt gøy med hisige politi å andre bilister på veien da ha ha krom er på ps3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Sto og tutet på deg i 2 minutter...ingen reaksjon. Gjemte bort bilen din....ingen reaksjon...... Kjørte på deg.......reaksjon. Så det var jo den eneste måten å få kontakt. Sorry..skal ikke gjøre det igjen. Kom akkurat tilbake med god mat så så jeg at jeg måtte reagere og gjøre noe sånn at du ikke skulle drepe meg, går bort til PC'en for noen sek også ser jeg deg kjøre på meg, deiligt. Men np, we cool. *shades on bro* Jeg er glad i bilene mine jeg, Fleischmann....hehe. Vraker ikke dem. Du kjørte en riktig deilig bil da du drepte meg og da jeg fikk sitte på. Ingen livstegn fra Kromer'n på en time... noen som vet om han har dæva? Sovna, du var så kjedelig. Selvmord etter Maxi drepte han (det gir egentlig ikke mening ) Skal du ha bank, MTK? Ikke noe selvmord, bare sj3f som er så kjedelig akkurat der og da, truth be told. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Kom akkurat tilbake med god mat så så jeg at jeg måtte reagere og gjøre noe sånn at du ikke skulle drepe meg, går bort til PC'en for noen sek også ser jeg deg kjøre på meg, deiligt. Men np, we cool. *shades on bro* Vi får ta et oppdrag sammen engang. Du kjørte en riktig deilig bil da du drepte meg og da jeg fikk sitte på. I know....Ærlig og redelig stjålet like før jeg traff deg der...hehe. Men ja..kul bil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Vi får ta et oppdrag sammen engang. I know....Ærlig og redelig stjålet like før jeg traff deg der...hehe. Men ja..kul bil. Blir med øyeblikk men håper vi kan Skype slik at jeg slipper å måtte send mld hver jævla gang vi skal gjøre noe liksom. Mercedes-wannabe greier, we like it tasty Endret 10. oktober 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Blir med øyeblikk men håper vi kan Skype slik at jeg slipper å måtte send mld hver jævla gang vi skal gjøre noe liksom. Mercedes-wannabe greier, we like it tasty Har du ikke lyd på PS3? Handsfree eller noe? Mic? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Nope, har aldri giddet å spandere på meg noe slikt til konsoll. Xbox360 følgte det med headset så det var jo luksus i forhold. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Bruker bare den ene handsfree'en til mobilen, jeg. Duger fint, det. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) God kveld. Hva skjer, folkens? Endret 10. oktober 2013 av Kiriev Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Sovna, du var så kjedelig. Ikke noe selvmord, bare sj3f som er så kjedelig akkurat der og da, truth be told. Ey, du la ikke akkurat opp til en spennende samtale selv Jeg holdt på å lese til prøve så hadde ikke så mye å komme med, du ga jo ikke så veldig mye respons, men du var vel så trøtt Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg hater å skrive tekster... 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Noen som har ideer til creative compo i mc? er på lan Endret 10. oktober 2013 av Jon Håvard (sevs) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Mange biler har du nå da maxi, fant ut jeg 2 biler og en motorsykkel da styllet 1 bil i sta den satt jeg fra og tyv lånte en en bil som kom mot meg, kan noen bilder i morgen av de for moro da Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Mange biler har du nå da maxi, fant ut jeg 2 biler og en motorsykkel da styllet 1 bil i sta den satt jeg fra og tyv lånte en en bil som kom mot meg, kan noen bilder i morgen av de for moro da Ikke mange. Har vel bare 1 bil på hver av karakterene. I online har jeg 2 biler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Har bare 1 bil, holder lenge og vell Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Noen som har ideer til creative compo i mc? er på lan Hmm, lag en stor svart apekatt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå