Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Hvorfor? Ikke vits å ha den på når den ikke brukes. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 krom mange av de bilene du hr stjålet er fra andre spillere da,?? 200 biler du Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Stjeler ikke biler fra andre spillere, dreper dem bare. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 At du gidder, joking... At du gidder å bry deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 At du gidder å sitére meg Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Jeg har bare litt irritert over at du ikke har noe selvironi og når noen tuller litt med deg så blir du fort sur. Endret 8. oktober 2013 av sj3f 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg synes det er morsomt. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Lol, aight. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Jeg har bare litt irritert over at du ikke har noe selvironi og når noen tuller litt med deg så blir du fort sur. Merker det er trist da, åsen går det på skolen hvis noen tuller med krom da. Er full slåsskamp i skole gården med han som gjorde krom sint og krom da. Trist exe sett da han kom inn her flyforbaned folk sier tar fram potet gullet, men krom så sint husker da jeg greide å skrive noe i den dur han ikke greide spille el gitar dumme meg men da han så sint etter på.... KROM plz ikke bli sint nå du ser det lurer bare Endret 8. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jævlig merkelige påstander du kommer med for tiden da, joking. Full slåsskamp, wth. Dere får jo et inntrykk at jeg er hissig som satan selv og knuser hvem som helst som går forbi meg, lol. Spøk med meg og break a leg lism, lelelel. Pisspræik as. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jævlig merkelige påstander du kommer med for tiden da, joking. Full slåsskamp, wth. Dere får jo et inntrykk at jeg er hissig som satan selv og knuser hvem som helst som går forbi meg, lol. Spøk med meg og break a leg lism, lelelel. Pisspræik as. Du skriver wth Pisspræik as.... da er du sur på meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Om jeg skriver pisspræik så må ikke det nødvendigvis bety at jeg er sur på deg for å få det klart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jævlig merkelige påstander du kommer med for tiden da, joking. Full slåsskamp, wth. Dere får jo et inntrykk at jeg er hissig som satan selv og knuser hvem som helst som går forbi meg, lol. Spøk med meg og break a leg lism, lelelel. Pisspræik as. Ikke bank meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ikke bank meg Kan ikke love deg noe Men ehm, har du GTA V, Marius? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Ikke bank meg Ha ha ha Kan ikke love deg noe Men ehm, har du GTA V, Marius? Har han ps3 eller 360 hvis ja da større sjanse for han har det, men jeg trur han venter til GTA V kommer på data da Endret 8. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Han har PS3 han også men bruker den lite antar jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Har PS3, men ikke GTA V. Kommer nok til å kjøpe det når det kommer, men gidder ikke å kjøpe på konsoll for så å kjøpe på PC. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det skal jeg hvertfall, måtte bare ha det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Good natt, GTA V YEAH Dette spillet har nå syv Guinness-rekorder Endret 9. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå