Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bare litt irritert over at du ikke har noe selvironi og når noen tuller litt med deg så blir du fort sur. :(

Merker det er trist da, :cry: åsen går det på skolen hvis noen tuller med krom da. Er full slåsskamp i skole gården med han som gjorde krom sint og krom da. :cry: Trist exe sett da han kom inn her flyforbaned folk sier tar fram potet gullet, men krom så sint husker da jeg greide å skrive noe i den dur han ikke greide spille el gitar dumme meg men da han så sint etter på.... KROM plz ikke bli sint nå du ser det lurer bare

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jævlig merkelige påstander du kommer med for tiden da, joking. Full slåsskamp, wth. Dere får jo et inntrykk at jeg er hissig som satan selv og knuser hvem som helst som går forbi meg, lol. Spøk med meg og break a leg lism, lelelel. Pisspræik as.

Lenke til kommentar

Jævlig merkelige påstander du kommer med for tiden da, joking. Full slåsskamp, wth. Dere får jo et inntrykk at jeg er hissig som satan selv og knuser hvem som helst som går forbi meg, lol. Spøk med meg og break a leg lism, lelelel. Pisspræik as.

Du skriver wth Pisspræik as.... da er du sur på meg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Ikke bank meg :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Har PS3, men ikke GTA V. Kommer nok til å kjøpe det når det kommer, men gidder ikke å kjøpe på konsoll for så å kjøpe på PC.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...