Gjest Slettet+412 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Krom du må passe deg litt så du ikke blir tatt for spamming Kr@m her, 10 poster på en side ikke verst, mange greier du her før maxi kommer å tar deg på Fersken da https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1462180 gratulere Kr@m 10 poster Lol, de postene er blitt postet etter 2 timer mellomrom elns. Da blir det ikke noe banhammer på meg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Banhammer? Den svenske siden ang ps3 som het http://www.playstation3se/ den er ute av drift lagt ned da, for de som laget faen skap eller irriterte andre brukere oå troll og brukere som hadde veldig sterke meninger, de ble heve ut av forumet uten å se hva andre skriver der første advarsel var 3 måneder--andre advarsel var 6 måneder--tredje og siste advarsel ble heve ut derfra for godt da. vet om en som ble heve ut der fra, jeg satt på forumet hans. Han hadde en regel være snille mot andre eller noe i den dur Endret 7. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Filmkos med sj3f da <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Prøver å ikke misforstå. 1 Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Prøver å ikke misforstå. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Prøver å ikke misforstå. Du klarer ikke å forstå noe riktig uansett så, you are excused, lelelelel. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Prøver å ikke misforstå. Pølsefest, ingenting å misforstå Nei, uff, nå tuller jeg :S Endret 7. oktober 2013 av sj3f 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Filmkos med sj3f da <3 Hm så du liker gutter da, ikke jenter. Er ok det da hm Pølsefest, ingenting å misforstå Nei, uff, nå tuller jeg :S Å sånne pølser 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hm så du liker gutter da, ikke jenter. Er ok det da hm Hva slags påstand er dette? Såklart liker jeg jenter, wtf. Ikke engang lov til å se en film med en kompis lenger, lol ffs. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Hva slags påstand er dette? Såklart liker jeg jenter, wtf. Ikke engang lov til å se en film med en kompis lenger, lol ffs. Nå miner du om meg, yeah arg bang sint og hode i vegen banner og sverter, vi er like der du og jeg jeg tullet bare med deg du. Du blir fort sint for da har jeg det moro med deg men blir du ikke sint da har jeg ikke moro da med deg skjønner Endret 7. oktober 2013 av Fleischmann 1 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hva slags påstand er dette? Såklart liker jeg jenter, wtf. Ikke engang lov til å se en film med en kompis lenger, lol ffs. Han bare tuller, slapp av, du burde nesten forventet reaksjoner når du skriver noe sånn i denne tråden Uansett, ikke like åpenbart at alle liker jenter lenger så det må være lov å spørre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Er det ikke lov til å prate skjit i skjitprattråden lenger? :O Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Nei, vanskelig når man ikke eier selvironi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hmmm. Nå leste jeg innlegget ditt på nytt. Det er ingenting å misforstå, men du tuller. Altså... Pølsefest, ingenting å misforstå Nei, uff, nå tuller jeg :S Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Nei, vanskelig når man ikke eier selvironi Self ironing? Eller hva hvis man bare leier og ikke eier? Endret 7. oktober 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Nå miner du om meg, yeah arg bang sint og hode i vegen banner og sverter, vi er like der du og jeg jeg tullet bare med deg du. Du blir fort sint for da har jeg det moro med deg men blir du ikke sint da har jeg ikke moro da med deg skjønner Syns rett og slett at det ikke var noe særlig morsomt as. GTA Online, kjører mafia bil :3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Syns rett og slett at det ikke var noe særlig morsomt as. GTA Online, kjører mafia bil :3 Se pm viktig for deg, svar Tomt Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Self ironing? Eller hva hvis man bare leier og ikke eier? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) http://www.beatport.com/track/countdown-original-mix/4750728# 10 9 8 7 6 5 4 3 2 ARE YOU READY?! *drop* Hardwell <3 Endret 7. oktober 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå