WhatWorld Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Ja, nokon av oss må diverre tidleg opp om morgonen.... Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Har lyst til å kjøpe en radiosyrt HBX 1:8 Rock Crawler 2.4Ghz RTR type batteri, bil length: 680mm width: 390mm height: 340mm, og har jo lyst til og bygge rc bi.l Da, hvis det er noen bygge sett da Har jo bygget 3 rc biler fra Kyosho en bensin bil og 2 batteri biler, for den radiosyrte bensin bilen sprutta både olje å bensin ut av eksos potta og til stenplet brakk i flere deler surt men fikk 0 informasjon da om å kjøre inn model motoren da. http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=12466 Man må jo alltid kjøre inn model motorer Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Ok, jeg trodde de var svakt gul/hvite. Jeg vet ikke om det ville ha funket på Tahoe'en. Men hadde vært morro og testet Men de er så sykt vansklige de lyktene. Så blir ikke til at jeg teser, for jeg stresset 1time på den ene lykten. Og det gidder jeg ikke. Det er Xenon 1000metere jeg også tenker på Men de må av før EU kontroll de også Så det blir ikke enda. Siden bilen skal vises i desember. Man får dem som gule også, tror jeg. Men mine var sånn fosfor-grønne. Akkurat som på viserne på ei klokke. 1000-meterne må nok av, men er litt lettere å bare skru dem av. Ahh, du hadde den fargen ja Ja det kan jeg tenke meg, at var litt kult Ja de må det, men er jo som du sier. Ikke så stort stress, når det er 1000metere Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Nydelig... har farvekart på kroppen etter i går God dag. Litt artig når en person ringer på døra og lurer på bilen. Han eide vist samme bilen og syntes det var artig å se en annen en. Hadde vist problemer med å finne en del, men ga han kontaktinfo til en som kan skaffe det til han så da kan man vel si han hadde flaks i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) God dag folkens, er ikke helt i form enda. Endret 24. september 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Har lyst til å kjøpe en radiosyrt HBX 1:8 Rock Crawler 2.4Ghz RTR type batteri, bil length: 680mm width: 390mm height: 340mm, og har jo lyst til og bygge rc bi.l Da, hvis det er noen bygge sett da Har jo bygget 3 rc biler fra Kyosho en bensin bil og 2 batteri biler, for den radiosyrte bensin bilen sprutta både olje å bensin ut av eksos potta og til stenplet brakk i flere deler surt men fikk 0 informasjon da om å kjøre inn model motoren da. http://www.elefun.no...od.aspx?v=12466 Man må jo alltid kjøre inn model motorer Stemmer det MhMh. Men i dette tilfellet til jokingnutria, at råde til stempelet knakk (må være råde til stempel da bensinbiler ikke har vanlig, flatt stempel som nitrobiler) , har ingenting med å kjøre inn motoren. Olje og bensin kommer det ut av potten hvis du kjører for tykk blanding. At jokingnutria ikke kjørte inn motoren har ingenting med at stempelet knakk i flere deler. Så jokingnutria, innkjøring har ingenting med at råde til stempelet knakk. Hvem har sagt at det er skylden? Endret 24. september 2012 av Lami Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Den rc bilen er en buggy av en gammel type ca 20 år siden jeg bygget den bil'n da, er snor for dra i gang bensin motoeren til bil'n. Grunnen jeg dro litt for mye i start snoren til bensin bil'n da Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 var stille her gitt :s Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Nå er likt her, som det var på ITA Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 jupp... deilig er det også... men vi er her litt til og fra selv om ikke helt synes Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Fuck yeah! hovedkort på veg eller vei? Endret 24. september 2012 av itaSalat Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Men så kan man jo heller ikke vente at folk sitter her 24/7, var det ikke det folk unnskyldte seg med på itavisen også? Det gjelder jo her også. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 For de som vil ha, men vil jo si at det er kjøp/salg vis det er du som er selger og da er nok den der nok forbudt her på forumet Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) jeg har ikke formulert min annonse inne her på forumet på en litt spesiell måte Endret 24. september 2012 av itaSalat Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 I dag fikk jeg til bake min nokia n97 fra nokia ang reprareparasjon, og jeg skulle trykke på klokken for å stille klokken dato og år og da ser jeg det står system feil. Og før jeg sende mobilen min til reparasjon er ikke system feil i minne da. F**n om jeg ringe chess i morgen Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 typisk "reperasjon" det der jokingnutria... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Typical . Hadde en Siemens mobil en gang hvor skjermen "flimra" stadig vekk. Reperasjon fikk jo ikke feilen vekk og de i butikken hadde sine tvil, men de fikk se feilen i aksjon. Fikk heva kjøpet på den "dritten". Var jo noe annet enn det vi har nå om dagen av telefoner . Var før T630 kom på markedet. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 nå er vel jeg heldig som ikke har hatt en defekt mobil noen gang men alle de jeg har hatt er det jeg som har ødelagt.. sleit litt med anger og sinne før Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Ahh, du hadde den fargen ja Ja det kan jeg tenke meg, at var litt kult Ja de må det, men er jo som du sier. Ikke så stort stress, når det er 1000metere Ja, det var litt kult å se på. Bare synd at dem ikke lyste lenger enn 3-4 minutter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Sorry peeps. Kjøp og salg er ikke tillatt her inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå