MR SPEED Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Da var humane i box da Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 God dag. Diesel lukter ikke digg og det å stå oppi med hue oppi noen tanker med det gir artige bieffekter Deilig med helg . Finnne seg en øl, slenge bena på bordet å slappe av Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Digger GTA V online! Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Digger GTA V online! Det er litt meh fordi du går fort lei, men det kommer nye opdateringer og missions hele tiden tho. :-DD Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Det er litt meh fordi du går fort lei, men det kommer nye opdateringer og missions hele tiden tho. :-DD Er 500 missions på GTA V online da, for krom har 5 min nå så han er sikkert lei allt da he he Endret 4. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Funker GTA online nå? Kanskje jeg prøve det i kveld. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Funker GTA online nå? Kanskje jeg prøve det i kveld. Ja krom er der, har vert da http://www.playday.no/content/n%C3%A5-pr%C3%B8ver-de-%C3%A5-fikse-gta-online Endret 4. oktober 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ny Matrix! Kanskje jeg burde kjøpe? ... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ny Matrix! Kanskje jeg burde kjøpe? ... Du kan låne penger på nett uten sikkerhet da, men anbefaler ikke det da Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Han er vel ikke gammal nok til det uansett.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Er 500 missions på GTA V online da, for krom har 5 min nå så han er sikkert lei allt da he he Driter i missions, spiller bare med kompiser og gjør random shit. Ny Matrix! Kanskje jeg burde kjøpe? ... Du har ikke bruk for noe mer enn 7970 Neida, det er vell opp til deg å bestemme om du har bruk for mer ytelse eller ikke. Du har alltids mulighet for å klokke ditt 7970 Matrix Plat. da men. Spilt GTA i hele kveld og natt, nå blir det å få seg et par timers søvn. God natt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Det kortet er jo bare et rebrandet 7970. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Det kortet er jo bare et rebrandet 7970. Edit: Glem det, trodde man snakket om R9 290X Endret 5. oktober 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Du har ikke bruk for noe mer enn 7970 Neida, det er vell opp til deg å bestemme om du har bruk for mer ytelse eller ikke. Du har alltids mulighet for å klokke ditt 7970 Matrix Plat. da men. Ja, du har rett i det holder med 7970 Vil ikke merke noen stor forskjell uansett Jeg spiller jo ganske lite egentlig sååå... no point i å bytte enda Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Flere av dere som har sett denne før, men han her prøver trolig å selge PC'en sin for mer enn han kjøpte den for? Jeg betalte rundt 12 000 for for min som er litt bedre Og det var i Desember i fjor! http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44019476 Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Èn ting er prisen han legger den ut for. En annen ting er prisen han faktisk får for maskina. Kommer aldri til å selge den til den prisen der. Den maskina der er ikke verdt mer enn halvparten av prisen. Endret 5. oktober 2013 av Kiriev Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Med fysisk større die size, og MYE høyere bitrate... Skjønner Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Ny Matrix! Kanskje jeg burde kjøpe? ... Hva med det her i alt i 4K-oppløsning. da Han er vel ikke gammal nok til det uansett.. Han er vel ikke det, men det er bare tull og låne på sånne steder da Driter i missions, spiller bare med kompiser og gjør random shit. Du har ikke bruk for noe mer enn 7970 Neida, det er vell opp til deg å bestemme om du har bruk for mer ytelse eller ikke. Du har alltids mulighet for å klokke ditt 7970 Matrix Plat. da men. Spilt GTA i hele kveld og natt, nå blir det å få seg et par timers søvn. God natt Elsker fucke opp politiet som lett klikker, har bare brukt bok hvis jeg har låst meg fullstendig fast det gjorde jeg i går med trevor da bare tittet litt i boka i ho ikke lest noe av txt. Flere av dere som har sett denne før, men han her prøver trolig å selge PC'en sin for mer enn han kjøpte den for? Jeg betalte rundt 12 000 for for min som er litt bedre Og det var i Desember i fjor! http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44019476 Er den gammle pc din Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Noen her som har norbits bruker? (Er ikke snakk om invite) Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Noen her som har norbits bruker? (Er ikke snakk om invite) Jeg tror flere andre her har det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå