MR SPEED Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Viste ikke att Slash i Gunes "N" Roses er avholdsmann da, men han er vist det Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Viste ikke att Slash i Gunes "N" Roses er avholdsmann da, men han er vist det Han var ikke det før. Da var det alkohol og dop i baner. Men så begynte han å ta tak i problemet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Vi begynner bli gamlere da, alle man da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Stalker meg og greier! Leste build logs på LTT forums og kom over en kjent avatar Morsomt at alpenwasser liker tråden din, skaperen av Zeus og Helios Endret 3. oktober 2013 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Leste build logs på LTT forums og kom over en kjent avatar Morsomt at alpenwasser liker tråden din, skaperen av Zeus og Helios Har snakket en del med han på Engelsk, og bittelit på Tysk Han følger faktisk alle trådene mine :O Men de buildene hans er bare Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Men hvor får du kjøpt Mikrotik shit? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Men hvor får du kjøpt Mikrotik shit? Avantis,no MEN man må søke om å få handle der, og man må ha firma... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Morn, eller god ettermiddag! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Snart ferdig og installere GTA V da Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Klikker! Får jo faen ikke notifications når jeg får melding av én person på Facebook, men jeg får det fra alle andre! Typisk at det er denne personen jeg snakker mest med.. .. meg selv altså. neida, er ikke det.. Hvordan kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Ikke verst. Endret 3. oktober 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 SLI og CFX er ikke venner med BF4 beta. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Han var ikke det før. Da var det alkohol og dop i baner. Men så begynte han å ta tak i problemet. Husker på et intervju med TNT gitarist Ronni Le Tekrø, da han fortalte om et hard rock band som klistret narko opp over beina. Men de i det hard rock måte inn til avrusing til slut da, så ille gikk det til slutt da ha ha, jeg jevla narko faen skap Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 SLI og CFX er ikke venner med BF4 beta. NO SHIT! Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Prøvd den nye profil tingen for cfx? AMD la ihvertfall ut ny beta driver 1 oktober med noe bf4 ting, både for og uten cfx. Men det er jo en beta, ikke så altfor mye å forvente, hatt noen små errors selv. Endret 3. oktober 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hentet den nye ps3 høres ut som et fugle bur da. Og den GTA V guiden i dag da, pluselig kom det en epost fra dannmark da om en pakke som jeg har kjøpt å betalt på tlf mellom da jeg kjøpte en el gitaren og nå da glemt den pakken helt da. Ang den guiden jeg ikke så mye, litt da ikke mye att jeg trude tennis golf å triahlon greine var oppgaver som den hunden har sex da. Så litt i den boka ca 1 min til 2 da så neste oppgave leste ikke txten da men prøver følger det MTH sa da, men er ikke så lett da med epilepsien og spill i lengden da vil helst slippe epilepsianfall for mye da for det er noe jevla dritt ha da er som dysleksien dysleksien sånn blir ordet dyleksien uten hjelp fra google da. Ikke lett da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 *sigh* Kos dæ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå