Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 Kom inn nå, men måtte vente sånn 2-3 timer før jeg ikke den mailen med koden jeg trenger for å logge inn.. Åja, har opplevd det noen ganger selv. Ganske irriterende. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 Que pasa Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Funker best med Gmail! Da får man mailen så å si instant Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Da jeg har brukt steam og rottet jeg bort pass ordet så har ikke gått mer en ca 10 12 min før det ble fixset da, men jeg fikk pass ordet på vanlig epost da Gmail har jeg men har ikke testet der da morn her Endret 29. september 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 God dag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Jokke & Valentinerne To fulle men ØL Paranoid Misforstått Feig Kom igjen For pen Sola skinner St Olavs plass 1 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Helt fucka i trynet etter LAN ass, ødelagt....... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Helt fucka i trynet etter LAN ass, ødelagt....... Lenge var det da timer var det, er vel ikke snakk om dager vel Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Mistet alle spillene mine, byttet nick og steam har generelt gått til helvetet... Argh, nå må jeg begynne å sende masse mailer, bekrefte hvem jeg er etc etc. Tror heller jeg bare kjøper meg en ny konto og gir faen... Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Lenge var det da timer var det, er vel ikke snakk om dager vel 3 dager og sov 2 timer... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Har ikke fått den Grand Theft Auto 5 Limited Edition Guide, men har greid ja høres dumt ut 12 oppdrag. Men sitter og kødder litt for mye med purken enten kjører jeg bilen in reva på purken eller stjeler en purke bil. kjører fra de litt for mye da Endret 29. september 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Steam er jo en ustabil møkka tjeneste egentlig. 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Synes Steam er genialt jeg da, men men.. 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Synes Steam er genialt jeg da, men men.. Enig, spesielt nå som Family sharing kommer! Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Vet ikke hva jeg skal si... Har ikke brukt steam siden i sommer.. Når jeg logget på for et par dager siden og måtte resette passord og shit... Og alle spillene mine er borte. Sikkert 5000kr i dass... Endret 29. september 2013 av ChillZoNe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Og du gidder ikke engang å kontakte Steam support... Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Hatt mye hassle med de før. Vet ikke om jeg orker det en gang til. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Tja, er jo aldri en dag uten at friends list detter ut og da helst spesielt når man skal spille, man kan ikke connecte til cs go servere, folk dropper ut og man har connection problems på en server, men ikke på en anna, valve i ett nøtteskall. Og her midt i uka, så kjøpte jeg noe i cs go, fikk det aldri, så måtte kjøpe det på nytt, sendte in ticket dagen etter, men har ikke hørt en ting ifra de. Verste er jo at vac er utdatert for flere år siden og blir man bannet så får man ALDRI løfta bannet og man kan risikere å miste mange spill hvis man er feil aktig bannet, så ja, genial tjeneste. Så klart, man kan jo laste ned spill på andre maskiner uten å bruke cd/dvd, men har man dial up internet så er det raskere kjøre hjem å hente maskina. Men steam er jo greit nok, bruker det jo så og si daglig så, man må vel bare akseptere ting antar jeg, går ikke an å forandre noe. Endret 29. september 2013 av meg0709 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Ble 2 ran i 2 kiosker, og ranet en penge transport jeg fikk med meg litt over 7140$. Og noen jevlig hisige purke biler etter meg etter på å mange stygge ord som ikke egner seg på trykk da, og jeg måtte stjele en purke bil oxo i samme slengen da artig når purken gir fulstendig faen ikke gir seg 4 til 5 purke biler etter seg da. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Har du tatt oppdragene på flyskolen da, Fleischmann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå