Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, er jo aldri en dag uten at friends list detter ut og da helst spesielt når man skal spille, man kan ikke connecte til cs go servere, folk dropper ut og man har connection problems på en server, men ikke på en anna, valve i ett nøtteskall.

Og her midt i uka, så kjøpte jeg noe i cs go, fikk det aldri, så måtte kjøpe det på nytt, sendte in ticket dagen etter, men har ikke hørt en ting ifra de.

Verste er jo at vac er utdatert for flere år siden og blir man bannet så får man ALDRI løfta bannet og man kan risikere å miste mange spill hvis man er feil aktig bannet, så ja, genial tjeneste.

Så klart, man kan jo laste ned spill på andre maskiner uten å bruke cd/dvd, men har man dial up internet så er det raskere kjøre hjem å hente maskina.

Men steam er jo greit nok, bruker det jo så og si daglig så, man må vel bare akseptere ting antar jeg, går ikke an å forandre noe.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble 2 ran i 2 kiosker, og ranet en penge transport jeg fikk med meg litt over 7140$. Og noen jevlig hisige purke biler etter meg etter på å mange stygge ord som ikke egner seg på trykk da, og jeg måtte stjele en purke bil oxo i samme slengen da artig når purken gir fulstendig faen ikke gir seg 4 til 5 purke biler etter seg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...