Gjest Slettet+412 Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 Jo! Du heter Tore Bringebærsaus, og tlf nr.et ditt er +47 112 112 av alt man kunne finne på? Tror ikke engang en nigeriansk prins går på den. Bruk en generator også kan den sette sammen et random nr til deg, lol. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 112 av alt man kunne finne på? Tror ikke engang en nigeriansk prins går på den. Bruk en generator også kan den sette sammen et random nr til deg, lol. do dis man Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 112 av alt man kunne finne på? Tror ikke engang en nigeriansk prins går på den. Bruk en generator også kan den sette sammen et random nr til deg, lol. Nå nå, det var jo bare for å spøke han sa det, ingen grunn til å hisse seg opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 Jo! Du heter Tore Bringebærsaus, og tlf nr.et ditt er +47 112 Rettelse, ditt tlf nr er 820 44 000 (det blir 200 kr til Røde Kors). 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 Rettelse, ditt tlf nr er 820 44 000 (det blir 200 kr til Røde Kors). Flere jeg vet om som har tatt denne Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 Artig når man finner ut at PS3 kontrolleren er tom for strøm og man har lyst til å game GTA V. Du har vel kabelen til den? For da er det jo ikke noe problem. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 28. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 Tror neppe jeg drar dit igjen. Jeg jobber med budbil, vettu. Så jeg kjørte bittelitt flyttelass (bare småsaker) opp til Kabelvåg. Derfra kjørte jeg opp til Senja for å hente et lass som skulle ned til Halden. Så kjørte jeg til Narvik og tok inn på hotell Rica for å hvile ut...før jeg kjørte svenskesida ned til Torsby, over til Kongsvinger..og hjem. Turen tok 4 dager...hehe. 380 mil alt i alt. Ja, det var litt av en tur Ikke verst. Tipper det var godt å komme hjem etterpå da? Kjører du ofte slike lange turer, eller blir det mest i nærområdet? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 Hehe..det kan man si. På det meste var jeg våken i 56 timer. Var godt å komme hjem, ja. Dette var et engangstilfelle, så det blir ikke mer dit. Men jeg kjører ut fra Drammen til Bergen, Kristiansand, Stavanger osv. Har stort sett kutta ut kjøring i nærområdet. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 28. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 Åja, okei Forresten, du hadde forhåndsbestilt ps4 ja? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 Nei, jeg har ikke det. Tror jeg venter til den kommer. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 28. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 Jaokei. Min har beregnet leveringsdato til i midten av januar :/ Men ser på Komplett sine Facebooksider at de sier at de får inn det andre partiet i begynnelsen av desember, så satser på at min blir sendt da Du får si fra når du kjøper din da, så kan vi spille sammen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Nå nå, det var jo bare for å spøke han sa det, ingen grunn til å hisse seg opp HAHAHAHAHAHA lmao, gg wp Endret 28. september 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 Jaokei. Min har beregnet leveringsdato til i midten av januar :/ Men ser på Komplett sine Facebooksider at de sier at de får inn det andre partiet i begynnelsen av desember, så satser på at min blir sendt da Du får si fra når du kjøper din da, så kan vi spille sammen Skal si fra jeg vettu. Kommer jo ann på hva slags spill du liker da. Her går det gjerne i motor-spill og GTA. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 . Jeg går ut fra du har fått GTA V iGlenn for jeg har ikke sett deg her på en stund, hva synes du om spillet da liker du det da Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 Kjedelig å ikke få logget inn på Steam... Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 Jeg går ut fra du har fått GTA V iGlenn for jeg har ikke sett deg her på en stund, hva synes du om spillet da liker du det da Haha, det stemmer! Fikk det på Torsdag, men har egentlig ikke fått spilt så veldig mye så langt. Spillet var som forventet.. jeg elsker det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 La meg ikke før 06:10 da men null koffein pulver da på meg da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 Kjedelig å ikke få logget inn på Steam... Oppe til meg ihvertfall. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 Kom inn nå, men måtte vente sånn 2-3 timer før jeg ikke den mailen med koden jeg trenger for å logge inn.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. september 2013 Rapporter Del Skrevet 28. september 2013 Funker fint her også forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå