Gjest Slettet+412 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 BF3 på meg nå en liten stund også tar jeg kvelden. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 film her og vask av hybelen i morra. Ser helt "bomba" ut her nå etter en uke hvor "rydding" har blitt nedprioritert. Har ikke glass eller servise lenger heller. Brødfjøla var det siste jeg brukte og den er også møkkette nå Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Det er skremmende at noen i det hele tatt spiller minecraft. Hva er så skremmende med det? 1 Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 huset mitt om dagen: Natta: Det er ikke ferdig enda mangler noen vegger + innredning Nice film her og vask av hybelen i morra. Ser helt "bomba" ut her nå etter en uke hvor "rydding" har blitt nedprioritert. Har ikke glass eller servise lenger heller. Brødfjøla var det siste jeg brukte og den er også møkkette nå Studerer du eller har du fri hele tiden? Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 film her og vask av hybelen i morra. Ser helt "bomba" ut her nå etter en uke hvor "rydding" har blitt nedprioritert. Har ikke glass eller servise lenger heller. Brødfjøla var det siste jeg brukte og den er også møkkette nå Sier bare en ting..engangsbestikk Prøvd meg på Minecraft,synes det var dørgende kjedelig men hver sin smak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Tror jeg fikk den stabil på 3,4 GHz nå. Men tar kvelden, god natt! *borte* Lenke til kommentar
ultimate93 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 da er man tilbake igjen, Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 film her og vask av hybelen i morra. Ser helt "bomba" ut her nå etter en uke hvor "rydding" har blitt nedprioritert. Har ikke glass eller servise lenger heller. Brødfjøla var det siste jeg brukte og den er også møkkette nå Sier bare en ting..engangsbestikk Frister mer og mer . @MhMh: Jupp... studerer, men har bare 1-2 forelesninger i uka. Resten bruker jeg på lesing, trening og hva enn jeg kommer opp med . Digg sykkel 2 Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jepp,fin sykkel Rolf.. du måtte ha med litt av Peugeot på bilde og Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hehe... er slik når jeg bruker bilen til å støtte opp sykkelen... nå ser den litt mer møkette ut. Får vel vaske den også i morra. Har i det minste vært en artig dag med DH og noen ikke fullt så festlige tryn. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 herregud så morsom lyden den greia lager når jeg er trøtt Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Nå er vel begge sidene av fanboys like barnslige. Det er f.eks like barnslig å hakke ned på en Androidtelefon og si at den ligner en påkjørt ku...slik du nettopp gjorde. Det forteller vel litt om alder også. Så dere som sitter på hver deres side av gjerdet, er nok like ille. :nei2: Jeg tok påkjørt ku som et eksempel, og nevnte ingen spesielle Androidtelefoner. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal være noe snill igjen i mitt innlegg? Skal folk ta i mot all slags drit og bare la det gå hus forbi da? Nei. Kommer man med et sånt innlegg så må man forvente å få lignenes tilbake. Ellers er ikke jeg kun en Apple fanboy, men også Android fanboy, men å lese at noen kalle folk for sauer og saueflokk, bare fordi mange mennesker, midt i en av USA's største byer med 8,5 mill mennesker, står i kø under iPhone 5 lanseringen, synes jeg blir for dumt. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Er ikke dumt å sammenligne en gruppe mennesker som står som gale med sauer. Samme mentaliten og oppfører seg som en flokk som skal ha det samme som den andre . At man ikke tåler å høre det viser at man ikke er mye voksen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Kkøpte meg Samsung Galaxy Tab 2 7.0 i dag og et 32GB class 10 sd kort. Kosta rett over 2 tusen Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Er ikke dumt å sammenligne en gruppe mennesker som står som gale med sauer. Samme mentaliten og oppfører seg som en flokk som skal ha det samme som den andre . At man ikke tåler å høre det viser at man ikke er mye voksen Og hva skal man kalle folk som deg? Hjelpes.. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Og hva kan kalle folk som deg da som kverulerer og ikke tåler noe som helst Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Har lyst til å kjøpe en radiosyrt HBX 1:8 Rock Crawler 2.4Ghz RTR type batteri, bil length: 680mm width: 390mm height: 340mm, og har jo lyst til og bygge rc bi.l Da, hvis det er noen bygge sett da Har jo bygget 3 rc biler fra Kyosho en bensin bil og 2 batteri biler, for den radiosyrte bensin bilen sprutta både olje å bensin ut av eksos potta og til stenplet brakk i flere deler surt men fikk 0 informasjon da om å kjøre inn model motoren da. http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=12466 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Ok, jeg trodde de var svakt gul/hvite. Jeg vet ikke om det ville ha funket på Tahoe'en. Men hadde vært morro og testet Men de er så sykt vansklige de lyktene. Så blir ikke til at jeg teser, for jeg stresset 1time på den ene lykten. Og det gidder jeg ikke. Det er Xenon 1000metere jeg også tenker på Men de må av før EU kontroll de også Så det blir ikke enda. Siden bilen skal vises i desember. Man får dem som gule også, tror jeg. Men mine var sånn fosfor-grønne. Akkurat som på viserne på ei klokke. 1000-meterne må nok av, men er litt lettere å bare skru dem av. Endret 24. september 2012 av Maximalyd Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Some couples set their alarm clock an hour early every morning so they have chance to make love before going to work. Much like James May, although of course, he lives alone. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg ser noen våken og kommet seg opp av senga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå